Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגולף לא זזה רוורס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואני לתומי חשבתי שאחריות זה שקט נפשי.

 

איציק נ., אני לא מעוניין בטובות משום מנהל/מפקח/whatever אם חס וחלילה תהיה איזשהיא בעיה לקראת תום תקופת האחריות והחליפו לי לחלק בעייתי או טעו בדיאגנוזה והבעיה חוזרת על עצמה כשהרכב כבר לא באחריות.

 

לפי ההגיון שלי, עשה לי שכל שאקבל הארכת אחריות על המכלול שהתעסקו בו, במיוחד כאשר מדובר על מכלולים עיקריים כגון: מנוע, גיר וכו'...

 

אחריות זה שקט נפשי - כל עוד אתה במסגרת אחריות. אתה רוצה אחריות אחרי תקופת האחריות.

ההגיון של הישראלים מעולם לא היה ההגיון שכל העולם עובד לפיו - בגלל זה חשבו פעם הישראלים שאם הם יחליפו מצבר עם אחריות לשנה כל 11 חודשים, תישאר להם האחריות של המצבר לנצח...

 

רגע,

בזמנו החליפו לי מצבר במסגרת האחריות (חודש לפני תום האחריות).

נאמר לי, שלמצבר החדש יש אחריות של שנתיים (לא שילמתי שקל אחד על המצבר).

יש הסבר?

בוודאי.

מאחר ומצברים במסגרת אחריות מסופקים ע"י יצרנים מקומיים, אתה מקבל את האחריות של הספק המקומי (למשל: שנפ, וורטה, וולטה וכו').

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ברור שלא.

 

האחריות היא על הרכב, לא על החלק שהוחלף.

 

זה מה שנהוג בד"כ בכל מוצר אבל כשקרסו עשו לי טיימינג במסגרת האחריות (שבועיים לסיומה) הם הודיעו לי מפורשות שיש על הטיימינג אחריות לשנה נוספת כי מדובר בחלפים מקוריים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
עכשיו מי מאיתנו הפלצן?

 

בטח שמת לב, אנחנו מקפידים פה על רמת השפה ושואפים כל הזמן לשפר,תקן, להעיר ולערוך במקרה הצורך.

 

"עושה לי שכל" זה אולי יאפי ו"סופיסטיקייטד" אבל תכל'ס, זה קריעה לגזרים של השפה העיברית בדיוק כמו "אחים שלי, מי מביא לי שם של פורק לחץ אחול שלוקי שהאוטושלי תביא רכבות לאימפרצה טורבו".

 

אז בהמשך לשאלתך, ללא ספק, זה שאומר "עושה לי שכל"!

 

בכל מקרה, אם לר שמת לב, גם במקור וגם בציטוט שביצעת יש סמיילי קורץ בסוף המשפט, מה שהיה אמור לגרום לך להבין שזאת עקיצה קטנה שנאמרת עם קורטוב הומור, קוראים אותה וממשיכים הלאה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אחריות זה שקט נפשי - כל עוד אתה במסגרת אחריות. אתה רוצה אחריות אחרי תקופת האחריות.

ההגיון של הישראלים מעולם לא היה ההגיון שכל העולם עובד לפיו - בגלל זה חשבו פעם הישראלים שאם הם יחליפו מצבר עם אחריות לשנה כל 11 חודשים, תישאר להם האחריות של המצבר לנצח...

 

 

בוודאי.

מאחר ומצברים במסגרת אחריות מסופקים ע"י יצרנים מקומיים, אתה מקבל את האחריות של הספק המקומי (למשל: שנפ, וורטה, וולטה וכו').

 

איציק

איציק אין הגיון בשיטה שלך.

 

אם אני מקבל אחריות מיצרן מקומי של המצבר למה שלא אקבל אחריות של היצרן המקורי שיושב בחו"ל והוא יצרן המכונית.

 

אני צריך לקבל באבו אבוה.

 

בגירה גם אם לא שילמתי כסף, אחריות זו אחריות.

למעשה "שילמתי " למוסך אבל קיבלתי החזר בגובה התשלום מהיבואן/יצרן , כי אני באחריות.

לגבי המוסך שילמתי , המוסך מתחשבן עם היבואן. המוסך לא עובד בחינם ולא מספק את החלקים בחינם .

דרך דומה יש במוסך הסדר בתאונה. אני מקבל שירות וחברת הביטוח משלמת.

 

קפיש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האמת שבעניין המצברים אני חולק גם על איציק וגם עליך.

