Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חובב רכב כמו כולם פה אני אוהב לנהוג , אני אוהב להסתכל על רכבים , ומה לעשות שאני מעדיף אותן משופרות בצורה כזאת או אחרת , בזמן האחרון כמו שכולנו רואים בחדשות ובעיתונים , המדינה הכל כך אהובה עלינו מגדירה אותנו בתור עבריינים לכל דבר.

 

אנחנו לא יכולים להנות מהספורט שאנחנו אוהבים,כי הוא מוגדר בתור מסוכן או שמוגדר בתור השתוללות וכל שאר המילים שמתארות את הספורט שלנו.

 

כמו שכולנו קראנו בעיתונים או באינטרנט המשטרה עושה את כל המאמצים לתפוס את אותם האנשים שנוסעים על רכבים משופרים , שלרוב זה כולל אפילו את הדברים הכי קטנים והכי טיפשיים כמו דיסקים מחוררים ואזיקונים פרוביזורים שתופסים את האינטרקולר..(שטויות שטויות ורק שטויות)

 

השאלה שלי היא איך אפשר בכלל לעשות משהו בנושא הזה ?

האם אפשר לעשות תביעה אזרחית של כולנו בתור משפחה אחת שחולקת אהבה למכוניות ולנהיגה?

ואם לא תביעה אזרחית אז אולי תביעה אחרת?

 

כי אני פשוט נמאס לי ...!!! אנחנו לא עבריינים וניראה לי שהגיע הזמן לעשות משהו שיראה את זה למדינה הזאת...

אנחנו כולנו מנהלים חיים נורמטיבים אז למה שניקרא עבריינים?

 

הגיע הזמן להזיז עניינים פה חבר'ה הגיע הזמן להתעורר..

הגיע הזמן שכולנו ביחד בלי פחד נעשה עם המצב הזה משהו...

 

כי אם יש חוק ספורט מוטורי אנחנו לא יכולים להיקרא עבריינים..

 

אני מקווה שכל מי שיקרא את זה יעביר את זה בין חבריו ואולי סוף סוף הישראלי המצוי יזיז את התחת שלו בשביל שיפסיקו לדפוק את האזרח הקטן....

 

אני מקווה שזה הפורום הנכון לכתוב את זה בו ואם לא אני מבקש מהמנהלים להעביר אותו...

 

תודה רבה מראש לכל מי שיקרא ויפנים ויעשה עם זה משהו ...

 

ונצ'ו....

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע אם אפשר לצאת נגד "החוק" בצורה משפטית או אחרת, אך בכל מקרה, אני בפנים, זה בלתי נסבל.

 

JEP.

פורסם

מה אפשר לעשות? להביא אנשים זה לא הבעיה, אני מכיר הרבה כאלה שיגיעו איתי השאלה מה עושים.

חשבתי על לקחת עורך דין תותח ולאתור לבגץ, כמובן אחרי שכולם יתרמו את הסכום שידרש בישביל זה. בכל מקרה צריך מנהיג לכל העניין, מישהו מוכר ורציני מהתחום.

אולי אחת הסדנאות סגנון פיטסטופ...אם הסנדא ההיא של האופנועים קיבלה אישור ממשרד התחבורה לעשות שינויים גם אנחנו נוכל.:arrow:

פורסם

זה שנביא מנהיג ונביא אנשים לא יעזור....

 

עובדה שיש חבר'ה שנלחמים בשבילנו כבר המון שנים...

 

מה שאנחנו צריכים זה פשוט מאוד להיות קיצוניים לעשות מה שהאופנועים עשו..

לצאת לכבישים בשיירות...לחסום תנועה של רכבים ... ולמה כי לנו נמאס שעושים אותנו עבריינים...

זה כבר לא מספיק לעשות תהלוכה בערד .... שוב אנחנו צריכים להיות קיצוניים...

פורסם

זה עדיין לא אומר שאין צורך ב"מנהיג", צריך מישהו שיקח יוזמה ויוביל קדימה ואחרים יצטרפו אליו.

אנשים יצטרפו אליו (אליהם, לא באמת חשוב כרגע) בין אם זה חסימת כבישים (לא נראה לי באמת עוזר) ובין אם זה להגיש תביעה לבג"צ.

 

אני בפנים.

פורסם

באמת, הכי טוב שיש זה שאחד מבעלי הסדנאות יוביל את העניין.

 

אוכל לברר מחירים על עתירה לבג"ץ, אבל אנחנו גם לא יודעים איזה שינויים אנחנו רוצים לעשות באיזה חוק וכו'...

פורסם

בג"ץ בא לתקן מצב בעייתי ביחס לחוק (או לתקן חוק שמנוגד לחוק יסוד). החוק (או ליתר דיוק, תקנות משרד התעבורה) הוא זה שהופך אותכם לעבריינים, לא המשטרה. הדרך הנכונה להלחם בזה היא באמצעים פרלמנטריים (חברי כנסת), רק שמה לעשות ואף אחד לא יצא למסע צלב ציבורי בשביל הזכות לשים GT28RS על לאנוס. הכיוון צריך להיות מלחמה מקיפה וכוללת במשרד התחבורה שתכלול רפורמות נרחבות, ולהכניס את הסעיף הזה בפנים. כמובן שזה לא ריאלי, כי אף אחד לא יכול להרים מאבק כזה, כי הציבור פאסיבי וכי יש דברים יותר חשובים להתעסק בהם. שיהיה בהצלחה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
באמת, הכי טוב שיש זה שאחד מבעלי הסדנאות יוביל את העניין.

