Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית חדירת גזי פליטה לקבינה - ג'יפ פתוח


T
שימו לב! השרשור הזה בן 7573 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבעייה הזו מוכרת ל(כמעט) כל מי שנוסע בג'יפ פתוח.

כנראה בזמן נסיעה מהירה ובגלל משטר זרימת האויר נשאב אויר מהחלק האחורי, המכיל גזי פליטה, אל תוך הואקום היחסי שיש בקבינה.

התוצאה? אתה נוהג מסטול...

השאלה היא אם אני מוציא את האגזוז הצידה (לצד ימין - כמו בסופה) במקום היציאה הרגילה אחורנית - זה אמור לעזור?

T

No trees were harmed in the sending of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חקרתי את הנושא רבות.

כשקניתי את ה CJ הראשונה, גיליתי את התופעה המענינת. אותי זה לא הטריד, אבל אשתי הבהירה לי שאם הריח לא נעלם, זה או היא או הג'יפ.

לאחר התלבטות קצרה, ניגשתי לחקר התעלומה. אתחיל בלציין כי מערכת הפליטה היתה תקינה לחלוטין. בכל זאת היתה הרגשה בפנים שמהנדסים נאצים מעורבים בתכנון...

מסתבר שכאשר רק חלקו האחורי של הג'יפ פתוח, נוצר תת-לחץ בזמן נסיעה היונק אויר מאחורי הרכב לתוך תא הנוסעים. לא רק אויר אלא גם גאזים, אבק, כל יצור מעופף, או דבר אחר. זה קיים גם בסופה כך שהוצאת קצה המפלט הצידה איננה הפתרון.

פתרון אחד הוא להסיר את כל הכיסוי. אז אין תת-לחץ והתופעה פחות מורגשת, אבל אתה ניצלה בשמש. פתרון טוב יותר הוא לפתוח את הצדדים אבל להשאיר את החלק האחורי - סגור (כלומר רק גג וחלון אחורי - בלי דפנות צד).

התופעה משתפרת מאוד אבל לא נעלמת. יש עוד משהו שצריך לסדר. כאן המקום לגלות את המרכיב הסודי לנסיעה נטולת ריח וחיי נישואין מאושרים: הרצפה.

ברצפה של הג'יפ יש פתחי ניקוז למים מתוכננים + מגוון חורים לא מתוכננים. האויר שזורם מתחת לג'יפ יוצר את אותו תת-לחץ הגורם לשאיבת גאזים פנימה. תאטום את כל החורים, כולל החלפה של הגומי סביב ידית ההילוכים והטרנספר, והריח יעלם.

לחלוטין.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור ננעל מאחר והאדון הנכבד "מיסטר טי" כבד אותנו עם אותה הבעיה בשני פורומים שונים(טכני ואספנות).

כל הרוצה להמשיך ולהגיב יוכל לעשות זאת בטכני

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7573 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...