Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה, אני צריך די דחוף המלצת מאנשים שקנו בארה"ב (דרך אינטרנט או באופן אישי) המלצות על חנויות.

דגש על

1. Etronics

2. hookedontronics

 

וכל חברה אחרת. האם הייתם מרוצים, ממה אתם ממליצים להתרחק, זמני משלוח ועוד.

 

המון תודה

פורסם

אתר שרכשתי ממנו ,

מעל 100 דולר משלוח חינם בתוך ארהב -המחיר הבסיסי כולל הכול אין דמי טיפול ,אין דמי אריזה וכו...

 

http://www.onlinecarstereo.com

 

יחסית מאוד זולים במיוחד במבצעים

 

תתרחק מכל אלה שנראות זולות באופן מחשיד

פורסם
אתר שרכשתי ממנו ,

מעל 100 דולר משלוח חינם בתוך ארהב -המחיר הבסיסי כולל הכול אין דמי טיפול ,אין דמי אריזה וכו...

 

http://www.onlinecarstereo.com

 

יחסית מאוד זולים במיוחד במבצעים

 

תתרחק מכל אלה שנראות זולות באופן מחשיד

 

לא מסכים איתך

המחירים שמה מאוד יקרים וזה אתר שמומלץ בשביל לעשות סקר שוק, בEBAY אפשר למצוא כמעט הכל בזול - כמובן תלוי אם יש מכירות ובאיזה טיימינג אתה מגיע

לדוגמא הקיקר CVR10 שהבאתי עלה בזמנו כולל משלוח 73 דולר וללא משלוח 40$ היה מצב שזה ירד ל37$, עכשיו לא תמצא אותו בפחות מ55 דולר.

ובאיי ביי יש אחוז פידבקים חיובים לכל מוכר שדבר זה יכול לתת לך מידע עליו אם הוא אמין או לא.

בד"כ מוכר אמין זה מוכר שהאחוז החיובים שלו הוא מעל 97.5%, מתחת זה כבר מחשיד.

לי לא הייתה בעייה עם אף מוכר עד עכשיו - ביצעתי 4 רכישות משמה.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

×
×
  • תוכן חדש...