Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל בישראל


bar72
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אי כוונה להביא גרסאות ידניות (בכתבה מוזכרות רק תיבות אוטומטיות) מצביעות על כך, שכנראה הוא הולך בעיקר על שוק הליסינג.

מקווה שאחרי ביסוס המותג בארץ המדיניות תשתנה :-)

פורסם
אינסיגנייה זה פשוט שברולט קרוז.

 

לא שברולט אלא ביואיק והכיוון הוא הפוך, לא האינסיניה ביואיק אלא הביואיק היא אינסיניה.

 

שמלצר אמר בראיון שאת דיגמי ה OPC הם ישקלו לייבא רק לאחר תהליך ההחדרה הראשוני ככה שבשנה-שנתיים הקרובות, אין מה לפנטז על שום OPC.

 

בכל מקרה, |צהלולים| שיהיה אלף מברוק.

 

קולולולולולולולו

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא שברולט אלא ביואיק והכיוון הוא הפוך, לא האינסיניה ביואיק אלא הביואיק היא אינסיניה.

 

שמלצר אמר בראיון שאת דיגמי ה OPC הם ישקלו לייבא רק לאחר תהליך ההחדרה הראשוני ככה שבשנה-שנתיים הקרובות, אין מה לפנטז על שום OPC.

 

בכל מקרה, |צהלולים| שיהיה אלף מברוק.

 

קולולולולולולולו

התכוונתי שהאינסיניה דומה 2 טיפות מים לקרוז - אין לי מושג הולך מבחינת קונצרן/בעלות.

אבל אשמח אם תעשיר את ידיעותיי.

Bimmer

פורסם

זה הקרוז (שאם אני זוכר נכון בכלל מבוסס על אסטרה), שים לב שאין שום דמיון לאינסיניה לא במראה ולא במימדים, אני מניח שאתה מתבלבל כי לא ראית אותן אחת ליד השניה אבל ההבדל בניהן (בגודל) הוא כמו ההבדל בין בורה ופסאט.

 

2011%20chevy%20cruz.jpg

 

 

opel-insignia-photo_3.jpg

 

 

אבל בהפלא ופלא, אתה רואה איזה קוי דמיון "קלים" לביואיק ריגל?

 

Buick2011Regal3.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מצד שני, הוא ימכור את זה ב- 20% פחות לליסינג שלו... (וזה כבר מאוד מעצבן אותי, מראש).

באמת הצחקת אותי. נראה לך שניו קופל ישלמו יותר ממחיר עלות?

פורסם

חוסר הבנה במסחר בין חברות בנות ובמיסוי עיסקי.

 

הוא יקנה את זה במחירון מינוס איזה הנחה לא מאוד גדולה (אמרו 20%?), הוא בטח ובטח לא יקנה את זה במחיר עלות.

 

החברה הבת שתיבא אופלים, יהיה לה מוסכים,מחסני חלקים, סוכנים, אולמות תצוגה ועוד המון הוצאות שוטפות שיש לכל יבואן רכב.

מי ישלם את ההוצאות האלה אם הם ימכרו רכבים במחיר עלות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בד"כ, בחברות גדולות, business units השונים חייבים להראות רווחיות כל אחד בפני עצמו, גם כאשר הם מוכרים (או מספקים שירותים) ל-BU אחר של אותה החברה או עסק אחר באותה בעלות. זה אולי לא נשמע אינטואיטיבי על פניו, אך כך זה עובד בפועל..

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

לפני שמדברים על ה-OPC, נראה אם קודם יביאו את הקורסה GSI שהיא קצת פחות ספורטיבית מה-OPC.

 

לגבי האינסיגנייה, נדרשת השוואה בינה לבין סופרב 2.0T לבין המונדיאו אקובוסט שתגיע בקרוב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
הוא בכלל ימכור לפרטיים?

זה נראה כאילו הוא הצרכן היחיד של עצמו.

 

זו בדיוק דעתי.

למרות שאופל (ג'נרל מוטורס) היה רכב אמין וטוב.

זה מה שקורה שאחד הורס בשיטתיות והשני מנסה לשקם.

 

בואו נאמר , זו לא תיהיה כמו חזרתה של קאיה לשוק הישראלי.


×
×
  • תוכן חדש...