Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חוזר על הבקשה, בוא תפרט את דעתך המלומדת למה השירוקו היא לא הבחירה הכי טובה כאן.

מה אתה היית לוקח?

האם היית ממליץ למישהו אחר בלב שלם על משהו שלא היית לוקח לעצמך?

 

שוב, כמו שכתבתי - לא נהגתי על השירוקו, ולכן אני לא רוצה להגיד אם היא טובה יותר או פחות. בניגוד למה שהרבה אחרים כאן עושים (אהמ...)

מה אני הייתי לוקח לא רלוונטי - אולי הדרישות של פותח השרשור שונות משלי?

וכמובן שהייתי ממליץ למישהו אחר על משהו שלא הייתי לוקח לעצמי - אם הדרישות שלו שונות!

 

אייל אתה מוציא מכל דיון יעוץ שאתה משתתף בו את העניין והאינפורמטיביות והבריאות של רוני שטרן.

 

אל דאגה, בניגוד למה שאולי משתמע, אני דווקא נהנה מאוד מדיונים כאלה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מבחינת פאן והתנהגות הקליאו ספורט מובילה בהפרש ניכר, היא גם נוחה, ויחסית מרווחת, החסרון העיקרי שלה הוא פנים הרכב שניראה יחסית זול למחיר (גש לסוכנות ואולי זה בכלל לא יפריע לך).

אחרי הקליאו מבחינת פאן והתנהגות כביש היא ה-500 אבארט', שלדעתי זה גם הרכב הכי מיוחד כאן מה שמוסיף ליחודיות לדעתי. היא גם מאובזרת ואיכותית יחסית (לא כמו הגרמניות אבל איפשהו באמצע).

פורסם
שוב, כמו שכתבתי - לא נהגתי על השירוקו, ולכן אני לא רוצה להגיד אם היא טובה יותר או פחות. בניגוד למה שהרבה אחרים כאן עושים (אהמ...)

 

.

אז איך אתה מרשה לעצמך בתור עיתונאי מקצוען לסתור אותי בלי ביסוס ?

לא עדיף קודם לנסות ואחר כך לנסות להפריך את מה שאני אומר ?

 

האם אתה היית מוציא 170 אלף ש"ח על קליאו ספורט או אבארת' ? (ברור לנו שהאחרות מלבד שירוקו לא רלוונטיות, חבל להכביר במלים)

 

1. אין ספק שכיד 2 ה-GTI מהווה תמורה טובה לכסף. אבל בוא נתמקד רגע בחדשה מהחברה.

2. ההפרש בין ה-GTI ל-TSI160 באותו פורמט (נניח 5 דלתות DSG) הוא 44 אלף שקלים, כלומר 25%.

3. בהפרש הזה מגולם מנוע חזק יותר ב-30%, קצת קוסמטיקה, גלגלים יותר גדולים וכמובן המאפיינים הספורטיביים של השלדה - אבל זה לא נופל תחת ההגדרה של תמורה למחיר, נכון? אה, וגם מושבים בריפוד מכוער ב-GTI, זה גם יופי של בונוס :-P

4. עכשיו תסביר לי בבקשה, איך מדובר בתמורה "מעולה" ב-GTI ו"לא תמורה טובה לכסף" ב-TSI? או ש-44 אלף שקלים זה לא כסף בשבילך?

 

ועכשיו לשטות השנייה שאמרת - הוכחה ניצחת לכך שאתה כל כך עיוור ו"אנטי", שאתה אפילו לא מסוגל להבין כשמישהו אומר משהו טוב על יצרן המחמד שלך.

אז קודם כל, אתה מוזמן לראות את הסרטון בשנית, אולי תלמד משהו :-P

ושנית, איך בדיוק המילים: "אז אם אתם רוצים ספורטיבית מהירה, נעימה, איכותית וכיפית - זו קנייה פשוט מצוינת. נהג ספורטיבי באמת ישלם מחיר מסוים בתקשורת ובנהיגה ממש על המגבלות, אבל זה מחיר קטן לשלם, ובטח קטן יותר מבדור הקודם. יופי של אוטו" מתלבשות אצלך על "בלחץ רבע מחמאה"?

