Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש פה וכיף להצטרף לפורום החשוב והמאוד מועיל הזה

אז לעניין לפני כמה ימים לקחתי את האוטו שלי לטיפול של סט אטמים למנוע ואיזון הצתה כי האוטו לא היה עובד הכי עגול מבחינת הטורים האוטו הוא במוו 318i שנת 98 הכל עבר בהצלחה האוטו עובד מצויין בלי עין רעה רק מה שהטריד אותי מאוד זה מה שאמר לי המכונאי בסוף יש לציין שאני מטפל באותו מקום המון זמן ואני מאוד מרוצה מהמוסך הזה מסודר נקי ועבודה פיקס אין טענות

מה שטען אותו מכונאי הוא שהמנוע מנפח זאת אומרת שהוא זורק פיח קצת יותר ממה שצריך למרות שהקומפרסיה בסדר גמור ואמר שאין מה לדאוג ובשביל למנוע בעיות עתידיות בגלל אותו פיח מה שהיה צריך לעשות זה רק להוציא את הצינורים של הפיח שיוצא מהמנוע מהנשם וככה הוא פתר את הבעיה הוא טען שהאוטו פיקס ואין לי מה לדאוג מזה

האם זה באמת נכון אני לא צריך לדאוג???

מה באמת אמורה לעשות המערכת הזאת עם הנשם מישהו יכול להסביר אני מאוד פדנט על האוטו ותמיד מטפל בזמן ולא מחסיר שום דבר

בנוסף הוא טען שזה לא יפגע בקומפרסיה והאוטו ימשיך לסוע כמו שצריך אז בבקשה מישהו יכול לתת לי הסבר שאני ידע בדיוק למה התכוון

בתודה מראש

פורסם

לא ברור כלל מה עשה המוסכניק ברכב שלך, ייתכן שהוא פירק את הצינורית שנכנסת למצערת צינורית שאחראית על מיחזור גזים,

בכל מקרה לא ברור מדוע המוסכניק חושב שהוא יותר חכם מהמהנדס שבנה את הרכב.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

מה שבסך הכל שאלתי זה מה תפקידו של הנשם והצינורית גזים שמובילה אליו ???

והאם המלצתו של המכונאי נכונה?,זה מה שימנע פיח במנגנון המנוע והצנרת כמו שטען וישפר את הקומפרסיה?,בכל זאת המנוע עשה 190 אלף אתה יודע...

אתה לא צריך להיות ציני אתה לא רוצה לעזור אל תעזור פשוט אל תגיד כלום

×
×
  • תוכן חדש...