Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מחר בלילה אני טס מנתב"ג ואני לא מעונין להשאיר שם את הרכב בגלל כל מיני סיפורים ששמעתי.

שמעתי על חניון "טסים" הממוקם קרוב לנמל ונשמע דיי מבטיח.

למישהו יש ניסיון? המלצות אחרות?

 

תודה לכולם 8)

Renault clio RT 1994

פורסם

בזמנו השארתי שם קליאו ספורט למשך שבוע וחצי, מכוסה ובטוחה. כמובן מצאתי את הרכב כפי שהשארתי אותו. שרות ההסעה היה יעיל ומהיר וסה"כ יצאתי מרוצה. בנוסף המחיר זול יותר מהחניון בנתב"ג.

פורסם

אני לקוח נאמן שלהם מזה מספר שנים, תמיד השרות היה זריז גם בכיוון שדה התעופה וגם בחזור.

מכיון שהם רושמים לפניהם את המספר טיסה שלך חזרה הם גם דיי מאורגנים למקרה שמועד הטיסה השתנה.

 

לאחר מעבר הטיסות לטרמינל החדש, נוצר מצב שבו זמן הנסיעה התארך למדיי, דבר שמעצבן אך אין חלופות שיותר משתלמות.

פורסם

אחלה מקום.

 

כמו שנאמר שירות ההסעות מהיר ויעיל, גם אם אתה לבד לוקחים אותך לטרמינל וממנו.

 

וכמובן שההמחיר הרבה יותר נמוך מנתב"ג.

 

נ.ב - מי שמחנה שם שבוע ומעלה מקבל שטיפה חינם. 8)

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

במספר פעמים האחרונות שטסתי החלטתי במקום להחנות את הרכב

בחניונים ולשלם מאות שקלים לקחת רכבת. אם הטיסה היא בשעות

נורמליות, הרכבת מגיעה באופן די תדיר וישירות לנמל. נוח מאוד, אלא

אם כן אתה סוחב 3 מזוודות בעצמך. אני העדפתי ככה, ולא לוקח את

הרכב לשדה התעופה יותר.

 

אם הטיסה בשעות פחות קונוונציונליות, יש רכבת פעם בשעה, שזה

מעט לא נוח, אבל אם הטיסה היא לתקופה ארוכה זה עדיין חסכון

של מאות שקלים (מקסימום, לוקחים מונית בכיוון אחד, עדיין יוצא

יותר זול).

PUG-306 XSI MK2

פורסם

חונה שם קבוע, מבסוט עד הגג.

 

במצב רגיל אתה משאיר את הרכב בחניון, ונוסע איתם לשדה. בחזור הם יאספו אותך מהשער, ויסיעו לחניון.

 

אתה יכול תמורת תוספת תשלום (50 ש"ח נדמה לי) לבקש שיביאו לך את הרכב לשדה - ואז אתה עף ישר משם הביתה. עשיתי זאת כמה פעמים (רק כשממש מיהרתי, אחרת זה לא ממש שווה לי את הכסף).

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

×
×
  • תוכן חדש...