Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגיד ויש לי מגבר מונו שמוציא 200 rms ב-4 אוהם, ו-400 ב-2 אוהם.

אני יודע שאם אני רוצה לחבר אליו סאב שמסוגל לקבל 400 ואט, שהוא בעל סליל כפול של 4 אוהם, אני מחבר חיבור מקבילי וההתנגדות של המגבר יותר ל-2 אוהם.

 

הבעיה שלי היא כיצד אני מחבר מגבר שמוציא 800 ואט ב-2 אוהם, לשני סאבים, בדיוק כמו שרשמתי למעלה, ככה שהמגבר ייתן הספק ב-2 אוהם לשני הסאבים.

 

האם זה אפשרי?

פורסם

המגבר נותן כאילו ב-2 אוהם הספק של 800 ואט. ב-4 אוהם 400 ואט.

אני רוצה לגרום לו לרדת להתנגדות של 2 אוהם, אבל שיחובר לשני סאבים בעלי שני סלילים.

 

רציתי לדעת אם זה אפשרי בכלל.

פורסם

אפשרי אחי תיקח 2 סאבים נפרדים של 400W

לא בעלי סליל כפול!!!חבר אותם במקביל את הסאבים הנפרדים

וההתנגדות תרד ל 2 אוהם

פורסם

בדרך כלל מונובלוקים יכולים לעמוד גם בהתנגדות של 1 אום. ואם תחבר במקביל שני סאבים של 2 אום תקבל התנגדות של 1 אום על המגבר.

איזה מגבר זה?

פורסם

סתם עבר לי בראש שזה בטח מגבר BOSS.

המגברי BOSS לא עובדים טוב עם 1 אום.

 

אבל זה סתם מחשבה שעברה לי בראש שיש לו מגבר כזה.

 

אבל בכול מקרה הפיתרון הוא סאב עם סליל אחד של 4 אום או 2 סלילים של 8 או 2 אום כול אחד.

ואם המגבר שלך יורד ל1 אום כול סאב יתאים.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

דווקא אני מדבר על מגבר של רוקפורד (501bd) שרציתי לחברו לשני סאבים של 250 rms כל אחד.

 

בכל אופן, לא מצויין האם המגבר יעבוד טוב בהתנגדות של 1 אוהם מונו.

פורסם

אז פשוט תביא שני סרבים של סליל אחד ותפתור את הבעיה בצורה יפה ופשוטה

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

אתה יכול להפעיל אותו על 4 אום אם אתה רוצה :lol::wink:

קח מסאב 1 את שתי הסלילים חבר אותם בתור ככה שתקבל התנגדות של 8 אום

ואז קח את הסאב השני חבר אותו במקביל ככה שתקבל התנגדות של 4

ואז בייחד יצא לך 4 אום אחרי הכל! :oops:

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

להגיד שבדרך כלל מגברי מונו יכולים לרדת ל1 אוהם זה לא נכון, יש ויש.

 

אם אתה רוצה לחבר שני סאבים DVC האופציות של תמיר הן האופציות שאתה צריך כאשר הסאב היחידי שאני מכיר שיש לו שני סלילים של 8 אוהם הוא הSHIVA של ADIRE AUDIO. במקרה כזה אתה מחבר את הסלילים של כל סאב במקביל ואז את שני הסאבים במקביל ותקבל 2 אוהם.

גירסאות של DVC 2 אוהם הן נפוצות ולכל סאב DVC יש גירסה 2 אוהם ו4 אוהם (יש יוצאים מהכלל כמו למשל JL). במקרה כזה תחבר בכל סאב את הסלילים בטור כך שיתנו התנגדות של 4 אוהם ואז במקביל את שני הסאבים.

×
×
  • תוכן חדש...