 

אוכל לברר מחירים על עתירה לבג"ץ, אבל אנחנו גם לא יודעים איזה שינויים אנחנו רוצים לעשות באיזה חוק וכו'...

 

צריך למצוא באמת בעל סדנא שיהיה מוכן לקחת חלק במאבק שלנו ואפילו להוביל אותו איתנו.

 

מה שכן לגבי החוקים זה מאוד פשוט אפשר לקחת חוקים ממדינה שיש בה ספורט מוטורי לדוגמה אנגליה,גרמניה,שוודיה

ואפילו ירדן , ופשוט לקחת חוקים מהם ולישם אותם אצלנו.

 

בסופו של דבר אם אנחנו נהיה פאסיבים זה מה שיהרוס לנו את החלום לספורט מוטורי בארץ!

 

כי נמאס לי לחשוב על חו"ל בגלל שאין לי את מה שאני אוהב פה.

פורסם

אין קשר לספורט מוטורי לבין זה שנמשיך לקבל הורדות על שינויים ברכב שנוסע על הכביש. גם אחרי שיתחילו מירוצים חוקיים בארץ (וחוק הספורט המוטורי כבר עבר!) זה לא אומר שתוכל לשים טורבו באוטו שלך, ועוד מלא שינויים ולעבור איתו טסט ולנסוע בכבישים ציבוריים חוקי. זה מה שצריך לשנות בעצם.

לרכבים שכן יתחרו יהיה רישוי משלהם והם יורשו להגיע למסלול על גרר בלבד. יש את התקנות באתר בתופיק אחר.

פורסם

רוצים לעתור לבג"צ על מה בדיוק? :lol:

 

חברת מטרו מוטור הגישה בימים האחרונים עתירה לבג"צ נגד "הסחבת של חוק הספורט המוטורי".

זה אמנם חברה שלא מתעסקת עם מכוניות אבל המטרה שלהם היא שמישהו כבר יזיז ת'תחת שלו ויוציא את התקנות של חוק הספורט המוטורי לפועל כי זה לא ייתכן שכל התקנות עברו אבל החוק נשאר רדום בערימות של דפים אי שם בבנייני הכנסת בירושלים.

 

אחרי שהחוק יעבור יכול להיות שיהיה ניתן לשפר רכבים בצורה זו או אחרת בצורה חוקית אבל יכול מאוד להיות שהתנועה ברכבים משופרים תוגבל תחת כל מיני תתי חוקים שונים ומשונים כאלה או אחרים והאגרה השנתית לרשיון הרכב, הביטוח וכו' יעלו יותר.

 

מי שחושב שברגע שחוק הספורט המוטורי יצא לפועל אז החיים המוטוריים בא"י ישתפרו ונהיה כשאר הגויים- צפוייה לו הפתעה. סביר להניח שבישראל כמו בישראל יהיה קשה יקר ומסובך יותר לבצע שינויים ברכב בחסות החוק מאשר איך שזה מתבצע עכשיו.

 

אין לי רכב. יש לי קטנוע ואופנוע. ברוכים הבאים לתחושת הרדיפה מרשויות החוק רק בגלל שיש לכם רכב מסוים, אפילו אם אתם נוהגים איתו כחוק.

 

 

מה שכן לגבי החוקים זה מאוד פשוט אפשר לקחת חוקים ממדינה שיש בה ספורט מוטורי לדוגמה ירדן ,

 

אתה בטוח שאתה רוצה חוקים מוטוריים כמו שיש בירדן? (רמז- לא, אתה לא.).:roll:

פורסם

ברגע שבעלי עסקים שמתפרנסים מהתחום הזה ירימו את הכפפה בכל הנוגע לחוקיות גם הם ירוויחו וגם קולם ישמע יותר מאשר קולנו.

 

בכלל אני מאמין שהכנסת בסוף תתקפל בקטע הזה, רוצים או לא רוצים התופעה קיימת, ביחס לשאר העולם, די הזוי החוקים של שינוי מרכב בארצנו.

פורסם

לעתור לבג"צ על מנת להכניס את השיפורים לחוק, אפילו לא את כולם, כמו בכל מדינה מתוקנת אחרת שבה רוב השיפורים כן חוקיים! למה מדינת ישראל חייבת להיות שונה? למה היא חייבת לפגר שנות אור מרוב מדינות העולם, גם כאלה שמוגדרות "עלום שלישי". למה בשביל לשפר בלימה ולהפוך את הרכב שלי לבטיחותי יותר אני צריך לפחד ולהקרא עבריין, כנ"ל רתמות, צמיגים מסויימים, מושבים, ג'אנטים ועוד ועוד.. וכן אפילו שיפורי מנוע כאלה ואחרים.

פורסם

האם בנאדם שמתקין מוט מייצב צריך להיקרא עבריין?

 

בארה"ב אנשים נוסעים עם רכב שבכל רגע נתון יכול להפוך לסירה :shock:, מה היה קורה אם בארצנו מישהו היה מנסה את זה (רמז 3-5 שנים)?

 

BoatCar.jpg

פורסם

 

ואם לא תביעה אזרחית אז אולי תביעה אחרת?

 

אתה יכול לתבוע את עלבונך, למשל.

 

לעתור לבג"צ על מנת להכניס את השיפורים לחוק,

 

בג"צ לא מחוקק חוקים, הוא מפרשם.

שינוי וחקיקת חוקים - דרך הכנסת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

קראתי עכשיו את הכתבה בידיעות אחרונות על "מסע הצייד של הנהגים הפיראטיים"

אני חותם על זה שהשוטר שנבהל מה"טורבו" של הגולף הסתכל על גולף GTI.


×
×
  • תוכן חדש...