Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קראתי כאן רבות על רכבים קטנים שבאים בחשבון, אבל כעת מגיע רגע האמת ואני רוצה להיות בטוח שאני לא טועה ח"ח.

המגבלות\דרישות שלי:

  • תקציב עד 18000
  • רכב קטן חסכוני ואמין
  • ידני
  • שימוש - נסיעה הלוך ושוב מ\לעבודה - 20 ק"מ ביום
  • הוצאות אחזקה נמוכות (טיפולים וכיו"ב)

 

רכבים שחשבתי עליהם ואני מחפש:

  • דהייטסו סיריון (99-00)
  • רנו קליאו\קליאו B\קליאו B 2- עד 2002
  • פיאט פונטו\ספייס
  • פורד פיאסטה

 

אשמח לקבל תגובות והמלצות, ראיתי כמה מודעות של קליאו B מודל 2002 אבל איני יודע אם כדאי ללכת על זה. וד"א מה הצריכת דלק של המכוניות שרשמתי.

 

תודה מראש!

פורסם

עצה שלי אל תקנה בכל התקציב שלך רכב, תשמור 5K בצד ליישור קו תאמין לי, אני חווה ברגעים אלו על בשרי את טעמו של ישור הקו ברכב יקר שאין לו כמעט חלקים תחליפיים.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

סיריון רק עם מנוע 1300 סמ"ק.

רכב אמין, חיסכוני, אבל לא בטיחותי ממש, מאוד לא נח, צפוף.

 

רנו קליאו ידנית, לדעתי, אופציה טובה מאוד - רכב בטיחותי, נח, חיסכוני. אם תמצא קליאו 1400 סמ"ק עם 98 כ"ס ו 16V,

תקבל גם רכב זריז מאוד.

 

פונטו עדיפה אולי מבחינת מחירי החלפים והטיפולים, אבל כרכב, לטעמי, פונטו פחות טובה.

 

גם פיאסטה נחשבת לאמינה ולא יקרה לאחזקה, אני אישית אוהב את קליאו הרבה יותר.

 

כל מה שנאמר היא עניין תיאורטי בלבד.

מה שהכי חשוב, זה למצוא מכונית שמורה ככל הניתן, עם היסטורית הטיפולים, ללא תאונות עם משמעות בטיחותית.

בהצחלה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

התייעצות לפני קנייה.

ביצעתי היום בדיקה לרכב להלן התוצאות (קליאו B, מודל 2002, ידני, 123000 ק"מ, יד ראשונה 1200סמ"ק):

מנוע - רעש מערכת תיזמון ושסתומים, שריפת שמן, נזילות שמן, רצועה פגומה

בלמים - רפידות שחוקות, בלימה לקויה

העברת כוח - רעש מתיבת הילוכים, מצמד מפריד גובה (בלאי), גומיות מגן לצריות פגומות, מצמד קשה, מיסב לחץ רועש

 

נאמר לי בע"פ שאלו הם הדברים הרציניים, בעיקר אולי הצורך בהחלפת קלאץ' בזמן בקרוב, והחלפת הגומיות ואולי גם ציריה.

 

השאלות:

  • האם לקחת את הרכב בכלל?
  • סדר גודל של תיקוני "יישור קו"?
  • האם להוריד מהמחיר או לתת למוכר לתקן ולבצע בדיקה חוזרת?
  • כמה להוריד?

 

אשמח לקבל את חוות דעתכם המקצועית.

 

תודה מראש.

פורסם
התייעצות לפני קנייה.

ביצעתי היום בדיקה לרכב להלן התוצאות (קליאו B, מודל 2002, ידני, 123000 ק"מ, יד ראשונה 1200סמ"ק):

מנוע - רעש מערכת תיזמון ושסתומים, שריפת שמן, נזילות שמן, רצועה פגומה

בלמים - רפידות שחוקות, בלימה לקויה

העברת כוח - רעש מתיבת הילוכים, מצמד מפריד גובה (בלאי), גומיות מגן לצריות פגומות, מצמד קשה, מיסב לחץ רועש

 

נאמר לי בע"פ שאלו הם הדברים הרציניים, בעיקר אולי הצורך בהחלפת קלאץ' בזמן בקרוב, והחלפת הגומיות ואולי גם ציריה.

 

השאלות:

  • האם לקחת את הרכב בכלל?
  • סדר גודל של תיקוני "יישור קו"?
  • האם להוריד מהמחיר או לתת למוכר לתקן ולבצע בדיקה חוזרת?
  • כמה להוריד?

אשמח לקבל את חוות דעתכם המקצועית.

 

תודה מראש.

 

שאלת מה מקורן של נזילות השמן?, אם זו הזעה אז לא נורא בכלל. מנוע שורף שמן זה משהו טבעי של מנועים בק"מ הזה ומעלה וכנראה שהוא עבד קצת קשה מהרגיל.

הרכב על פניו ללפי הבדיקה נראה לא רע בכלל.

יישור קו כולל עם הקלאץ' יעלה לך בסביבות 3000 אחרי מע"מ ועבודה.להוריד קלאץ' זאת עבודה לא כיפית ומסובכת.

אם תצליח להוריד את המוכר ב2500 שקלים סביר להניח שתהיה זו רכישה טובה. תבוא עם המזומנים בכיס כאשר אדם רואה את הכסף הכל שונה בתכלית.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

עדיף להוריד כמה שיותר ממחיר המחירון ואז להכניס את הרכב למקצה שיפורים - בעיקר קלאצ' חדש + כבל קלאצ', החלפת הגומיות לציריות ועל הדרך אם יש צורך אז לרענן את הרצועות ברכב וכמובן החלפת שמנים ונוזלים לכאלה טריים.

 

הרכב יגיד תודה :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...