אתה יכול להגיד שהמגיש משעמם, גרוע, אפילו "לא נאה במיוחד" יתקבל :wink:

אבל אני מצטער, אתה פשוט לא יכול להגיד שמדובר בחוו"ד שלילית.

 

רוני

 

לפחות אנחנו מסכימים על משהו : הריפוד מכוער. (או במלים אחרות : קלאסי, TRIBUTE לדור 1)

 

ה TSI לא מהווה תמורה למחיר כי אין בה שום דבר ספורטיבי לכן לא שווה לשלם עליה את כמה שרוצים (כמה זה היום? 175 אלף?)

אם הכל שם היה זהה לGTI מלבד המנוע אז מה שאמרת יכול להיות נכון אבל ברגע שאין מאפיינים ספורטיביים לשילדה אין סיבה להוציא את הכסף הזה. (לפחות לא מי שמחפש ספורטיבי)

 

מכיוון שזו כתבה מצולמת התייחסתי יותר לטון בו נאמרו הדברים במהלך המבחן ולכך שהשורה התחתונה נשמעת מאולצת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אז איך אתה מרשה לעצמך בתור עיתונאי מקצוען לסתור אותי בלי ביסוס ?

לא עדיף קודם לנסות ואחר כך לנסות להפריך את מה שאני אומר ?

 

האם אתה היית מוציא 170 אלף ש"ח על קליאו ספורט או אבארת' ? (ברור לנו שהאחרות מלבד שירוקו לא רלוונטיות, חבל להכביר במלים)

 

אתה טיפש או שאתה עושה את עצמך? איפה סתרתי אותך, ולמה נראה לך שזה בלי ביסוס?

הפרכתי יפה מאוד את כל מה שאמרת בשרשור הזה. גם בנוגע ל-TSI וגם בנוגע ל-GTI. הדבר היחיד שלא ביססתי על ניסיון אישי הוא מה שכתבת על התנהגות כביש בשירוקו. ואם לזה אתה מתכוון ב"לסתור" אז תקשיב למה שאתה אומר - הרי בעצמך אמרת "לא אמרתי הכי טובה בהתנהגות כביש" - אז מה אתה רוצה לעזאזל?

 

ובנוגע לשאלה שלך - שוב, מה שאני הייתי עושה הוא לא רלוונטי, אבל אם הייתי מעוניין לקנות קטנה-חמה חדשה בתקציב הזה, והדבר הכי חשוב עבורי היה הנאה מנהיגה - אז ברור שהייתי קונה את הקליאו. אילו היה חשוב לי יותר איכות פנים, למשל, אולי הייתי הולך על השירוקו.

אבארת'? לטעמי מדובר בקנייה טובה בעיקר בגרסה ה"בסיסית" עם האבזור המופחת, אבל רק לאנשים מסוימים.

 

ה TSI לא מהווה תמורה למחיר כי אין בה שום דבר ספורטיבי לכן לא שווה לשלם עליה את כמה שרוצים (כמה זה היום? 175 אלף?)

אם הכל שם היה זהה לGTI מלבד המנוע אז מה שאמרת יכול להיות נכון אבל ברגע שאין מאפיינים ספורטיביים לשילדה אין סיבה להוציא את הכסף הזה. (לפחות לא מי שמחפש ספורטיבי)

 

מכיוון שזו כתבה מצולמת התייחסתי יותר לטון בו נאמרו הדברים במהלך המבחן ולכך שהשורה התחתונה נשמעת מאולצת.

 

אבל ה-TSI לא מיועדת להיות ספורטיבית. היא מיועדת להיות קומפקטית מאובזרת עם ביצועים טובים. לא שאני טוען שהיא מהווה תמורה טובה לכסף, אני רק טוען שלקהל אליו היא פונה, היא בוודאי תמורה עדיפה על פני GTI...

