Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשוט צריך לעשות מודעות לעניין. יש אולי כמה בודדים בכנסת שבאמת מבינים אותנו ויודעים מה אנחנו רוצים ויכול להיות שגם הם. אבל הם מיעוט לעומת האחרים. ברגע שלציבור תהיה מודעות ויהיה רעש סביב העניין הזה(כתבות בחדשות, עיתונים וכו')אז דברים יתחילו לזוז. לא אומר שתוך שבוע יהיה חוק מוטורי, אבל בטוח דברים יזוזו יותר מהר מאשר עכשיו. (אפשר אפילו לעשות פרסומת ולהראות כמה שישראל נחותה בעניין הזה לעומת שאר העולם. זה בדוק יעלה שאלות אצל אנשים)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה צריך לפרש כאן?

אסור לפי חוק. נקודה.

אתה רוצה שיתירו שינוי כזה או אחר, אתה צריך לטעון שהיא מותר לפי חוק שעומד בסתירה לחוק שאוסר, ושבית המשפט ייקבע איזה חוק/עיקרון גובר.

 

הבעיה כאן היא בדיוק כמו עם חוק הספורט המוטורי.

 

אין שום צורך בחוק שיגדיר איזה שיפור מותר ואיזה אסור אבל ברגע שיש חוק נגד, צריך להתחיל לשנות חקיקה וליצור חקיקה מוסדרת ומדויקת מה מותר ומה אסור ובאוירה השלטונית בישראל, זה לעולם לא יקרה.

 

מה זה משנה אם לאוטו שלי יש 75 או 750 כ"ס אם אני נוהג כחוק?

 

אם אני לא נוהג כחוק, תעצרו ותפעילו את מלוא הסנקציות, ללא הבדל אם יש לי ברכב 750 או 75 כ"ס.

 

 

יש אולי כמה בודדים בכנסת שבאמת מבינים אותנו ויודעים מה אנחנו רוצים

 

כל שישי, ברייסים של הגליל מגיעה זועבי עם הSTI שלה ואחמד טיבי עם ה G37 שלו, אני אדבר איתם היום :roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בית משפט גבוה לצדק הוא אינו מחוקק חוקים זה נכון אבל ברגע שאתה מחוקק חוק שסותר את עצמו כמו החוק המדובר, ניתן להגיש עירעור לבית המשפט העליון, שכן אדם שמרכיב לצורך הדוגמא אגזוז ב - 10 שקל שלא לפי התקן ואדם ששם אגזוז ב 1000 שקל לפי התקן הוא רק שונה בגודלו עבריין!

אנחנו לא עבריינים אנחנו פשוט צריכים משהו עם ביצים!

פורסם
אני ממש המום מהכתבה, לא תפסו את הבחור בכביש, אלא עלו אליו לביתו בבניין, דפקו לו בדלת והורידו את אביו כדי לבחון את הרכב, אני בשוק, ההתנהגות היא כאילו מינימום הרכב השתתף באיזה שוד מזויין :shock:.

 

אני המום מהתנהגות המשטרה ומכמות הזמן הפנוי שלה.

 

אכן בגירה, הרבה חופש אין פה, דבריי מבחינת הכנסת היו חובבניים אין לי שום נסיון בנסיונות העברת חוק או מניפולציות על חוקים...

אני מסכים איתך ועם שאר הכותבים שזה באמת דבילי, אם מישהו רוצה לשפר את הרכב הפרטי שלו זו צריכה להיות זכותו, אבל מבחינת הצד השני (משטרה) כמו שאתה או כל נהג עם ראש על הכתפיים יכול לשפר את הרכב שלך ,כך גם כל ילד או איזה עבריין תנועה יכול לשפר את שלו, ואז המצב בכבישים יהיה הרבה יותר מסוכן.

למרות שזה לא מצדיק ממש את החוק ,כי יש הרבה מאוד עבריינים שעושים עבירות עם רכבים לא משופרים ולא עושים להם כלום, אז כמו שאמרו באמת אולי זה לא ממש משנה אם העבירה נעשתה ברכב של 75 או 750 סוסים, פשוט רציתי לציין מה השיקולים של המשטרה.


×
×
  • תוכן חדש...