Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אבל אם אתה קונה אבארט' אל תשכח קוקיות וחצאית משבצות. וגם גרבי ברלינגטון.

עומר - לא לכעוס ;-)

 

לעניות דעתי - שירוקו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה פעמים אפשר לטחון את הנושא :)

כמו שאמרו - נסיעת מבחן בכולן (אלא אתה מספיק עשיר בשביל להרשות לעצמך החלטה של 170 אש"ח בלי לקחת בחשבון את כל האופציות לפניך.

כמה משפטים על הקליאו. לי יש את גרסת ה- 197 ולא ה- 200 הנמכרת היום ולמרות כמה הבדלים בולטים בין שתי הגרסאות המכנה המשותף זהה: זו מכונית שמתאימה באמת רק לחולי הגה כפייתיים, אנשים שנהנים מעצם הנהיגה עצמה. זה לא שאי אפשר להסתדר איתה ביום יום, אפשר ואפילו כיף, אבל היא קודם כל מכונית לנהיגה ורק אחר כך מכונית לנסיעה. לרוב האנשים זה לא כ"כ מתאים, ולמיעוט מצומצם זה כן.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

חברים יקרים

קודם כל תודה על כל התגובות, גם אם חלקם לא בתקציב שלי, כפי שאני מבין ממכם רק נסיעת מבחן תכריע את הכף, ואני אשתדל לעשות נסיעות מבחן על כולם(למרות שבנסיעה של חצי שעה קשה לדעת).

אגב ראיתי שכל בעלי הרכבים הגיבו, חוץ מבעלי אבארט, אז אם יש כאן אחד אשמח לקבל חוות דעת שלו על הרכב.

אני גם מבין שלא נורא אם ויתרתי מראש על האיביזה

נשארנו עם 3 מכוניות שירוקו,קליאו והאבארט

אשמח לקבל דעתכם לגבי יתרונות וחסרונות לגביהם(רוני שוב על מה שנהגת אשמח לשמוע מה דעתך).

ככדי שתוכלו לעזור לי לבחור, אנסה למקד את מטרות הרכב שאותו אקנה, אני מחפש רכב שיתן לי הנאה בנהיגה בסוף השבוע(במיוחד כאשר אני עובר אליו מC4 ליסינג) טיולי הנהיגה שלי יהיו בעיקר בכבישים ציבורים בעיקר בצפון שם הורי גרים(כביש 889, איזור שפר, מירון וכבישי רמת הגולן).דגש על רכב עם התנהגות כביש שיצליח להוציא את המיטב גם מבחור ממוצע כמוני, וכמובן לגרום לי לחיוך והנאה כי למעשה בגלל זה כולנו פה שותפים למחלה:)

נן אז מה הכי קולע?

בתודה מראש לכל העוזרים

 

לירן

 

נ.ב

האם עלויות הביטוח לרכבים ספורטיבים גבוהה משמעותית מרכבים רגילים,(כל נהג מגיל 30, עם עבר נקי) והאם יש הבדלים בין 3 הרכבים שבהם אני מתלבט, מבחינת עלויות ביטוח?

פורסם

היתרון של השירוקו הוא שהנסיעה לצפון תהיה נעימה. בקליאו (עם הסתתיגות שאנילא מכיר את ה- 200) היא די בלתי נסבלת.

ובשפר - תמסור ד"ש לרינה (צימרינה :-) ).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

נשארנו עם 3 מכוניות שירוקו,קליאו והאבארט

אשמח לקבל דעתכם לגבי יתרונות וחסרונות לגביהם(רוני שוב על מה שנהגת אשמח לשמוע מה דעתך).

 

שוב, שירוקו לא נהגתי ולכן אני מעדיף לא להביע דעה השוואתית עליה.

קליאו - מכונית ההנעה הקדמית בעלת התנהגות הכביש הכי טובה שאני מכיר. אגב, ה-197 (לפני מתיחת הפנים) יותר לטעמי, אבל גם ה-200 פשוט מצוינת. אם אתה רוצה שליטה מלאה, יכולת לבקש ולקבל מהרכב כל מה שתרצה ומעטפת יכולות מאוד מאוד גבוהה - היא הבחירה שלך. חסרון הוא כפי שנאמר כאן - עיצוב פנימי דומה לשל רכב ליסינג רגיל, בלי יותר מדי שאר רוח, וגם איכות חומרים לא מזהירה. עם זאת, לא צריך להגזים כמו bar72 - נסיעה לצפון עם קליאו ספורט היא ממש לא "בלתי נסבלת". וכן, העברתי יום שלם של נסיעות לצפון עם הקליאו (והמיטו, והאיביזה). היא בפירוש לא הייתה פחות נעימה משמעותית משתיהן.

