Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו מה ההבדל בין הדגמים האלה של האצ'בק (אני מתיייחס רק לאוטומטי)

 

דגם S סמ"ק 1400

דגם DXI סמ"ק 1500

דגם ESI סמ"ק 1600

פורסם

למישהו יש גם מפרט גובהה רוחב משקל ואורך של האצ'בק

השאלה אם מנוע של 1400 עם 90 כוחות סוס סוחב את האוטו כמו שצריך.

פורסם

ערב טוב, לא מזמן מכרתי הונדה, 3 דלתות שנתון 99 1400.

 

האוטו היה אצלי בערך 4 שנים.

 

מאוד אמין, חסכוני בדלק, אחיזת כביש מצויינת, קצת קשה לו עם העליות כשיש יותר משני אנשים באוטו.

 

בכללי אני מאוד נהניתי מהאוטו.

 

שיהיה בהצלחה!

פורסם
ערב טוב, לא מזמן מכרתי הונדה, 3 דלתות שנתון 99 1400.

 

האוטו היה אצלי בערך 4 שנים.

 

מאוד אמין, חסכוני בדלק, אחיזת כביש מצויינת, קצת קשה לו עם העליות כשיש יותר משני אנשים באוטו.

 

בכללי אני מאוד נהניתי מהאוטו.

 

שיהיה בהצלחה!

 

אנחנו מדברים על אותו דגם הSI?

 

לפי מה שראיתי האצ'בק שוקל 1.54 טון מנוע 1400 90 כוחות סוס סוחב אותו כמו שצריך? אני מדבר כמובן על הגירסא האוטומטית

זה מנוע ויטק או רגיל?

מה האורך של הרכב?

הבנתי שהוא לא בדיוק סופר מיני ולא מוגדר כאוטו משפחתי אלה בין לבין.

פורסם

תגידו יש הבדלים משמעותיים מבחינת מראה חיצוני בשנתונים 96-99 ?

 

עוד פעם אם מישהו יודע נתונים של גובהה משקל רוחב ואורך זה יעזור לי.

×
×
  • תוכן חדש...