Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברצוני להרכיב טרמוסטט לדייהטסו שרייד 1300 1997 ידנית ואשמח אם תעזרו לי בכך,

ראשית האם יש בחלק הזה מקורי ולא מקורי(הטרמוסטט והבית שלו-פלאנג')?

כמו כן אני מצרף תמונות ואשמח לקבל הסבר מפורט.

איני מעוניין לקבל הפניות למוסך שירכיב לי טרמוסטט אלא אני מעוניין לעשות זאת לבדי(עם עזרתכם כמובן).

תודה מראש!

*האם המיקום של הטרמוסטט צריך להיות בתמונה 2?או בצינור התחתון תמונה 1?

DSC02306.jpg

DSC02305.jpg

DSC02304.jpg

פורסם

יש לך פרויקט מצולם שעשו כאן ממש לא מזמן

תעשה חיפוש ויהיו לך את כל התשובות וצילומים

 

שלום,

ברצוני להרכיב טרמוסטט לדייהטסו שרייד 1300 1997 ידנית ואשמח אם תעזרו לי בכך,

ראשית האם יש בחלק הזה מקורי ולא מקורי(הטרמוסטט והבית שלו-פלאנג')?

כמו כן אני מצרף תמונות ואשמח לקבל הסבר מפורט.

איני מעוניין לקבל הפניות למוסך שירכיב לי טרמוסטט אלא אני מעוניין לעשות זאת לבדי(עם עזרתכם כמובן).

תודה מראש!

*האם המיקום של הטרמוסטט צריך להיות בתמונה 2?או בצינור התחתון תמונה 1?

פורסם

ראיתי את הפרויקט(פרויקט מצויין אגב של בחור עם ידי זהב),אך הוא היה על מודל 93,ואינני יודע אם זה אותו הדבר גם לגבי המודל שלי.

ובכל מקרה לא הצלחתי להבין מהפרויקט את המיקום(לכן גם צרפתי תמונות) והאם יש בחלקים האלה מקורי ולא מקורי

פורסם

שלום רב !

בכל שלושת המקום לא צילמת את מיקום בית התרמוסטט, וצלמת את הצינור העליון בעוד התרמוסטט מחובר לצינור תחתון, וממוקם כשפנייך מול המנוע, בחלק התחתון השמאלי קרוב לקיר האש , ולא מלפנים.

קיים תחליפי שלא מומלץ, ויש להחליף למקורי בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לאחר ההערה וההסבר חיפשתי ונראה לי שמצאתי את המיקום,אשמח אם תאשרו את הנחתי ותתנו לי הסבר לביצוע הפרויקט.

תמונות 1,2-טרמוסטט(?)

תמונות 3,4 תוך כדי חיפושי אחר הטרמוסטט שמתי לב שחסר לי מגן אחד-היכן ניתן לרכוש את החלק הזה והאם בכלל צריך לשים אותו?

DSC02320.jpg

DSC02308.jpg

DSC02327.jpg

DSC02328.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...