 

אבארת' - חגיגה של עיצוב, אוטו חמוד ביותר למראה מבפנים ומבחוץ. ממדים קטנים ומתלים נוקשים הופכים אותו למאוד "שחיק" ודי קל לנצל את היכולות שלו, גם אם אתה נהג בינוני בלבד. הוא לא יתן לך חווית נהיגה טהורה כמו הקליאו, אבל הוא עדיין כיף. בכלל לא בטוח, אגב, שהוא יותר נעים ממנה לנסיעות ארוכות (מתלים נוקשים, כבר אמרתי?) ויש לשים לב שהפנים אמנם מגניב מאוד, אבל איכות החומרים דומה לשל 500 רגילה - קצת זול מדי בשביל המחיר...

 

עלויות ביטוח - נראה לי שבשני המקרים לא מדובר בעלויות גבוהות במיוחד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בר - יכול להיות שאתה מתכוון לרעש (עניין של טעם), בנוחות נסיעה בינעירונית היא מצויינת, והיו לי לא מעט ימים של נסיעות מרכז\דרום ובחזרה שחזרתי מהם רענן ולא עייף. ללירן - אם כבישים מפותלים זה מה שמעניין אותך, אני לא חושב שיש בחירה יותר טובה מהקליאו, זה תפור עליה וגם יקח לך יותר זמן למצות אותה אם כיום אתה מגדיר את עצמך כנהג ממוצע.

 

עלות ביטוח חובה+מקיף עד 5500 ש"ח לשנה כולל איתוראן\פוינטר, צריכת דלק 98 בינעירונית מ- 1:13 ברגוע, עירונית בערך 1:8, עד 1:4 בקטעי כסאח. בקשר לעלויות האחזקה האחרות - תלוי כמה פדנטי תהיה, כמה הרבה וחזק תסע על הרכב. בשביל להיות בראש שקט לחלוטין תכין בצד 750 שקל הוצאות נלוות (צמיגים, שמנים, טיפולים וכו') וזה גם בהגזמה מטורפת. תוסיף עוד 2 אש"ח~ לקורסי נהיגה שונים, זה יאפשר לך להוציא מהרכב קרוב למלוא היכולת שלו.

 

בהצלחה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
בר - יכול להיות שאתה מתכוון לרעש (עניין של טעם), בנוחות נסיעה בינעירונית היא מצויינת,

 

אתה צודק, התכוונתי לרעש.

 

צריכת דלק 98

 

זה קצת מייקר את הסיפור, לעומת השירוקו שנוסעת על 95.

 

בהצלחה.

 

בהחלט - שיהיה בהצלחה.

לגבי ההצעה לאלפא החדשה, רק כדי להסביר את הפרופורציות הנכונות - אני שוקל אותה במקום הגולף 160 שיש לי היום. זריזה היא כן, ספורטיבית כמו שאתה מחפש (לפי מאמרים בחו"ל) היא כנראה פחות...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

השתכנעתי - לך על רכב מהקונצרן, ההמלצה שלי מסתכמת ב-911C2.

למה C2? היא חדה יותר מה-C4, ובכל מקרה פחות ניטרלית מהאחות הזולה. על גרסאות ה-S לא הייתי חושב בגלל הצמיגים הגדולים יותר עם החתך הנמוך שמאבדים אחיזה בפחות פרוגרסיביות ובמהירות גבוהה עוד יותר.

 

אם תרגיש שחסר לך כח לך על דגם ה-GT3.

 

העיקר שיהיה מהקונצרן.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
הדרישות שלי מהרכב הם:

1.ספורטיבי ומהנה לנהיגה

2.איכותי ומאובזר מבפנים.

3.מנוע חזק ואמין.

4.מכוון שגם אישתי תנהג עלי לפעמים, חשוב שיהיה קל לנהיגה, ראות טובה לאחור, נוח ויחסית(לא חובה שיהיה אוטומטי)

 

הרכב ישמש בעיקר לנסיעות כיף בסוף השבוע ואולי נסיעות קצרות בתוך העיר,כך שפרקטי הוא לא חייב להיות.

חשוב לי שהרכב יהיה חדש מהחברה עם אחריות יצרן.

