Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך בחורה מתקנת תקר ( פנצ'ר ) ענק וגם...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצחוק יפה לבריאות רק לא לקמטוטים

 

 

תודה לבת שלי ששלחה לי

 

 

 

לפני שבוע אשתי החליטה להשאיר לי הוראות...

 

איך להכין עוגת תפוחים (רצ"ב המתכון)אני בתמורה השארתי לה הוראות



 

איך להחליף גלגל (גם כן רצ"ב)

 

 

 

 

 

עוגת תפוחים - הוראות לבעלי



* קודם כל - שטוף ידיים.

* לא, אי אפשר לוותר על זה - שטוף ידיים!

* תשטוף את הידיים!!!

* אוקי, עכשיו גש למקרר ותוציא 5 ביצים.

* קח את ארבעת הביצים ששרדו את ההוצאה מהמקרר, ושבור אותן לתוך קערה.

* תרים את הקערה מהרצפה ותנקה את הביצים שנשפכו. להבא, שים לב שאתה לא תפיל עם היד כלום.

* תוציא עוד 5 ביצים, ואת הארבע שנשארו תשבור לתוך קערה. תזכור - בזהירות.

* תוציא מהארון כוס קמח וחצי כוס סוכר.

* תסגור את ארון כלי הניקוי, ותפתח את ארון המטבח.

* זה מלח - תחזיר אותו לארון ותוציא את הסוכר.

* תשתדל לשפוך את הסוכר לתוך הכוס. עכשיו תנקה את כל הסוכר ששפכת.

* קח מיקסר ותערבב את הבצק שנוצר עד שהוא יסמיך.

* תנקה את הקירות, התקרה והרצפה שהתמלאו בבצק שערבבת.

* לא, זה גם לא מספיק, הכלב מלקק את הלכלוך - קח סמרטוט ותנקה הכל.

* בפעם הבאה תנסה להפעיל מיקסר בעדינות. זה לא רובה אוויר. כן, מחזיקים את המכסה למעלה.

* למילוי של העוגה - קח 10 תפוחים, חתוך אותם וקלף.

* שים פלסטר על הפצעים מהסכין. תזכור - לא רוצחים את התפוחים, חותכים אותם.

* הכנס את התפוחים לבצק והכנס לתנור לחצי שעה.

* אם העוגה עדיין לא מוכנה - זה כי שכחת להדליק את התנור. הדלק אותו וחכה חצי שעה.

* עברה חצי שעה - תפסיק לראות טלוויזיה והוצא את העוגה מהתנור.

* ברצינות עכשיו - תפסיק לראות טלוויזיה ותוציא את העוגה.

* תוציא את העוגה עכשיו!

* יופי, גאון - היא כבר שרופה. גש למאפיה הקרובה לביתך וקנה עוגת תפוחים.

* חזור הביתה ואכול את העוגה בהנאה.

* תפתח את הניילון לפני שאתה אוכל, אידיוט!

 

איך להחליף גלגל - הוראות לאשתי



* אחרי שהבנת שיש לך פנצ'ר ולא מצפצפים כי מתחילים איתך, אותתי ימינה, תשתלבי לנתיב הימני ועצרי בשוליים

* יופי, גילית שהאיתות פועל מאז שיצאת מהחניה

* עכשיו תשתלבי לנתיב הימני

* עכשיו את יכולה

* כן עכשיו, הוא עוד רחוק

* פספסת, תנסי עכשיו

* נו יש לך מלא זמן!

* יופי הגענו לשוליים, תרימי הנדברקס וכבי את האוטו

* אם את לא מצליחה להרים את ההנדברקס, זה בגלל שהוא היה כבר למעלה, תשאירי אותו ככה. (תדאגי בהזדמנות שיבדקו לך את הבלמים)

* לבשי את האפוד הזוהר

* לא, זה לא משמין אותך

* נשבע נו

* את לא יכולה בלי

* אבל את חייבת

* את יפה בכל מקרה

* נו אני לא סתם אומר

* לא אל תבכי, את יכולה להוריד אותו כשתסיימי

* יופי

* תפתחי את התא מטען

* תסגרי את המכסה מנוע, התא מטען מאחורה

* תוציאי את הג'ק,המפתח ואת הגלגל הרזרבי

* זה פלייר, תחזירי אותו ותוציאי את הג'ק,המפתח ואת הגלגל הרזרבי

* תחזירי את זה, זה טסטר. תוציאי את הג'ק, המפתח ואת הגלגל הרזרבי

* עזבי, תוציאי את מה כל מה שיש מאחורה בלי המחצלות המזרון ים והמים

* יש לך בתיק פצירה בשביל הציפורן שנשברה

* גשי לגלגל ובעזרת המפתח פתחי את הברגים

* לא ככה, לכיוון השני

* במידה והפתיחה קשה, דחפי בעזרת הרגל

* את שוב סוגרת, לכיוון השני

* פספת את המפתח ונפצעת ברגל,קחי פלסטר מהתא כפפות

* אמרנו שזה המכסה מנוע, תסגרי אותו. התא כפפות נמצא בתוך האוטו, מימין לרדיו

* צאי שוב מהרכב והרימי יד ימין

* היד השניה

* חכי בסבלנות עד שגבר יעצור ויעזור לך

* במקרה ואישה עוצרת, אל תתני לה בשום אופן לעזור, זה רק יסתבך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

צחקתי וצחקתי וצחקתי ועוד צחקתי.

הקטע מוכר אבל מעלף מצחוק בכל פעם מחדש.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

×
×
  • תוכן חדש...