Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש המלצה למשחקים למחשב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אגב, אני שיחקתי קודם ב 2, אח"כ ב 1 ואח"כ שוב ב 2 עם השמירה של 1, בהחלט יש הבדלים די משמעותיים בעלילה (למרות שקו העלילה הכללי נשאר זהה, מן הסתם). בנוסף לזה, מקבלים בונוסים די רציניים בתחילת המשחק אם טוענים שמירה של ME1.

 

חייבים לסיים את 1, אם שמספיק שמירה כלשהי?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

 

FALLOUT NEW VEGAS ד"א - מעולה גם כן, למי שאהב את FALLOUT 1 ו2 והתאכזב מהפשטות של 3 , חוסר הומור ולינאריות - פתרו פה הכל :)

 

ליביו

לא היה לי העונג לשחק ב-1 וב-2.

אבל 3, היה המשחק האהוב עליי לתקופה ארוכה.

הקטע של לחיות בשממה פוסט אפוקליפטית, כשכל מה שיש לך זה זוג בי3ים מעופרת, אקדח וכמה פיצ'יפקעס, ולשגשג, ממש לשגשג, ולחיות בדריכות גבוהה כל הזמן, פשוט תפס אותי חזק וגרר אותי לעומק.

לא הייתי אומר שהוא פשוט ולא חסר הומור.

רק התחלתי את ניו ווגאס, והוא נראה הרבה יותר מתוסבך ומבאס, האמת.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יחסית ל1 ו2 (וניו וגאס) 3 היה מאוד לינארי ופשוט פוליטית.

גם היתה תמונה ברורה של מי טוב ומי רע.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני חושב שמשחק הRPG המעמיק והמושקע ביותר שיצא בשנים הארונות זה Dragon Age: Origins. לא יצא לי לשחק בו הרבה, אבל ממה שכן זה מדהים כמה שהוא גדול.

אורכו של המשחק מוערך ב120-130 שעות (!).

TFSI Power

פורסם

נשמע לי מוגזם 120 שעות. אני לא חושב שלקח לי יותר מחצי מזה לסיים אותו, אבל זה היה לאורך הרבה מאוד זמן (שעה ביום בממוצע, נניח). בכל מקרה - באמת משחק מעולה שנהנתי ממנו מאוד. אבל זה רק למשקיענים, לא לכאלה שנמאס להם מהר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמו שסרוניס אמר - אולי חצי - וגם זה למי שחפר את רוב הקווסטים, אולי טיפה יותר אם הורדת את כל הDLCים וקנית את התוספת במחיר מלא (יותר מחצי כן?)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לאחר ME2, בהנחה שאני אוהב את ה- RPG שלי עם אקשן, האם WITCHER או DRAGON AGE? (ואל תציעו לי את FO3 כי ההתחלה הרגה אותי... אתה משחק ומשחק ולא מגיע לשום דבר מעניין)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, אני מעדכן כמה שעות מהחיים אבדו להן לעד: אני מעריך שכ-40 בסה"כ במשך השבועיים האחרונים, ונהנתי מכל רגע! אני מדבר כמובן על mass effect המדובר (מספר 2 עכשיו בהורדה...).

 

לבינתיים, אחרי שנפתח לי התאבון (ונותרו לי עוד כמה ימים פנויים של חופש) אני מתנחם בזרועותיו של dead space. גם שם הממשק קצת מעצבן (אפילו יותר מקצת - נראה אם אתרגל) אבל מזמן כבר לא שיחקתי משחק שמצליח להפחיד אותי כל כך בקלות (כשהחדר חשוך והרמקולים על מקסימום :wink: ). אין כמו שפריצים של דם ואיברים כרותים בשביל לשמח ילד (בנפשו...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...