 

כדי שתוכלו לעזור לי לבחור, אנסה למקד את מטרות הרכב שאותו אקנה, אני מחפש רכב שיתן לי הנאה בנהיגה בסוף השבוע(במיוחד כאשר אני עובר אליו מC4 ליסינג) טיולי הנהיגה שלי יהיו בעיקר בכבישים ציבורים בעיקר בצפון שם הורי גרים(כביש 889, איזור שפר, מירון וכבישי רמת הגולן).דגש על רכב עם התנהגות כביש שיצליח להוציא את המיטב גם מבחור ממוצע כמוני, וכמובן לגרום לי לחיוך והנאה כי למעשה בגלל זה כולנו פה שותפים למחלה:)

נן אז מה הכי קולע?

 

האם עלויות הביטוח לרכבים ספורטיבים גבוהה משמעותית מרכבים רגילים,(כל נהג מגיל 30, עם עבר נקי) והאם יש הבדלים בין 3 הרכבים שבהם אני מתלבט, מבחינת עלויות ביטוח?

 

היי לירן

אומנם אין עדין אף 500 אבארט על שמי, אך יוצא לי לנהוג המון על האבארט (מעל 1500 ק"מ לפחות), בהרבה איזורים כולל הכבישים שצינת.

אם אני מסתכל בדרישות שלך מהרכב שאותו אתה רוצה לקנות לי ה500 אבארט ישר קופצת לעין.

 

ספורטיבי ומהנה לנהיגה-

אבארט זוהי חטיבה שלמה בקונצרן פיאט שמיצרת רכבי מרוץ, לכן האבארט שונה לחלוטין בהתנהגות שלה מ500 רגילה, הרכב מתנהג מצוין ובשילוב משקלו הקל (1000 ק"ג) הוא נענה להעברות משקל, ניתן לבלום אותו מאוחר והוא יכול לקחת פניות במהירויות פסיכיות. כמובן שכל זה גורמים להנאה בנהיגה. גם הקליאו מצוינת אולי אף יותר מהאברט אך היא קצת יותר כבדה ופחות תזזיתית,והשירוקו האמת כאשר נהגתי בה, הרגישה לי כבדה ופחות מתקשרת וקצת איכזבה אותי (אני נוהג במיטו 155 ביום יום).

 

איכותי ומאובזר מבפנים-

כאן לפי דעתי הקליאו מפסידה נקודות, האבארט כמה שהיא קטנה מבחוץ, בפנים מרגישה מרווחת ואיכותית וגם יש לך בקרת אקלים,הגה קטום מעור שחור עם תפירה אדומה ומערכת BLUE&ME כסטנדרט(בלוטוף חכם שיודע לקבל פקודות קוליות לטלפון ולשאר פיצרים ברכב כולל קריאת הודעות SMS וכניסת USB עם שליטה במדיה, כולל מעבר בין סיפריות שירים רנדומלים וכו) השירוקו גם הוא מצויין אך עם פחות איבזור כסטנדרט.

 

מנוע חזק ואמין-

כאן כל המנועים חזקים, לא יודע לגבי אמינות אך אני מאמין שכאשר אתה מבקש מנוע חזק אתה מתכוון שירגיש חזק, בפועל אני בטוח שהאבארט מרגישה הכי חזקה מכולם ואפילו יותר מהירה מכולם, כמעט בכל הילוך! (שוב הספק משקל),אל תתן לנתונים יבשים להחליט לך מי הכי חזק כי זה בפרוש לא ככה, האבארט חזקה מהרכב שלי (שיש לו 20 כוחות סוס יותר)כמעט בכל תוואי או הילוך, והרכב שלי קצת יותר איטי מהקליאו בכמה שניות בודדות(יש מבחן השוואתי באוטו, רוני יוכל להרחיב לך על כך).

במיוחד לנהג ממוצע(אל תעלב כולנו כאלה) שהמומנט של הטורבו, לא דורש ממנו לבחוש כל הזמן בהילוכים. רכב עם טורבו יהיה מהיר מרכב אטמוספרי בעיקר בהאצות ביניים בהילוכים גבוהים, וטכנית יהיה קל יותר לנהג.

 

קל לנהיגה-

השירוקו יורד ראשון מהפרק המון שטח מת, וראיה לא משהו לאחור. הקליאו והאבארט מצוינים מבחינת קלות נהיגה וראות, לאבארט יתרון שהרכב קטן יותר ויש אפשרות להוריד את אפשרות הספורט על ידי כפתור ואז הרכב קצת יותר רגוע, מצויין לאישתך ולכיס (שותה קצת פחות,זוכר זה כבר לא ליסינג אתה צריך לתדלק מדי פעם).

