Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי שאלה שקצת מציק לי לשאול אותה כי אני מרגיש ממש מטומטם, אבל עדיף שחבר לא יצא מטומטם בכביש.

 

אז ככה:

לחבר שלי יש שני מכוניות, סיאט איביזה החדשה 1.6 עם בקרת יציבות ומאדה 3 1.6 ללא בקרת יציבות.

 

הוא נוהג על המאזדה כחצי שנה ולפני שבוע קיבל את הסיאט, אז לפעמים הוא נוהג על הסיאט ולפעמים על המאזדה.

אחרי שהתרגל למאזדה הוא לקח פניות על הגבול שלה, ברגע שהוא מחליק אין לו שום ידע מה לעשות עם ההגה.

מה שהוא רוצה לדעת זה האם הסיאט אוחזת טוב יותר מהמאזדה ככה שלא יפחד לקחת איתה פניות כמו שלקח עם המאזדה, לפי מה שאני יודע המאזדה 3 comfort עם הצמיגים הרחבים יותר [205] אוחזת מעולה, אך רצינו לדעת מי אוחזת טוב יותר.

 

 

ולמי שאין כוח לקרוא: חד וחלק מי אוחזת טוב יותר המאזדה 3 או הסיאט איביזה החדשה?

פורסם

ידידי, אל תפגע ושחברך לא ייפגע, אבל התשובה האחראית היחידה לשאלה הזו היא - שהחבר יעשה קורס נהיגה מתקדמת, בהקדם, וילמד "מה לעשות עם ההגה" (וגם עם שאר אמצעי השליטה שהרכב מעניק לו). כל תשובה אחרת היא בחזקת "את מי החבר יכניס קודם לתוך עמוד תאורה / מעקה בטחון / תחנת אוטובוס הומה אדם, את הסיאט או את המזדה".

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אכן כך. יש מספר בתי ספר (היו על זה כמה שרשורים - בצע חיפוש בפורום) - שיבחר מה שקרוב אליו / מדבר אל ליבו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אוחזת איפה? בפניות? בזינוק?

 

בכל מקרה - כדי לאפשר לו להוציא מרכבים שלו כמה שיותר (אם זה מה שהוא באמת רוצ) קורס נהיגה מתקדמת הינו חובה.

וזה באמת עוזר.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...