Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע משטרתי -סוף שבוע 5-6/11 -סיכום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה ההגדרה של נהג שיכור?

המשטרה לא מחפשת ובוודאי לא תופסת את הנהגים השיכורים. שימוש במכשיר שמציג מיץ תפוזים כאלכוהול לא ממש משכנע...

 

גם מחפשים מתחת לפנס וגם מציגים כמציאה כל גרגר חול שמוצאים.

abcde

פורסם

בסדר, אולי תגיד גם שהמכשיר אומר שאתה שיכור עוד לפני שבדקו אותך :-)

פורסם
בסדר, אולי תגיד גם שהמכשיר אומר שאתה שיכור עוד לפני שבדקו אותך :-)

הוא לא צוחק, היו כבר לא מעט דיונים על כך שאם תשתה מיץ תפוזים גם בכמות קטנה לפני הבדיקה, זה יעיד על אלכוהול.

אז כן, טכנית המכשיר עלוב מהבחינה הזו.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

it is indeed very sad to see that people just do not understand that 1ton ++ metal an dplastic while you are drunk it is a killing machine.



 

Having said that there was an article in Calcalist saying that a couple asked poplice officers to check them if the alcohol levels are high or it is in normal levels to drive and those officers refused. they said that they will check them if they will get in the car. meaning that the only incentie for those police officers is to give a ticket and fine and not in order to prevent drunk people to drive. so the idea is good but the implementation is very bad

 

May be some officers are reading this post and i hope tey will do somethign about it.

פורסם
בסדר, אולי תגיד גם שהמכשיר אומר שאתה שיכור עוד לפני שבדקו אותך :-)

 

 

כבר הוכיחו ששילובי משקאות עם רכיבים מסויימים יציגו קריאה של אלכוהול גם אם לא היה אלכוהול במשקה.

 

אני בוודאות זוכר שדובר על זה המון בהקשר של לימונענע למשל, ששתייה של משקה כזה תגרום להצגת תוצאה שגוייה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

it is indeed very sad to see that people just do not understand that 1ton ++ metal an dplastic while you are drunk it is a killing machine.



 

Having said that there was an article in Calcalist saying that a couple asked poplice officers to check them if the alcohol levels are high or it is in normal levels to drive and those officers refused. they said that they will check them if they will get in the car. meaning that the only incentie for those police officers is to give a ticket and fine and not in order to prevent drunk people to drive. so the idea is good but the implementation is very bad

 

May be some officers are reading this post and i hope tey will do somethign about it.

 

אתה עושה צחוק? כתבת באנגלית, יש מעט מאוד שוטרים שיכולים לקרוא את זה.

 

לגבי הסירוב לבדיקה, המשטרה אינה מפעילה תחנת בדיקת אלכוהול, היא מפעילה מלכודות. כל בדיקה עולה כסף, ויש סוג של הגיון בגישתם.

בנוסף - אין לשום שוטר אינטרס לבדוק בחור שמודיע שהוא שתה, ולתת לו אישור תנועה על הכביש. אם שתית - תוותר על ההגה, מה משנה אם אתה עומד בסף הינשוף או לא.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

איזו שטות. ביום שישי יצאתי מאיזור התעשייה של רמת ישי (עם מספר פאבים לא קטן שנמצאים בו) כול הנסיעה חשבתי שאני אראה ניידות - הגעתי הביתה בלי לראות אפילו אחד. והשעה לא הייתה 4 בבוקר, אלא 2 וחצי.

 

אם מישהו שואל , לא שתיתי , אני פשוט עובד באחד הפאבים...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...