 

ביטוח ועליות-

כל הרכבים צריכים איתורן (עולה 3000 ש"ח להתקין ותשלום כל חודש), לגבי הביטוח לא יותר מ6000 ש"ח לשנה

אגב אם תיקח את האבארט בלי גאנט 17 מושבי עור וגג(לא משהו שצריך להפריע לך לגבי הנאה מנהיגה אלה רק אם אתה מחפש פוזה) היא תעלה באיזור ה155-157 ולא תצטרך איתורן,ז"א שהיא תעלה לך על הכביש באיזור ה160-161 כולל ביטוח, ואז גם אין לה מתחרות בתקציב זה.

 

כאשר אני לוקח את כל הפרמטרים שאתה מחפש, האבארט פשוט עונה הכי לצרכיך, אבל! אני מסכים חד משמעי עם כולם, שחייבים לעשות נסיעת מבחן על כל אחד מהרכבים,זה רכב ספורט, אתה חייב להרגיש בו טוב ולהתחבר אליו.

שיהיה המון בהצלחה

פורסם
השתכנעתי - לך על רכב מהקונצרן, ההמלצה שלי מסתכמת ב-911C2.

למה C2? היא חדה יותר מה-C4, ובכל מקרה פחות ניטרלית מהאחות הזולה. על גרסאות ה-S לא הייתי חושב בגלל הצמיגים הגדולים יותר עם החתך הנמוך שמאבדים אחיזה בפחות פרוגרסיביות ובמהירות גבוהה עוד יותר.

 

אם תרגיש שחסר לך כח לך על דגם ה-GT3.

 

העיקר שיהיה מהקונצרן.

 

אחלה המלצה, אין מה לומר. :)

 

נ.ב. להמליץ על רכב שעוד לא נחת בארץ זה קצת לא במקום. (ג'ולייטה) תנו לרכב להגיע, לאנשים פה להתנסות ואז יהיה אפשר להמליץ או לא להמליץ.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני כותב בתור הראשון אולי בארץ שנהג על הגוליטה תלתן ירוק (במאי באיטליה).

יש לי הרגשה שמי שחושב שהרכב הוא ספורטיבי וכיף לנהיגה ברמה של הGTI יתאכזב חוץ מכוח מנוע ועיצוב אני לא חושב שיש לה שום יתרון על הGTI. ובין שתיהם אני הייתי קרוב למדי קונה GTI (הקרוב למדי זה בגלל שהיבואן הוא צמפיון=ביזיון).

בין גירסאות ה170 של הגוליטה וה160 של הגולף (לומרות שלא נהגתי בשתיהם) אני חושב שיתרון הספורטיביות חוזר לגוליטה.

 

הגוליטה היא אלפא מזן חדש (ולא בהכרח לטובה) שמרוב שרצו להיות גרמניה שכחו שצריך לשמור גם על המסורת ולכן גם האכזבה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

בין גירסאות ה170 של הגוליטה וה160 של הגולף (לומרות שלא נהגתי בשתיהם) אני חושב שיתרון הספורטיביות חוזר לגוליטה.

 

לא נהגתי עדיין באלפא (הבטיחו להתקשר כשתהיה), אבל כבעלים של גולף 160 אני מניח שאתה צודק. ב- 160 יש פלפל ואבזור, אבל לא ספורטיביות של ממש, אף שהיא עדיפה (בשל שוני בצמיגים ומתלים) מגולף רגילה. אני כבר ממתין לאלפא 170. הגיע הזמן שהילד שלי יידע לזהות גם את הסמל שלהם ולא רק של VW ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ברצוני להודות לכולם על התגובות, המידע הרב, והיעוץ. העלתם כאן נתונים חשובים כגון, תחושות, התנהגות, צריכת דלק, דרישות ביטוח, איתורנים, זמינות כוח, אבזור ושאר דברים חשובים שלא יחסתי להם מספיק חשיבות, ובהחלט יכנסו לשיקוליי.

אני מתכנן לעשות נסיעת מבחן על כולם(מקווה שיתאפשר לי לקחת יום חופש ולרכז את כול הנסיעות ליום אחד), ואז אחליט.

חג שמח לכולם.

לירן


×
×
  • תוכן חדש...