Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש שפלה 05/11/10 הפעם בממפיס טנסי, בערך...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשישי הקרוב שוב ינדוד מפגש שפלה של מועדון החמש כמיטב מסורת השמירה על העניין.

הפעם ניפגש הכי קרוב שאפשר כאן בארצנו לאלוויס (אהרון פרסלי ז"ל) ולממפיס.

 

אנחנו נתארח בפונדק אלוויס שבנווה אילן, מקום בו אלפי פריטים שנושאם חד הוא: המלך.



התפאורה סביב ובמסעדה כולה נוסטלגיה והמכוניות שלנו ישתלבו נהדר ברקע.

 

 

המיקום: תחנת "דלק" בנווה אילן, לבאים מהמרכז על כביש 1 - יורדים במחלף אבו גוש חזרה לכיוון ת"א. ימינה בפנייה לנווה אילן וקרית יערים, בכיכר הראשונה שמאלה והתחנה עם הפונדק משמאל (מרחק קצר מכביש 1).

 

שיירה מסודרת לבאים מדרום ומראשון לציון - נק' מפגש על כביש 431 בצד ימין מיד אחרי מחלף כביש 40 (רמלה ביל"ו) לכיוון מזרח. תזוזה בשעה 1430 ללא עיכובים.

נקווה למזג אויר תואם, אנחנו ניסע - גשם או שמש.

 

זה הזמן לגדל פאות ולהוציא את המכנסיים ההדוקים מהארון, שישי והמלך מחכה.

 

אתם מוזמנים: ירושלמים, תל אביבים, שרון וצפון!

 

שאלות\תיאום: קובי - 054-6785688

 

מפגש השפלה נשאר פתוח לטובת המעוניינים

 

467px-Elvis_statue_diner_1.jpg

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למתארחים במקום, כוס השתיה ניתנת במתנה, אי לכך ובהתאם לזאת - ראו בביקור אצל אלוויס - חוויה עם כוס חינם בצידה.

מצא משה

פורסם
למתארחים במקום, כוס השתיה ניתנת במתנה, אי לכך ובהתאם לזאת - ראו בביקור אצל אלוויס - חוויה עם כוס חינם בצידה.

 

 

יונה שואל:

האם הכוס עם בירה או ריקה ? :wink:

פורסם

דקה....דקה עוזבים אתכם לבד וכבר אתם מתפרפרים לי???? ועוד לאלויס???

מה לעשות, מישהו, בעצם, מישהם צריכים "לסבול" טיול ג'יפים באותו הזמן...

בלו בנעימים, המקום מיוחד ומקסים.

אנחנו לוקחים גיטרות לטיול וכמובן שננגן ונשיר שירים של אלויס. סולידריות צריכה להיות....:wink:

דורון, עופר ומוטי (עם הג'יפ של נועם)... ובני משפחתינו.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
בשישי הקרוב שוב ינדוד מפגש שפלה של מועדון החמש כמיטב מסורת השמירה על העניין.

הפעם ניפגש הכי קרוב שאפשר כאן בארצנו לאלוויס (אהרון פרסלי ז"ל) ולממפיס.

 

אנחנו נתארח בפונדק אלוויס שבנווה אילן, מקום בו אלפי פריטים שנושאם חד הוא: המלך.



התפאורה סביב ובמסעדה כולה נוסטלגיה והמכוניות שלנו ישתלבו נהדר ברקע.

 

 

המיקום: תחנת "דלק" בנווה אילן, לבאים מהמרכז על כביש 1 - יורדים במחלף אבו גוש חזרה לכיוון ת"א. ימינה בפנייה לנווה אילן וקרית יערים, בכיכר הראשונה שמאלה והתחנה עם הפונדק משמאל (מרחק קצר מכביש 1).

 

שיירה מסודרת לבאים מדרום ומראשון לציון - נק' מפגש על כביש 431 בצד ימין מיד אחרי מחלף כביש 40 (רמלה ביל"ו) לכיוון מזרח. תזוזה בשעה 1430 ללא עיכובים.

נקווה למזג אויר תואם, אנחנו ניסע - גשם או שמש.

 

זה הזמן לגדל פאות ולהוציא את המכנסיים ההדוקים מהארון, זהוא שאתה ילד ולא היתה בתקופה אולי נוזל בביצה השמאלית של אבא ! חבוב מכנסי "פאדלפו" {צעדי פיל} וגיזרה נמוכה {טיבאס}ונעלי לכה עם עקבים של 6 סמ" מינמום. שישי והמלך מחכה.

 

אתם מוזמנים: ירושלמים, תל אביבים, שרון וצפון!

 

שאלות\תיאום: קובי - 054-6785688

 

מפגש השפלה נשאר פתוח לטובת המעוניינים

 

467px-Elvis_statue_diner_1.jpg

 

 

שלום.

אני דורש רקדניות גוגו בכלובים.

כמו כן יש להכין חולצות מועדון אם צאורון אלביס.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
יונה שואל:

האם הכוס עם בירה או ריקה ? :wink:

את הכוס ימלאו ליונה עפ"י רצונו, הוא ישלם רק על התוכן את הכוס יוכל לקחת הביתה למזכרת.

 

לכל העולים לאלוויס מכוון השפלה- אחרי מחלף שורש אין פניה ימינה לנווה אילן - הפניה בוטלה- שימו לב

יש להמשיך ולנסוע עד מחלף חמד, לעלות במחלף ולבחור את המסלול בחזרה לכיוון השפלה ולאחר מס' קילומטרים לפנות ימינה לנווה אילן (לאלוויס)

מצא משה


×
×
  • תוכן חדש...