 

היו לנו פה 2 שרשורים ארוכים שבהם השתתפו אפילו בעלי תפקידים מובילים מתחום המצברים בישראל ואחריות על מצבר חליפי היא עד תום תקופת האחריות של המצבר המקורי.

 

לא מוצא חן בעניך?

תתחיל לייבא מצברים ותן עליהם אחריות מלאה גם לחליפיים באחריות.

 

פשטייסט? (אבא שלי נוהג להגיד מין שעטנז אידיש-צרפתי, פשטנדה-וו?)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הוודא

אביך אירופאי , אתה כבר הספקת להתערבב עם העמך פה.

 

עזוב אותך ממצברים , שם נותנים לך חליפי בן ללא שם ועם ישראל מבסוט.

 

במקרה של רכב באחריות יצרן ברור לך שהמוסך מקבל תמורה עבור עבודתו וחלק בחינם מהיבואן. מבחינתו ניתנה תמורה. מדוע אם כן לא לתת אחריות על עבודתו ועל החלק כפי שהוא נותן לגבי אותה עבודה שהמשלם הוא בעל הרכב ולא היבואן.

 

אין הגיון בגישתך בגירה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, היבואן משלם והאחריות על החלק היא גם של היבואן ולא של המוסך. המוסך הוא קבלן משנה כאן ולא ספק שירותים עצמאי כמו שהוא כשאני משלם לו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש הגיון בגישתי, אתמול בלילה הייתי קרוע מעייפות אבל עכשיו אני אטרח להרחיב.

 

אחריות על רכב היא תופעה מאוד ייחודית בשוק, אם נבחן אחריות על מוצרים אחרים (אני לא מדבר על DVD ב 180 ש"ח) כמו מכונת כביסה, מקרר וכו' תגלה שכמעט ולא קיימת התופעה של אחריות כוללת עם תיקון, חלפים,עבודה והגעת טכנאי ללא תשלום.

 

פתאום אתה משלם על קריאת טכנאי ("לא כלול באחריות"), פתאום אתה משלם 250 ש"ח על הזמנת טכנאי מחוץ לת"א ("אדוני, תקרא את האחריות"), פתאום אתה מגלה שהאחריות לא כוללת מדחס או מנוע או גומיה או צג דיגיטלי וכמעט תמיד, היא לא כוללת עבודה של הטכנאי.

 

אז אתה בודאי מתקומם "אתה משווה אחריות על מוצר של 1500 ש"ח על מוצר של 150,000 ש"ח?"

 

קנית פעם דירה חדשה?

 

אתה קונה דירה חדשה מהקבלן ב 2 מיליון ש"ח, אחרי חצי שנה באמבטיה יש עובש, במרפסת יש סדק בטיח, 2 בלטות בחדר הילדים רוקדות ובמטבח יש קילופי צבע.

 

חביבי, אחריות או לא אחריות, את התיקונים האלה בדרך כלל אתה תקבל רק דרך פסק דין של בית משפט וגם אז לא בטוח.

 

לעומת זאת, בעולם הרכב, ברוב המקרים, החלפת החלק היא ללא ויכוחים, ללא דיונים, ללא בקשת כל תשלום נוסף.

אפילו שלחו לבר מכונאי וגרר הבייתה על חשבון המוסך!

 

אז לבוא עכשיו כמו "הסוחר מונציה" (שדרך אגב, הוא לא התערבב עם שום עמך) ולהתחיל להתבכיין למה על החלק הנוסף אני לא מקבל 3 שנים אחריות כמו על הרכב ולהכנס לכיס של המוסך אם הוא כן מקבל או לא מקבל זיכוי מהזכיין/יצרן על החלק זה לדעתי במקרה הטוב די עלוב במקרה הרע זה די "שיילוקי".

 

בנוסף, כמו שציין איציק (שעוסק בתחום למחייתו), במידה וחלק הוחלף באחריות וכשל שוב לאחר תום האחריות, כל מנהל מוסך/איש שרות נורמלי יבין שיש פה איזה בעיה נקודתית ויתחשב בעניין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שי

מדיניות קרסו לתת אחריות של שנה על חלק ועבודה.

 

מדיניות זאת חלה גם על תקלה בזמן האחריות וגם במקרה בו אתה משלם מכיסך כי חלפה האחריות , ולדעתי כך יש לנהוג.

 

טוען בגירה וטוען איציק , לא!!! עד לסיום תקופת האחריות המקורית.

 

ואני חושב אחרת.

 

בגירה

עזוב אותך מדוגמאות אנטישמיות.

 

אתן לך שתי דוגמאות כדי שתראה שאין הגיון ועקביות בתשובתך.