 

ובנוגע למבחן - מה רצית, שלאורך המבחן אני אקפץ בשמחה ואצעק בהתלהבות? קשה לי להבין איך מישהו שמוחו עובד יחשוב שהשורה התחתונה נשמעת מאולצת, אלא רק אם אותו מישהו שיכנע את עצמו מזמן שאני שונא את קונצרן פולקסווגן...

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם לא סתרת אז מה אתה רוצה ממני?

מפריע לך שהמלצתי על רכב מהקונצרן, זו השורה התחתונה.

 

אתה עושה צחוק? הפרכת בדיוק את שני הרכבים שאני הזכרתי ובכלל לא נמצאים ברשימה של הבחור לכן זה לא ממש רלוונטי.

כדי שנהיה ברורים : מתוך הרשימה ההמלצה שלי היא שירוקו, הTSI לא שייכת וה GTI היתה הערת אגב.

 

 

אבל ה-TSI לא מיועדת להיות ספורטיבית. היא מיועדת להיות קומפקטית מאובזרת עם ביצועים טובים. לא שאני טוען שהיא מהווה תמורה טובה לכסף, אני רק טוען שלקהל אליו היא פונה, היא בוודאי תמורה עדיפה על פני GTI...

 

ובנוגע למבחן - מה רצית, שלאורך המבחן אני אקפץ בשמחה ואצעק בהתלהבות? קשה לי להבין איך מישהו שמוחו עובד יחשוב שהשורה התחתונה נשמעת מאולצת, אלא רק אם אותו מישהו שיכנע את עצמו מזמן שאני שונא את קונצרן פולקסווגן...

רוני

 

בקשר להערה האחרונה, סוף סוף זה מתחיל לקבל כיוון .

 

מי שלא באמת צריך רכב ספורטיבי, ה TSI אולי כן מתאימה לו (למרות שבמחיר שלה יש רכבים מסגמנטים מעל )

מי שיודע מה זה GTI ורוצה GTI, ה TSI לא תהווה בשבילו תחליף.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אם לא סתרת אז מה אתה רוצה ממני?

מפריע לך שהמלצתי על רכב מהקונצרן, זו השורה התחתונה.

 

אתה עושה צחוק? הפרכת בדיוק את שני הרכבים שאני הזכרתי ובכלל לא נמצאים ברשימה של הבחור לכן זה לא ממש רלוונטי.

כדי שנהיה ברורים : מתוך הרשימה ההמלצה שלי היא שירוקו, הTSI לא שייכת וה GTI היתה הערת אגב.

 

 

גם עם אקדח לראש לא תקבל ממני המלצה על קליאו ספורט. זה רכב נחמד לכתוב עליו תשבוחות במבחני רכב,

אבל כשאתה שולף מחשבון הבנק שלך 170 אלף ש"ח , זו אופציה פשוט לא ראויה למי שרוצה קצת יותר מהרכב שלו מכל הבחינות ולא רק מבחינת ניהוג.

 

1. טענת שסתרתי אותך בלי ביסוס. עניתי שאת כל מה שאמרתי ביססתי. אז השאלה הנשאלת היא - מה אתה רוצה ממני?

2. מפריע לי שתמיד ההמלצה שלך היא על רכב מהקונצרן. נכון, עכשיו תגיד שההמלצות שלך סובייקטיביות, אבל זה לא הופך אותן לטובות - וזה מה שמפריע לי כאן.

3. הפרכתי טענות שהעלית בנוגע לרכבים מסוימים. זה לא משנה אם הם רלוונטיים לשרשור או לא. ואם כבר אתה רוצה להטיל אשמה - אז היא עליך, שהעלית אותם מלכתחילה למרות שאינם קשורים לשרשור. תפסיק לנסות לסובב דברים, זה לא עובד.

