Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

הייתי שמח לקבל חוות דעת על הרכב קיה ספיה מודל 1996, ידני .

כל פיסת מידע אפשרית אני אשמח לשמוע ולקבל .

 

שיהיה אחלה שבוע .

פורסם

בגדול, רכב לא רע, תמורה טובה למחיר.

אמינות לא רעה.

נוחות נסיעה והתנהגות כביש-מחוץ ללקסיקון.

ביצועים עם תיבה ידנית אמורים להיות די זריזים(מנוע מגיע ממאזדה 323).

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

יד ראשונה, 130 אלף על המד, טסט לשנה.

 

ובאמת שזה די דחוף כי התיכנון למחר או שאני עושה ביטוח על הרכב של ההורים או רוכש את האוטו .

 

5 אלף מה דעתכם על המחיר ?

פורסם

בסכום הזה רוכשים רכב במצב הנסיעה, עם טסט ארוך ככל הניתן, צמיגים תקינים.

הרכב הספציפי הזה כנראה עונה על הדרישות, בנוסף יש לו חלקי חילוף משותפים עם מזדה 323.

 

תתחדש

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש לך דעה ספציפית על הרכב ?

חלקים יקרים ?

באמת חב'רה זה ממש דחוף על הבוקר אני כנראה צריך לעשות את הביטוח ואני באמת רוצה את האוטו הזה, אני צריך להראות תגובות תומכות .

לפי עיון שלי ראיתי שהאוטו בסך הכל אחלה אוטו, ובמחיר הזה יד ראשונה, עם טסט לשנה, שבחורה נהגה עליו לא איזה חולה כביש ועם טסט לשנה ...

פורסם

כן, אני יכול להמליץ לך על סוג קיה ספיה .

לי יש את האוטו הזה.

האוטו אמין, החלקים שלו זולים יחסית הצרכת דלק שלו מצוינת ליטר דלק120ק"מ, לא לוקח הרבה דלק בכלל.

 

לגבי מה שכתבת, כל אוטו בשנתון הזה יד ראשונה זה תמיד טוב, הייתי ממליץ לך לשלוח אותו למוסך שאחד ההורים שלך מטפל בו כמה שנים שיעיף מבט, אין טעם לבצע עליו בדיקה, חרם על 400 שקל .

בכל מקרה, 5 אלף אחלה מחיר בשביל הרכב .

 

שיהיה בהצלחה וסע בזהירות .

×
×
  • תוכן חדש...