Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי דיטסו שרייד מנוע 1000 שנת 90.

לאחר שהרכב התחמם הלכתי למוסך שם אמרו לי שהלך האטם של ראש מנוע.

 

כעת ישנה התלבטות: מצד אחד החלפת אטם והשחזת ראש יהיה בעלות לפחות 1200 ש"ח.

מצד שני הרכב עדיין נוסע ,בעל טסט וישן מ20 שנה- כלומר אני יכול להשבית את הרכב ולקבל ממשרד התחבורה 3000 ש"ח.

בסכום ממשרד התחבורה אקנה רכב באותו סדר גודל ( אולי אוסיף עוד קצת).

יש לציין שכבר השקעתי לא מעט ברכב.

ההייתי מעוניין בתגובותכם ליעוץ...

פורסם

זה משהו שאתה צריך לחשוב עליו טוב טוב כי כשאתה קונה רכב ב 3000 ש"ח אתה לא יודע מה אתה תקבל.

הייתי ממליץ לך אכן להשבית את הרכב ולחסוך קצת כסף לרכב משנתון מתקדם יותר.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

אם אכן "הלך" ראש מנוע בסוג רכב זה, קח בחשבון שברוב רובם של המקרים לאחר תיקון הראש, מתחילות בעיות של צריכת שמן [עשן תכול רב] ולאחריו לעיתים גם דפיקות מנוע. בקיצור, אחרי שתשקיע את הסכום הזה, תמצא אולי את עצמך משקיע בהחלפת מנוע, או משבית את הרכב.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תמשיך לנסוע ככה עד שהרכב ימות לגמרי, נצל אותה עד טיפת החיים האחרונה שלו וגרוט אותו, הכי חכם והכי משתלם כלכלית, לאחר מכן תחסוך עוד קצת לאיזור 6-8 אלף ותביא רכב ממודל מתקדם יותר.

פורסם

אחרי שהלך הראש מנוע (יוצאות בועות מהרדיאטור בזמן שהמנוע עובד). החלטתי שלא משתלם לי לתקן את התקלה.

כמה זמן הרכב יכול להחזיק ככה? האם הוא יתקע לי במפתיע או שלאט לאט הוא יחלש ויחלש עד שימות?

פורסם

אני הייתי מנצל מיידית את תכנית הגריטה. מהכסף שהייתי מקבל+ההחזר על אגרת הרישוי+1200 ש' שחסכתי על התיקון הייתי מחפש אקזמפלר שמור של קיה פרייד מסוף שנות ה90 או יונדאי אקסנט מאמצע שנות התשעים.

אלו מכוניות הדומות במאפייניהן לשרייד (אמינות בסיסית טובה,אחזקה זולה) אך משנתון מתקדם יותר מהשרייד.

 

אין טעם לחשב את הכסף שכבר הושקע בשרייד. היא עלולה להפוך לבור ללא תחתית להוצאות לאחר שיפוץ הראש.

(אגב, חבר שמסר את האוטו לגריטה החליף 4 צמיגים כמעט חדשים שהיו על הרכב בסט גמור וכן מצבר בן חצי שנה באחד גמור וקיבל עוד כמה מאות שקלים עבור ה"קומבינה". אם יש לך חלקים שאפשר להנציל לפני המסירה וחבר בעל רכב מתאים או מוסכניק שצריך אותם, שקול גם את האופציה הזו

 

אם תמצא אחת שמורה הסכום אותו תצטרך להשקיע ביישור קו לא יהיה גבוה ותוכל להעביר כמה שנים שקטות במינימום הוצאות

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
אחרי שהלך הראש מנוע (יוצאות בועות מהרדיאטור בזמן שהמנוע עובד). החלטתי שלא משתלם לי לתקן את התקלה.

כמה זמן הרכב יכול להחזיק ככה? האם הוא יתקע לי במפתיע או שלאט לאט הוא יחלש ויחלש עד שימות?

 

תקפיד כל בוקר לבדוק מים ברדיאטור וסע, כמה זמן זה עניין של מזל אני נסעתי ככה חודש וקצת ויכלתי להמשיך.

 

קח בחשבון שלא כדי לאמץ את המנוע יותר מידי במצב הזה ולבדוק כל בוקר מפלס שמן ומים ורצוי שיהיה ביטוח גרירה כי מתישהו אתה תיתקע ורצוי שישיית מים באוטו ותשומת לב רבה למד החום.

פורסם

שמעתי מחבר על איזשהו תוסף למי קירור, שתפקידו לתת לרכב "זריקת עידוד" והוא יוכל למשוך עוד קצת.

מישהו מכיר את התוסף? מה שמו? מה העלות ואיפה אפשר למצוא?

פורסם

אני מכיר את הדילמה מקרוב...לפני כמה שנים היתה לי דייהטסו שרייד, 1.3, 93.

היו לי בעיות התחממות שחזרו ונשנו, עד אשר הבעיה האמיתית נתגלתה-ראש מנוע.

במצב הזה, כמו שאמרו פה לפני, אמר לי המוסכניק שאני יכול לתקן את הבעיה אבל!!! ברגע שהרכב הזה מתחמם אני יכול להכנס לסדרת בעיות עם הוצאות יותר גבוהות מהשווי של הרכב.

מכרתי לחלפים תמורת 2000 ש"ח.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

חיפוש בגוגל "liquid head gasket" העלה מספר מוצרים, למשל

http://www.barsproducts.com/1100.htm

 

רוב המוצרים משתמשים באותו חומר פעיל (סודיום סיליקט). יתכן שניתן להשיג בארץ חומרים דומים.

 

שים לב שהוראות השימוש מחייבות לרוקן את מערכת הקירור מאנטיפריז ולערבב את החומר עם מים.

אח"כ יש לנקז את המים ולמלא שוב בנוזל קירור.

 

בדרך כלל לא הייתי ממליץ על "תרופות אליל" אבל מצבו של הרכב והאפשרות לגרוט אותו מאפשרות ביצוע ניסויים.

אם לא יעזור, לפחות לא יזיק. אולי זה יעכב את מותו הצפוי של המנוע.

פורסם
לגריטה אני חייב שהרכב יהיה נוסע?

 

לא. כל עוד הטסט בתוקף הרכב בר גריטה.

רק שכדי להביא רכב מושבת למגרש הגריטה תצטרך לשלם לגרר מה שיצמצם את רווחיך מהמהלך.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

החומר מוכנס למערכת הקירור ומגיב לטמפרטורות הגבוהות בנקודות בהן אטם הראש פרוץ ויש דליפה.

המתכת שבחומר מתקשה ואוטמת את האזור.

 

אם האנגלית שלך ברמה סבירה, קרא כאן:

http://www.ehow.com/how-does_5697861_liquid-head-gasket-repair-work_.html

 

מרבית המקורות מתייחסים לשיטת תיקון זו בשלילה. במקרה שלך, כדאי לנסות כי גורל המנוע נחרץ ויש לך אופציה של גריטה.

×
×
  • תוכן חדש...