Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נאמר לי שאני צריך להחליף שמן גיר ברכבי(בלנו 98 אוטו')

אני מסתכל לאחור וב45K האחרונים לא הוחלף שמן גיר.

 

כל העבודה מסתכמת בלפתוח בורג אלן אחד למטה?(תמונה מהרשת)(ומה זאת התמונה שמאלית?)

ולשפוך כ 4 ליטר פנימה-(בחור הקטן שבו בודקים כמות שמן גיר)?

 

עוד דבר ההנדברקס שלי כנראה קצת משוחרר,

אני צריך למשוך אותו ממש גבוה כדי שהוא ינעל.

אייך אני מותח אותו?

 

השמח לתגובות הערות והמלצה לשמן גיר איכותי.

trans_plug.jpg

tranny_cooler_lines.jpg

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

שלום רב

פתיחת הבורג אלן בצד ימין ישחרר כ2-2.5 ליטר בלבד כאשר אתה מחליף לבד אז ראשית תבדוק כמות שמן לפני ההחלפה השמן שיצא תרוקן למיכל שתוכל לראות כמה באמת יצא ( כמובן לא לשפוך את השמן לפח אלא לגשת לכול מוסך שנמצא בסביבתך ולשפוך אצלו בצובר .

הגיר שלך מסוג ללא עוקה תחתונה והחלפת שמן אמיתית אפשר לבצע רק עם מכונה יעודית ( יש גירים עם עוקת שמן ואז יש אפשרות להחליף כ 3-3.5 ליטר

התמונה השמאלית מראה את הצנרת שמוציאה ומחזירה את השמן אל הקולר ( אלו הם למעשה החיבורים שמתחברים אל מכונת השטיפה )

 

בברכה זיסו יוסי-מוסך זיסו

פורסם

במידה וברכבך אין ידוע על החלפה סדירה של נוזל ת"ה(אין היסטוריה), הייתי נמנע מלעשות כן.

רבות מת"ה האוטו' יגלו סימני סוף חיים לאחר החלפת הנוזל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה לשניכם

למה תיבת ההילוכים צריכה להנזק בגלל החלפת הנוזל?

הריי "מחדשים" את הנוזל בגיר, כמו שמן מנוע בכול תקופה/קלמטרז'.

או שאני טועה?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

×
×
  • תוכן חדש...