4. קליאו ספורט מתומחרת גבוה גם כן, זה נכון. אבל עם ההנחה הנכונה מדובר בקנייה לא פחות ראויה ממכוניות אחרות - כתלות בדרישות הנהג. כמובן שאתה מנסה להטמיע את הדרישות הספציפיות שלך בכל בנאדם שנכנס לפורום, ולכן היא אף פעם לא תהיה מתאימה לדעתך, לאף אחד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני חושב שהויכוח בינכם מיותר, זה ידוע שאייל "שרוף" על GTI והוא אומר ויאמר את דעתו, זכותו. :)

ראיתי עכשיו את הנסיעת מבחן של רוני בGTI, אהבתי, לדעתי קלע בול.

 

הייתי מצטרף להמלצה על הGTI אילו זה היה הרכב הראשי בבית אבל מכיוון שזה רכב שני לסופ"שים אז הייתי הולך על משהו קצת יותר קיצוני כמו הקליאו, או אפילו איזו נינג'ה יד שנייה(EVO/STI).

(החלום שלי הוא להחזיק איבו 8/9 כרכב שני לסופ"שים אחרי שראיתי בשטח למה היא מסוגלת)

 

אם בכל זאת GTI אז יכול להיות רעיון נחמד GTI דור 5 יד שנייה אך עם שיפורי התנהגות.

(יש לי GTI דור 6 סטנדרטית אך יצא לי להיות בתור נוסע בGTI דור 6 משופרת בהתנהגות וכוח והיה מעניין לקרוא מה רוני היה אומר על זאת שלדעתי היא מדהימה ופוטנציאלית תשאיר אבק להרבה רכבים אחרים אשר קיצוניים יותר מהיצרן)

היה יכול להיות מעניין לראות אותה במבחן מול המגאן RS שתגיע, לדעתי היא הייתה מאוד מפתיעה.

פורסם
ישה:

 

אה אוקיי,

אם יש מראה בסוכך שמש (קיים כבר 20 שנה בגולף) אז שכנעת אותי :)

 

שכחת שהבחור ציין : איכותי ומאובזר מבפנים, אלא אם כן איבזור ואיכות פלסטיקה של סוזוקי אלטו נקרא מאובזר.

 

 

אייל דע לך שהרווחתי בקבוק ויסקי. איך תשאל ? כי המראה הייתה אבן הבוחן. אם תגיב הרווחתי אם לא הפסדתי.

לא מכיר אלטו מכיר קליאו, נראה "פלסטיקי" אבל האיכות מאה אחוז.

ישבתי בגולף באולם התצוגה , התרשמתי כי איכות הפנים נראית טובה יותר. באמת פקטור בעל חשיבות. איך בפועל אין לי מושג. לך יש??

ציינתי את מעלותיה של הקליאו מבלי לחרטט כמו נהג ברמה של שומאכר בימי הזוהר שלו.כי אני לא!! ואתה??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אם לא סתרת אז מה אתה רוצה ממני?

מפריע לך שהמלצתי על רכב מהקונצרן, זו השורה התחתונה.

 

אתה עושה צחוק? הפרכת בדיוק את שני הרכבים שאני הזכרתי ובכלל לא נמצאים ברשימה של הבחור לכן זה לא ממש רלוונטי.

כדי שנהיה ברורים : מתוך הרשימה ההמלצה שלי היא שירוקו, הTSI לא שייכת וה GTI היתה הערת אגב.

 

 

 

בקשר להערה האחרונה, סוף סוף זה מתחיל לקבל כיוון .

 

מי שלא באמת צריך רכב ספורטיבי, ה TSI אולי כן מתאימה לו (למרות שבמחיר שלה יש רכבים מסגמנטים מעל )

מי שיודע מה זה GTI ורוצה GTI, ה TSI לא תהווה בשבילו תחליף.

