Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

לפני כחודש קניתי מיצובישי כריזמה מבן משפחה, שנת 99'. הרכב עבר יותר מ-200,000 ק"מ אבל במצב מצויין. הוחלף לו מצבר לפני כשלושה שבועות לאחר שהאחרון שבק חיים.

 

כאחד שזהו הרכב הראשון שלו, ולא נהג על רכב אחר לפניו, אשמח לקבל טיפים ורעיונות איך לשמור על הרכב ולטפל בו. יש לו טסט עד סוף ינואר 2011.

 

לא להתבייש להתחיל מלהסביר שמן ומים וכו' וכו'... גם את רומא לא בנו ביום אחד אז ככה שצריך ללמוד מאפס.

 

תודה מראש!!

פורסם

אני מצרף , הודעה קודמת, לגבי טיפולים, במיצובישי גאלנט, " לנסר " - תואם לטיפולים ב " כריזמה "

 

( אפשר לפנות למחלקה הטכנית של " כל מוטור " היבואנים, לבקש, ספר רכב, או טופס שגרת טיפולים, טל' 03-9154444 )

 

שמן כל 15K - או שנה, הקודם בניהם. ( חצי סינטטי - 40 - 10 ) או 15-40 - ה AGIP, MOBIL ESSO טובים .

במידה ויש צריכת שמן ( מאחר והמנוע קצת ותיק :lol: ) בדוק אולי כדאי לעבור לשמן איכותי בצמיגות 15W40 .

פילטר מקורי. או חליפי ( MANN ) בלבד.

 

פילטר אויר החלפה כל שלושים אלף (אבל מומלץ לנקות כל 15K) - או שנתיים .

 

פלגים כל 30K - או שנתיים .

 

מערכת קרור כל שנתיים ( החלפה חלקית- ריקון רדיאטור ומילוי ) נוזל קירור איכותי - אפשרי פרסטון ירוק .או מקורי - כ 4 ליטר .50-60 ש"ח .

 

- ממסרה אוטומטית - החלפה חלקית כ 4 ליטר , ריקון מבורג אגן ( קרטר ) הממסרה .

 

נוזל ATF כל 45K - סינטטי מלא בלבד ( B. G - או A.E - אוVALVOLINE ) - או מקורי בלבד ( החלפה חלקית )

בתקן SP2 או SP 3 סינטטי , לא דקסרון 3 , אפשר לקנות, במוסכי החברה - ולבצע טיפול, במוסך אחר .

(כ 4 ליטר - מחיר 250 ש"ח ) אם יש, פילטר שמן חיצוני לממסרה החלף , תואם פילטר שמן מנוע .

- חשוב מאוד - ולא כל המכונאים מבינים, בסוגי נוזל הממסרה האוטומטית,ברכבים אלו.

http://www.carsforum.co.il/vb/showth...9C%D7%A0%D7%98

 

נוזל בלמים גם כל שנתיים - DOT-4 . ( לבדוק בספר הרכב או בחברה , אם תקן נוזל בלמים שונה מ 2002 )

 

רצועת תיזמון ורצועות משנה במנוע - כל 90000 או חמש שנים.

( הדבר היחידי אשר רצוי לטפל - במוסך מורשה יבואן .( כולל החלפת מותחנים, ובדיקת משאבת מים, ומחזירי שמן )

המחיר - כ 1600 ש"ח, + כ 800 ש"ח , (אם צריך משאבת מים ומחזירי שמן) 2400 ש"ח כולל הכל, בדוק בכמה מוסכי חברה, ובקש הצעת מחיר . ( אלה מחירי הגאלנט - תתכן סטייה במחיר ) - יש בד"כ אחריות שנה לטיפול .

 

כל שאר הטיפולים - בצע במוסך רגיל מורשה, החלפת שמנים,

פילטרים,פלגים,רצועות משנה,נוזל קירור .

 

נוזל ממסרה הגה - אין הוראות - אני מחליף חלקית כל ( 3 ) שלוש שנים - ATF .( כמו נוזל הממסרה האוטומטית )

או דקסרון 2/3 רגיל (אך ורק להגה )

 

בדוק מתי בוצעה החלפת רצועת התיזמון, בפעם האחרונה ...

אולי יש רישום, ולא צריך להחליף - שאל את בעל הרכב הקודם , :idea: אם הרכב נקנה לאחרונה .

אם צריך להחליף - אל תחכה,החלף אותה כדי שלא יגרם נזק.

 

= לכל הרכבים אצלנו,אני מבצע את הטיפול, כאשר אני מקבל את ההודעה על הטסט,

וכך יש לי מעקב ותיזכורת, על הטיפול ברכב, פעם בשנה =

 

 

נוזל ממסרה DEX 3 III לא מומלץ לממסרה האוטמית הנ"ל - יש להשתמש ב SP II או III .( יש של חברות נוספות כמו שרשמתי מעלה ) וכשם שרשום בהדגשה למעלה .

 

אייל .

 

__________________

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...