Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה יכול לתבוע את עלבונך, למשל.

 

 

 

בג"צ לא מחוקק חוקים, הוא מפרשם.

שינוי וחקיקת חוקים - דרך הכנסת.

אז שיפרש את החוק האוסר כל שינוי מבנה ברכב. חוק יחודי לישראל.

פורסם

בכלל אני מאמין שהכנסת בסוף תתקפל בקטע הזה, רוצים או לא רוצים התופעה קיימת.

 

אלפי אנשים צעדו והפגינו למען גלעד שליט, אלפי אופנוענים הפגינו נגד העלאת הביטוח, כלום לא עזר אז רק בגלל "תופעת השיפורים "

הכנסת תתקפל ותאשר אותם.

 

במילה אחת, הצחקתני!

 

שמישהוא ישמור לי כסא בבוואריה והאחרון שיכבה את האור כי למען האמת, לי נמאס!

 

רמת המעורבות של השלטון בחיי היום יום של האזרח גובלת במשטרים מזרח אירופאים של פעם.

 

לא לבזבז מים, לא להדליק מזגן, לא לשפר את האוטו, בירוקרטיה של שנתיים בשביל לעשות פרגולה של 2 מ"ר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני ממש המום מהכתבה, לא תפסו את הבחור בכביש, אלא עלו אליו לביתו בבניין, דפקו לו בדלת והורידו את אביו כדי לבחון את הרכב, אני בשוק, ההתנהגות היא כאילו מינימום הרכב השתתף באיזה שוד מזויין :shock:.

 

אני המום מהתנהגות המשטרה ומכמות הזמן הפנוי שלה.

 

אכן בגירה, הרבה חופש אין פה, דבריי מבחינת הכנסת היו חובבניים אין לי שום נסיון בנסיונות העברת חוק או מניפולציות על חוקים...

פורסם

כמו כל תרד מקודם זה שוב נהפך לתרד תלונות...כל הכתבים שרושמים במגזינים (לא חסר פה), כל בעלי הסדנאות...למה אתם לא מנסים להגיב כאן ולהזיז משהו? אני בטוח שאם היו כמה כתבות טובות בעיניין שיורדות על החוקים שיש פה ועל המשטרה שמטפלת בנושא בעיתונים מכובדים+ פניות לרשויות+התמדה בלהעלות את הנושא פה ושם אולי משהו היה מתקדם. כל החבורה שבקשר עם חלק מהשרים שקשורים לספורט המוטורי, למה אתם לא מעלים את הנושאים האלה?..אני אישית מוכן לקום מהשפה ולעשות מה שתגידו אבל אני לא יודע מה ואין לי את הקשרים שיש פה לאנשים.

פורסם

אני מזמן ויתרתי.

בהצלחה!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני לא מוותר על העולם מכוניות ספורטיביות,

גם כן אומרים שאנשים שמשחקים כדורגל, הם לא מוותרים לשחק עד כמה מסוכן לעשות פאולים בשביל לשבור שיניים או ברגליים?

אותו דבר במכוניות, יש להם כריות אוויר שמונע מאיתנו להוציא דם מהגוף, אבל ספורטיבית זה החיים !

לעשות להם תענוג, שיפורים וכאלה, זה לא נשמע מסוכן בכלל לנסוע במסלולים מיוחדים למכוניות .

אבל אתם חושבים שזה אנו עבריינים? זה טעות מצדכם, עבריינות זה משהו גניבה, אונס, רצח, ומכונית?!?

אומרים שמכונית כמו הונדה או ב.מ.וו X5 שכאלה פשע ! אבל נהגים לא !

פורסם

לדעתי צריך להתחיל ולעורר מודעות, הדרך הכי קלה לעשות זאת זה דרך התקשורת, אפשר לגשת לאמנון לוי ולהראות לו איך המדינה מנצלת את החוק היבש כדי לסחוט קנסות של אלפי שקלים על כל הורדה מהכביש ושהמדינה שוללת כל שינוי כל שהוא ברכב כי הם מסרבים לבדוק מה בטוח (בטיחותי אם תרצו) ומה לא ולכן הם מעדיפים לשלול הכל.

לפי מה שהבנתי לפי חוק שינוי מבנה יכולים להוריד אותך מהכביש גם על רדיו שהוא לא מקורי או כל דבר קטן אחר, וכמובן שהמשטרה בהתאם לאינטרסים שלה בוחרת אם לאכוף את החוק או לא, בנוגע לכל מיני רכיבים ברכב שלא לדבר על כל החלקים המאושרים ע"י משרד התחבורה כחלקים חלופיים (פילטר אוויר פתוח) שברמת העיקרון חוקיים, וכל הורדה מהכביש על דבר כזה הוא חריגה מסמכותם של בוחני התנועה.