 

מסכים שמי שרוצה רכב ספורטיבי שלא ייקנה את הגולף 160 כ"ס, אך שים לב שכרכב משפחתי הרכב הזה לדעתי מדהים. (עשיתי בו נסיעת מבחן ונהניתי מכל רגע)

פורסם

רן, אני חושב שהגזמת עם השריפה אבל כן, יש לי נסיון מעולה עם הרכב ואני נהנה מכל רגע.

ההבדל ביני לבין האחרים שאני מדבר מתוך נסיון כבעלים של רכב כזה.

לא עיתונאי שנסע נסיעה מזדמנת, לא חבר פורום שלקח סיבוב באיזה מפגש.

בקשר ל TSI, אתה חוזר על מה שאמרתי אז אין חילוקי דיעות.

 

ישה, לפחות וויסקי איכותי ? :)

גם באינטריור וגם בוויסקי יש מספר דרגות של איכות ...

לפחות למדנו משהו על איזה רכב יש ברשותך, או שמרוב ניסוחים מפולפלים הולכת אותי שולל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אם בכל זאת GTI אז יכול להיות רעיון נחמד GTI דור 5 יד שנייה אך עם שיפורי התנהגות.

(יש לי GTI דור 6 סטנדרטית אך יצא לי להיות בתור נוסע בGTI דור 6 משופרת בהתנהגות וכוח והיה מעניין לקרוא מה רוני היה אומר על זאת שלדעתי היא מדהימה ופוטנציאלית תשאיר אבק להרבה רכבים אחרים אשר קיצוניים יותר מהיצרן)

היה יכול להיות מעניין לראות אותה במבחן מול המגאן RS שתגיע, לדעתי היא הייתה מאוד מפתיעה.

 

יש לי ניסיון קצר עם GTI 5 עם שיפורי התנהגות (קויל אוברים) - ההבדל בפירוש גדול מאוד. המתלים המשופרים פותרים הרבה מהחוסרים הההתנהגותיים של ה-5 ובאמת יהיה מעניין לשים אותה מול נניח ה-RS החדש או אפילו המגאן הקודמת. ב-6 הבעיה תישאר הבקרה הלא מתנתקת, אם כי לנהיגה "חלקה" היא הרבה יותר טובה מה-5.

אגב, לאנשים שקנו GTI כי היא מאובזרת וחזקה אין שום סיבה להחליף בין 5 ל-6. ההבדלים העיקריים בין השתיים הם לטובת הנהג הספורטיבי. וכמו שאנחנו יודעים - רבים מהקונים של המכוניות הללו הם לא נהגים ספורטיביים ממילא...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הבקרה הלא מתנתקת זה חסרון לדעתי, אבל אפשר לחיות עם זה. (אצלי מתנתקת)

 

בקשר לתחלופה, אני מסכים איתך, למרות זאת אלה שקניתי מהם את הרכב שלי שבפירוש לא נוהגים ספורטיבי , החליפו אותה ב GTI6 חדשה.

עם זאת אני בטוח שהרכב עבר אצלי בכמעט 10K ק"מ פי כמה וכמה ממה שהוא עבר אצלם ב60 אלף ק"מ :D

[טוב שיש מישהו בראשית שרשרת המזון, אחרת איך אנשים שאין להם סכום של 200K לרכב חדש יוכלו להשתדרג ולהתחדש ברכב שמור שלא עבר חיים קשים :D]

 

רועי (ROEE) ידידינו שאני לא חושב שאתה לא יכול לומר שאינו נהג ספורטיבי, רשם כאן בפורום שלפי ההתרשמות שלו אין לו סיבה להחליף לMK6. גם אני חושב ככה כי עדיף להשקיע את ההפרש בקוייל אוברים ושיפורי מנוע (שיחסית לא יקרים) ,

אבל בסופו של דבר כשהרכב עובר ק"מ וגיל מסויים, מגיע הזמן להחליף אותו בלי קשר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
רן, אני חושב שהגזמת עם השריפה אבל כן, יש לי נסיון מעולה עם הרכב ואני נהנה מכל רגע.

