Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיקניק ביערות הכרמל יום חמישי חג סוכות 30-09-2010



 

 

 

 

באופן ספונטני, מתארגנים כמה מחברי מפגשישיצפון לפיקניק ביערות הכרמל שנערוך עם רכבי האספנות ,

 

 

ניפגשים בשעה 08:00 בצומת יגור לכיוון קיבוץ יגור (עם הפנים לכיוון ההר) ,



ונצא בשיירה לכיוון יערות הכרמל, דרך הכביש המפותל שעולה לעוספיא

 

 

לפרטים נוספים, הצטרפות, תיאומים נא לפנות אלי 052-2611660 עדי

 

 

 

2.jpg

עדי גולדנברג 13399

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אסף אולי סוף סוף ניראה אותך ואת כל החברה

תגיע מחר ותראה לנו את היכולות שלך בשקשוקה. פיתות טריות וחומוס עם גרגירים עלי

 

לירוי אין סיכוי שאסף יבוא, נראה לך שהוא יעשה נסיעה כזאת ארוכה?

חסר לו צילינדר באוטו...

אני שונא את הקיץ!

פורסם
אסף אולי סוף סוף ניראה אותך ואת כל החברה

תגיע מחר ותראה לנו את היכולות שלך בשקשוקה. פיתות טריות וחומוס עם גרגירים עלי

 

לירוי אין סיכוי שאסף יבוא, נראה לך שהוא יעשה נסיעה כזאת ארוכה?

חסר לו צילינדר באוטו...

 

 

חברים,

 

לא חסר צילינדר ולא בטיח. להיפך, יש לו אחד יותר מידי...

פשוט לא נראה לי שמישהו בשרון יהיה רעב מחר,

למרות שאיני מזלזל כלל בשיטת השקשוקה !

 

ראו מה מצפה לנו מחר:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2702155#post2702155

 

להתראות בטיולים הקרובים שלנו, כולכם מוזמנים.

 

מאחל לכם הנאה בפיקניק וחג שמח,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

מכיוון שקצת פיספסתי אתכם ועליתי אחריכם , מצאתי על בתחילת העליה מנשר לעוספיה חלק שנראה כמו טסה מאלומיניום בקוטר של כ 12 ס"מ . לצערי היא קצת מעוכה , אבל במצב שניתן לתיקון . אז אם מישהו גילה שחסר לו חלק שיצור איתי קשר .

יורם .

פורסם

מקום המפגש ביער היערנים, מקום חמד במרומי הר הכרמל בין נשר לבין ציר ההר.

תודה לעדי שהקדים קום ושמר מספר לא מבוטל של שולחנות ומקומות חניה.

החברה היתה נעימה המכוניות יפות, בקיצור ממש חג שמח!

P1120182.JPG

P1120189.JPG

P1120167.JPG

P1120168.JPG

P1120169.JPG

P1120171.JPG

P1120172.JPG

P1120173.JPG

שלמה דן גדרון

פורסם

נראה נחמד :)

תודה על התמונות.

אם לא הייתי עצלן ברמות בין לאומיות הייתי מגיע.

האוסטין הירוקה זו האוסטין שהושקה לפני כמה שבועות בארומה, לא?

אני שמח לראות שהבעלים מצטרף לפעילויות !

נקווה שנראה אותו בעוד הרבה מפגשים וארועים...

אני שונא את הקיץ!

פורסם
מקום המפגש ביער היערנים, מקום חמד במרומי הר הכרמל בין נשר לבין ציר ההר.

תודה לעדי שהקדים קום ושמר מספר לא מבוטל של שולחנות ומקומות חניה.

החברה היתה נעימה המכוניות יפות, בקיצור ממש חג שמח!

 

 

ניראה שהילדים גם נהנו

:wink:

 

300920103477.jpg

300920103444.jpg

300920103445.jpg

300920103446.jpg

300920103447.jpg

300920103449.jpg

300920103451.jpg

300920103459.jpg

300920103460.jpg

עדי גולדנברג 13399


×
×
  • תוכן חדש...