Detailer.gif
פורסם
רק להפגין זה הדבר היחיד שאפשר לעשות במדינה שלנו..

 

אז זהו שנימאס כבר להפגין !

אני זוכר שבתור ילד תמיד היתי שומע סיפורים על מפגשים ועל לחיצות ועל דריפטים וכל כך חיכיתי להוציא רישיון

בשביל להיות חלק מכל זה והינה עכשיו כשאני לוקח חלק בספורט הזה אני נחשב עבריין?

אני לא אנסתי ולא רצחתי , לא גנבתי וכל דבר שאני מרוויח אני מרוויח את זה ביושר והגינות

אז אם צריך להתחיל להיות כמה שיותר קיצוני אני מוכן להכל

בשבילי הרכב שלי זה לא צעצוע או איזה משהו שאני יזרוק עוד 3 שנים

בשבילי הרכב שלי הוא המקום השקט שהוא רק שלי וגם את זה רוצים לקחת ממני

 

נכון שיש אנשים ש"משפרים" את הרכבים שלהם ואפילו מסכנים אותנו ובואו לא נדבר על הילדים שמשכירים רכבים.

 

אז עם כל אחד ידבר עם המכרים שלו והחברים שלו המידע הזה יעבור ואנחנו נוכל להשמיע את קולנו

ושוב הפעם אנחנו צריכים קיצוניות כי הם לא מבינים בדרכים נורמליות אז אנחנו צריכים להביא לא נורמליות.

 

אני ינסה לעשות כל מה שאני יכול בשביל הספורט שאני אוהב בשביל הרכב שלי ובשביל השקט הפנימי שלי

אבל אני בנאדם אחד אני לא יכול להביא שינוי אבל עם כל אחד מאיתנו יעשה עם זה משהו אולי אנחנו נצליח

לשבור את התפיסה של המדינה לגבי המשפחה הקטנה שלנו.

 

והינה עוד כתבה כמובן לגבי ההורדות מהכבישים כשהרכבים האלו היו בכלל בבית....

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1726335

 

שיהיה לכולנו יום שישי רגוע ושקט(אני מקווה לפחות)

ואגב למנהלים שכל פעם מתקנים אותי פה על השפה שלי

יש לי דיסלקציה קלה אז מספיק עם ההערות .

על הנקודות הבנתי אבל דיסלקציה אין מה לעשות נגדה!

פורסם
אנחנו רוצים להזיז דברים .

אבל בממשלה לא מזיזים כלום .

 

אתה כנראה לא מבין איך עובדת השיטה. אתה רוצה להזיז ענייני חקיקה, אז דרך חבר כנסת.

 

אז שיפרש את החוק האוסר כל שינוי מבנה ברכב. חוק יחודי לישראל.

 

מה צריך לפרש כאן?

אסור לפי חוק. נקודה.

אתה רוצה שיתירו שינוי כזה או אחר, אתה צריך לטעון שהיא מותר לפי חוק שעומד בסתירה לחוק שאוסר, ושבית המשפט ייקבע איזה חוק/עיקרון גובר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם כבר דיברנו על שיטה -

יש פיתרון פשוט יחסית, ואני בטוח שהוא מופעל בערך באותו אופן כבר בעשרות נושאים שונים בארץ:

 

לגייס הרבה מאוד כסף ו"לשמן" באופן קבוע 2-3 חברי כנסת שיקדמו נושאים מסוימים

(שיפורים, ספורט מוטורי, הוזלת מחירי שווארמה, קידום קוריקנטים חשמליים, מה שתרצו).

 

מערכת המשפט תדאג בכל מקרה לזיכוי כל המעורבים בפרשה לאחר מעשה.:-D

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הבעיה של כולנו מתחילה מהבסיס,

לימוד נהיגה ששווה לת... ,

עדיבות בכביש,

אגו בכביש,

יותר מדי סרטים שאנשים רואים ונוהגים כך (:roll:),

חוסר הבנה בסיסית ברכב (צמיגים- תקשורת ראשונה :shock:,בקרות יציבות וכד':shock:,קורות ברכב:shock:...)

באם רק היינו מזיזים דברים כולם כאחד (כמו שארגנים מפגשים גדולים ועוד) בכדי להראות כי יש דרכים אחרות גם למנוע תאונות וגם לתת לאלה שאוהבים רכבים,נהיגה וכד' מקום להתבטא -ולא בכביש הציבורי.

 

אני בכיף גדול מוכן להיות חלק בכל מה שקשור,

 

עד שלא יתנו לנו (האנשים שאוהבים רכבים) מקום שרק בו !!! יהיה מותר להציג,לנהוג,להפליץ (:roll:) ועוד זה לא יגמר ורק יהיו מלחמות סביב הסיפור הזה .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים


×
×
  • תוכן חדש...