Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי לנטרה 96' 1800 עם מע' גז.

ביום שלישי האחרון הכנסתי את הרכב למוסך בחיפה (שאת שמו לא אציין עד גמר הטיפול בי).

הטיפול שביקשתי לעשות הוא כדלקמן:

 

טיפול טיימינג מלא.

תיקון מזגן.

תיקון אורות ברקס שפעלו ברציפות.

תיקון חלון חשמל קדמי (ע"י הנהג).

 

לאחר בדיקה שביצע בעל המוסך הוא חזר אליי עם התגובה הבא:

בנוגע לטיימינג, בגלל שיש בריחה של אוויר מהצילינדרים, אף מוסך לא יעשה לי טיפול טיימינג ללא טיפול "ראש מנוע".

בנוגע למזגן, כשיפתח המנוע, גם המזגן יטופל.

כל השאר הגדיר כ"שטויות".

 

החלטתי לשמוע בעצתו ולעשות טיפול ראש מנוע בנוסף לטיימינג.

 

הטיפול התעכב ולבסוף קיבלתי את הרכב רק ביום שני האחרון בערב.

 

קיבלתי את הרכב כשהמזגן עדיין לא פועל, והחלון החשמלי גם.

 

תגובתו של בעל המוסך הייתה ש"צריך ללכת למומחה מזגנים".

ובנוגע לחלון צריך מודול חדש, כשהוא חשב שמדובר רק בצמה חשמלית.

 

בעבור הטיפול שבוצע, נגבו ממני מעל 5000 ש"ח, אחרי הנחה.

 

לאחר שלקחתי את הרכב נתגלו בעיות נוספות:

הרכב רועד בצורה לא סבירה בהילוכים N ו D לפני תחילת נסיעה והאיזור של בלם היד מתחמם מאוד.

בנוסף, הבקר שמכוון את האיוורור לא משפיע

(האויר יוצא רק לכיוון העליון בלי קשר לכיוון שאני מכווין אותו - רגליים שמשה קדמית וכו').

 

מה לדעתכם אני אמור לעשות במצב הזה.

יש לי בעיה להשאיר את הרכב ימים שלמים במוסך - כל יום הכנסה של הרכב למוסך עולה לי מאות שקלים ליום להגיע ולחזור ל\מהעבודה.

 

בנוסף, מה לדעתכם הבעיות שנוצרו.

 

תודה רבה למגיבים.

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

לדעתך הבעיות החדשות שנוצרו הן בעלות קשר ישיר לטיפול שבוצע (שהמוסכניק לא יאמר שהתקלות היו לפני שהכנסתי).

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

אם בהצעת המחיר מצוין "חגורת מזגן" או משהו דומה.

ובעל פה הוא הצהיר שיטפל בעניין תוך כדי.

ובפועל הוא לא טיפל במזגן, לא חייב עבור חגורה ואמר ש"כנראה שהמדחס תפוס".

הוא לא מטפל במזגנים, כל התברר לי בגמר הטיפול.

אז בנושא הזה אין לי מה לעשות למרות שהוא אמר שיטפל במזגן על הדרך?

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

אמר ולא רשם אז אין הרבה מה לעשות. אולי בכל זאת המוסך לא יתכחש למה שאמר ושזה בהחלט שווה נסיון לעלות את הנושא.

 

מאוד חשוב בהתנהלות מול מוסך, לקבל הצעת מחיר בכתב, מפורטת עד כמה שניתן.

פורסם

בשל הבעייתיות שיש לי להשאיר את הרכב בימי עבודה רגילים,

אתקשר לבעל המוסך מחר בבוקר, אעדכן אותו בנושא ואשתדל להכניס אליו את הרכב ביום שני.

אעדכן כשאדע יותר.

ובינתיים תודה על העצות :)

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

דניאל, הבחור ציין שהרכב מונע בגז.

 

אינני יודע מה הן הוראות משרד התחבורה נכון להיום לגבי טיפול מכני ברכבים כאלה. האם יתכן והמוסך חייב אישור משרד התחבורה כדי שיהיה מותר לו לתקן רכבים המצויידים במערכות גפ"מ דוגמת רכבו של פותח התרד'?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני יודע שבמערכת הגז עצמה חובה לטפל במוסך מורשה לעיניין, אבל אני לא יודע לגבי שאר הבעיות המכניות...

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

לפני כשעה הוצאתי את הרכב מהמוסך.

בעיית המזגן לא טופלה.

גם לא בעיית החלון (באישורי) - הבחור ביקש סכום לא מבוטל בעבור לחצני שליטה.

 

הוחלף "חיישן טורים" שלדעתו היה זקוק להחלפה.

הוא "סידר" לי חיישן מפירוק.

 

הוא גילה שיש "בריחת שמן" ואמר שיש מצב שאזדקק לטיפול "רינגים".

 

כנראה שאלך למומחה מזגנים באיזור.

 

האם ההתנהלות תקינה לדעתכם?

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

הוא גילה שיש "בריחת שמן" ואמר שיש מצב שאזדקק לטיפול "רינגים".

 

טיפול רימגים = אובר הול למנוע.

במידה ובוצע שיפוץ לראש המנוע ובעל המוסך לא בדק ביסודיות את מצב המנוע לפני כן, הייתי אומר שהוא חאפר ממש :?

פורסם
האם עדיין רועד? האיוורור מכוון למעלה? ידית הבלם יד מתחממת?

 

עדיין רועד.

הידית לא מתחממת והאוורור לא מכוון למעלה (טיפלתי אצל מזגניסט - עוד אלפייה...).

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

אז ההתנהלות לא תקינה (ועזוב שהוא שחט אותך במחיר על לא כלום).

 

פנה אליו שוב, והפעם במקביל תפנה לאיגוד המוסכים.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...