תקופת האחריות שלוש שנים.

תקלה אחרי חודש , מוחלף חלק האחריות עליו שנתיים ואחת עשרה חודש.

תקלה אחרי שנתיים ואחת עשרה חודש, מוחלף חלק אותו החלק כמו במקרה הראשון האחריות עליו רק חודש.

ואני כלקוח לא רוצה להתחנן למפקח או למנהל השירות שיראה אם יש כאן כשל סדרתי.

גם באחריות על רכב יש אותיות קטנות, לא חל על זה ועל זה וכו'

שולחים מכונאי לבדוק אולי התקלה היא מינורית וניתן לתקנה במקום וכך לחסוך גרר. שום דבר לא פילנטרופי בנושא הזה.

 

האחריות היא תוצאה של תחרות בין היצרנים /יבואנים ולא משום מקום אחר . אז עשה לי טובה.

לכן יש חברה שנותנת אחריות ל 7 שנים כדי להיכנס לשוק , ברגע שתתבסס , תראה שתקופת האחריות תוקטן.

 

יש חברות במגזרים אחרים שנותנים אחריות בלי כל הזיבולי מוח שכתבת, ויש כאלה שהאחריות שלהם לא שווה את הנייר המשובח שעליה היא כתובה.

 

ובענף הבניין יש אחריות ויש תיקונים רבים שנעשים במסגרת האחריות , כמובן שאנחנו קוראים ושומעים על המקרים יוצאי הדופן בהם הגיעו לבתי המשפט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

 

 

קנית פעם דירה חדשה?

 

אתה קונה דירה חדשה מהקבלן ב 2 מיליון ש"ח, אחרי חצי שנה באמבטיה יש עובש, במרפסת יש סדק בטיח, 2 בלטות בחדר הילדים רוקדות ובמטבח יש קילופי צבע.

 

 

אני לא יודע אצל איזה קבלן קנית אבל אצלי הוא בא לתקן הכל מיד ואפילו על הדרך צבע את הדירה.

 

בדירות תקופת האחריות מתחילה מחדש כל פעם שיש תיקון (על אותו הסעיף. אם לדוגמא התפוצץ צינור אז יש לך שוב 7 שנות אחריות על כל הצנרת בבית).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתן לך שתי דוגמאות כדי שתראה שאין הגיון ועקביות בתשובתך.

תקופת האחריות שלוש שנים.

תקלה אחרי חודש , מוחלף חלק האחריות עליו שנתיים ואחת עשרה חודש.

תקלה אחרי שנתיים ואחת עשרה חודש, מוחלף חלק אותו החלק כמו במקרה הראשון האחריות עליו רק חודש..

 

פה בדיוק אני חולק עליך, אין "אחריות על חלק ל שנתיים וחודשיים", "אחריות על חלק ל שבוע ו 12 שניות", "אחריות על חלק לשנה, שבעה חודשים ושלושה ימים" וכו'

 

יש אחריות של 3 שנים על המוצר שנרכש ובזה תם העניין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אפילו שלחו לבר מכונאי וגרר הבייתה על חשבון המוסך!

אני לא הבנתי מדבריו של bar42 שהגרר היה ע"ח צ'מפיון. אשמח אם הוא יתייחס לכך.

אצלי, כשנתקעתי עם משאבת דלק תקולה שאלו אם יש לי ביטוח גרירה וביקשו שאגרור את הרכב למוסך.

מעניין מה היה קורה אם לא היה לי.

פורסם

בגירה

 

אין אחריות על המוצר לשלוש שנים, כי כתב האחריות מחריג פריטים רבים מתוך המוצר והם ללא אחריות.

 

בדוגמה שנתתי יוצא שיש אחריות לחלק , על פי זמן החלפתו ולא על פי אופיו, וזה לא ההגיוני בטענתך.

 

החלפתם חלק תן עליו את האחריות , מינימום לתקופת האחריות הכוללת( שלוש שנים ) ואם מדובר בחלק שהוחלף בסמוך לסיום תקופת האחריות לפחות לשנה.

 

כך לדעתי צריך לנהוג יצרן/יבואן שמכבד את עצמו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אין לי בעיה אם יעשו את זה, אני אפילו אשמח אבל על שמח הכרותי עם יבואני רכב (וגופים כלכליים גדולים אחרים) המצב האופטימלי הזה שאתה מנסה לשאוף אליו גובל באוטופיה. :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לפי שי .ז זה מיושם בקרסו. ראה את הודעתו.

 

אז אוטופיה כבר כאן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...