ההבדל ביני לבין האחרים שאני מדבר מתוך נסיון כבעלים של רכב כזה.

לא עיתונאי שנסע נסיעה מזדמנת, לא חבר פורום שלקח סיבוב באיזה מפגש.

 

1. גם לאמא שלי יש ניסיון מעולה עם יאריס ועם סוויפט. אתה חושב שהיא מוסמכת להגיד משהו על המכוניות הללו בהשוואה למכוניות אחרות?

2. ישה אמר לא פעם ולא פעמיים שיש במשפחתו קליאו ספורט חדשה (שייכת לבן שלו למיטב זכרוני, oferh).

 

הבקרה הלא מתנתקת זה חסרון לדעתי, אבל אפשר לחיות עם זה. (אצלי מתנתקת)

 

בקשר לתחלופה, אני מסכים איתך, למרות זאת אלה שקניתי מהם את הרכב שלי שבפירוש לא נוהגים ספורטיבי , החליפו אותה ב GTI6 חדשה.

עם זאת אני בטוח שהרכב עבר אצלי בכמעט 10K ק"מ פי כמה וכמה ממה שהוא עבר אצלם ב60 אלף ק"מ :D

[טוב שיש מישהו בראשית שרשרת המזון, אחרת איך אנשים שאין להם סכום של 200K לרכב חדש יוכלו להשתדרג ולהתחדש ברכב שמור שלא עבר חיים קשים :D]

 

רועי (ROEE) ידידינו שאני לא חושב שאתה לא יכול לומר שאינו נהג ספורטיבי, רשם כאן בפורום שלפי ההתרשמות שלו אין סיבה להחליף לMK6. גם אני חושב ככה כי עדיף להשקיע את ההפרש בקוייל אוברים ושיפורים מנוע (שיחסית לא יקרים) ,

אבל בסופו של דבר כשהרכב עובר ק"מ וגיל מסויים, מגיע הזמן להחליף אותו בלי קשר.

 

1. ברור שאפשר לחיות עם בקרה לא מתנתקת. השאלה היא האם כיף יותר עם בקרה כן מתנתקת.

2. אנשים מחליפים פורד פוקוס 2007 בפורד פוקוס 2010 אפילו שאין שום שינוי ברכב. זה כמובן לא אומר כלום.

3. אני מסכים שאין סיבה להחליף, בתנאי שמשקיעים סכום מסוים בשיפורים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כבר יצאנו ממסגרת הדיון, אך אני מאמין שפותח השרשור ייסלח לי בעזרת קצת וידאו שייתן צבע לשרשור.

 

להגנתה של 6 ידוע לי שבהשקה שלה באנגליה Russ Swift שלף כמה פיוזים מהתיבה וביצע כאלה :) :

http://www.youtube.com/watch?v=dJ4Iny_IdGg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=9Pouc2DczPI&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=SjDJwEfhmJo&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

גם עם הESP מכובה חלקית האוטו נכנס להחלקה בפנייה אגרסיבית עם משחק עם ההגה או בעזרת שכנוע קל, לדעתי הESP משפיע על זמן ההחלקה שקצת עוצר את החגיגה.

בכביש ציבורי אני שמח שאפשר לבטל רק חלקית, במסלול הייתי מעדיף לבטל לגמרי (לא בשביל זמנים שלדעתי לא מושפעים מכך אלא בשביל יותר פאן)

פורסם

רוב התגובות והמלחמות הרגילות על מכונית שבכלל לא נמצאת תחת שיקול דעתו של פותח השרשור:shock:

 

לפותח השרשור, עזוב, גש תעשה נסיעות מבחן רק ככה תתרשם. אני ממליץ לך להשאיר את האבארט' למקום טוב באמצע הרשימה של המבחנים כדי שתהיה לך השוואה לפני ואחרי. אם היא תעשה לך את מה שהיא עשתה לרוב המכריע של האנשים שנהגו בה אז כנראה שתקנה אותה.


×
×
  • תוכן חדש...