Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני מעוניין להחליף את חיישן גובה השמן (oil sensor) באאודי A4 2002 מנוע בנזין 2.0

אשמח ליעוץ\הדרכה מקצועית בעיניין,

על מנת למנוע טעויות לא רצויות,

תודה לעוזרים

המשך יום מעולה

:-D

פורסם

החלפת חיישן גובה שמן היא פשוטה ביותר אבל השאלה למה אתה רוצה להחליפו ?

האם יש ברשותך ליפט או בוקים בכדי להרים את הרכב לשם החלפת החיישן ?

איזה כייף לי :)

פורסם

נדלדת לי ההתראה של גובה שמן, כשבפועל לא חסר שמן, לא בדקתי מחיר,

אבל אם הוא לא יקר במיוחד אני רוצה לנסות להחליף אותו ולראות אם זה יפתור את הבעיה...

בעקרון שאלתי במוסך אמרו לי שכנראה צריך להחליף אותו..

יש לי ג'ק הדראולי ו 2 בוקים..

פורסם

1. רוקן שמן מנוע.

2. פרק את 3 הברגים המהדקים את החיישן לאגן השמן.

3. תתקין חיישן חדש עם אטם חדש ומלא שמן מנוע.

 

לפני שאתה מפרק תבדוק היטב את הקונקטור והחיווט החשמלי של החיישן שהינו תקין.

 

בדגמים מסויימים (גולף דור 4) התקלה עלולה לקרות בגלל מפסק (מיקרוסווי'ץ) של מכסה המנוע שתפקידו לזהות האם מכסה המנוע סגור או פתוח, במידה והמפסק תקול מחשב הרכב לא ייאפס את נורת החיווי המתריעה של מפלס שמן נמוך גם לאחר מילוי שמן מנוע.

הצעתי בדוק גם את הסוגייה הזו.

איזה כייף לי :)

פורסם

שלום

 

א.למה אתה צריך להחליף?

ב.אם החלטתה שכן זה לא מסובך צריך לרוקן את שמן המנוע לפתוח 3 ברגים של החיישן וכמובן להוציא את התקע שלו בזהירות.

 

אם קניתה חלק חדש זה מצויין אם לא תנסה להשיג גומיה מקורית.

 

שלא תשים חלילה סיליקון.

 

אם תצתרך עזרה בחלקים תוכל לדבר איתי דרך המייל.

פורסם

ייתכן שהמיקרוסווי'ץ של מכסה המנוע ברכבך הינו חלק אינטגרלי ממנגנון הנעילה לכן הייתי מנסה לבדוק את החיווט המגיע אל המיקרו', או לקפוץ לחבר הפורום מוסך רון לשם איבחון הבעיה.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

חיישן חדש כזה עולה כ 450 שח .

ואכן לפני כל פעולה יש לבדוק שמכסה המנוע מאותת ליחידת הבקרה

שהוא נסגר ונפתח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...