Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האמיתי (שלי) בנוגע לS2000 עם המנוע שנשבר


gargamel1
שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חייב לציין משהו, אומנם השוכר ציין ששם לב כי המנוע דופק ומשהו איינו קשורה וידע להבציע על משהו לא תקין בפני החברת השכרה.

קחו לרגע מחשבה, שאותו אדם ששוכר לא היה שי, אלא היה ישראל ישראלי, אדם מןהמניין, שרצה בסך הכל להרגיש מה זה רכב ספורט לחודש שלם, ובא ומשכיר את הרכב הנ"ל וכאשר נוסע ברכב שעליו שילם ממיטב כספו, ולפתע במהלך הנהיגה מרגיש שמשהו לא כשורה ולפתע שווק המנוע , או לחלופין כאשר התקשר אל החברה ואמר שישנה נורה דולקת ומשהו לא תקין, היו אומרים את אותם התשובות של תגיע אלינו ביום X.

 

אז אותו הלקוח היה בעצם עלול ליפול בכך ששילם על משהו שלא היה לו מושג.

 

אז פה השוכר ציין משהו שלא היה תקין, ועדיין הייתה איזה התעלמות, ואכן ישנו המייל האומר כי אכן הוא פנה, יחד עם זאת אנו לא השופטים ובוודאי שאין לנו את מלוא האור על המקרה.

 

מקווה שאכן נושא המהנדס רכב עלול לעזור לכם בפתרון הבעייה שתהיה נעימה ל-2 הצדדים.

 

מנוע של S2000 יעלה הרבה מעבר ל-15,000 ש"ח, רק לידע כללי יבוא של מנוע של אקורד TYPE שהינו 2.0 ליטר ו-212 כ"X הינו כ-25-30 אלף ש"ח. לכן אני מאמין שמנוע הS2000 יעלה בעוד כמה אלפיות יותר, אך לא סכום של 80,000 ש"ח.

 

הרבה פחות ממה שאתה מתאר

G-D will give me justice

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 483
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

המקום בו שבק המנוע ברור.וגם השוכר אינו טוען אחרת - יגאל אלון פינת אנילביץ משם אסף הגרר את הרכב.ושבריר השניה בה שבק המנוע הינה רישום התקלה היחיד שנרשם במחשב!

ו 14 שניות של הקלטה של מחשב הונדה לפני שהמנוע שבק שמראה נתונים ברורים - זה כמו 1+1 תעשה חושבים ותבין.

 

אין לך שום הוכחה לגבי ה14 שניות האלה, לא הראת שום פלט מחשב ושום נתונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתם ממשיכים להתווכח?,

 

* אין שום פלט של המחשב

* אין שום מסמך רשמי אמיתי ממוסך הונדה

* אין תשובה לגבי אם הרכב הוא רכב השכרה.

 

כל זה מראה רק דבר אחד שכולנו יודעים מהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה אם כל גאונים ימשיכו להדביק ספויילרים ולעשות וואקס במקום לתחזק את הרכב כמו שצריך ולבצע כיוון שסתומים (כן כן - ממש "כמו פעם") ברגע שצריך - יהיו לנו עוד הרבה קליפים כאלו.

קצת סוטה מהנושא המקורי (אם כי אולי יש לזה קשר למקרה).

 

מעניין אותי למה נדרש כיוון שסתומים (כלומר, למה לא פנו בתכנון המנוע למערכת רוקרים+בוכניות עם שימון) ?!

 

האם ישנה הגבלה כלשהי של מערכת בוכניות פיצוי+רוקרים משומנים ברכבים עם סל"ד גבוהה מאוד?

 

אני נזכר שגם בפורשה GT נדרש כיוון שסתומים,

אני גם יודע שמנועי הדיזל הגרמנים עברו לשיטת השימון ובוכנית הפיצוי לשסתומים.

לכן, 1+1 אני משער שהתנהגות המנועים ברכבי ספורט תחת סל"ד גבוה דורשת את השיטה הקודמת של כיוון שסתומים (לא יעזור, היא באמת אמינה יותר).

 

מישהו יכול לשפוך עוד אור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי משקיע ומתייחס בצורה אמיתית לדבריך אלמלא היית רואה בך מתסיס כנראה אף משועמם שפותח "מבערים" ומלכלך מאחורי זוג אותיות בפורום. זה קל. כך אפשר רק לפגוע מרחוק מבלי להתלכלך.

 

אתה באמת מצפה שאגיב לך בצורה "הולמת" אחרי התייחסותך הראשונה לנושא? :

 

"מסקנתי כדלקמן: בתור "שותף שקט" או שקר כלשהו, אתה די בקיא בפרטים, בתור "שותף שקט שלא מתערב" מחשיד (או לא..) שצצת פתאום כחבר פורום, ובתור "שותף שקט שלא יתעמת בפורום" זה בדיוק מה שאתה עושה.

מעבר לכך, כל עוד אין תיעוד של שעה ותאריך לאותו אובר-ראב, אתה יכול לקחת את הצעת התיקון, כמו גם את הטענות הסופר מגוחכות כגון "הדרך למפגש יום שישי"... ודומותיהן (כי אני ממש לא יודע באיזו מהירות נוסעים שם ומתי, אולי תוכל לספר לנו אתה?) ולמסור למזכירה ששכחתי את שמה לגריסה.

לא מכיר את חברת "ישראלימו", אולם ככל הנראה לא אשכיר ממנה רכב לעולם, וכך גם שום חבר בפורום הזה."

 

הרי זה ממש לא משנה מה אכתוב זה רק ישרת אותך ויתן לך מצע להתסיס עוד את העניין , אני ממש לא חושב שבאמת איכפת לך ,לא מהנושא ולא מהבחור.

 

אם לי קל "להסתתר" מאחורי זוג אותיות, לך הדבר קל גם כן, gwa.

לא חושב שתגובותי היו שונות - נכנסת כ"שותף סמוי בחברה", טענת שאתה "רק מציג את הצד אך לא מתערב" וזה הרי לא נכון. אתה אומר שאני מסתתר מאחורי זוג אותיות - תהיה אמיץ מספיק לומר מה תפקידך בחברה, מי אתה באמת, תראה נתונים ועובדות פיזיים כמו שאתה טוען שבידייך, ואל תסתפק בלומר "14 שניות, מפגשי יום שישי, 154 קמ"ש" ועוד. כי אחרת, כמו שאמרת, קל מאוד להסתתר מאוחר כמה אותיות...

 

טענתי הייתה ונשארה זהה - בלי נתונים ומספרים מפוצצים - החברה נכשלעה במתן שירות ללקוח. נקודה, סוף פסוק. אני יודע את זה, אתה יודע את זה. וזה מחזיר אותי לטענתי הקודמת - קל להסתתר מאחורי שלוש אותיות, ולהגיד שאתה לא צד בעניין אלא רק "שותף סמוי". אני לא מפעיל מבערים, ויותר מאשר איכפת לי ממך ומהבחור, חורה לי שזוהי רמת מתן השירות והיחס בישראל. אני לא מנסה לתקן פה עולם, אלא רק מציג תמונה עגומה למצב מתן השירות והאחריות בארץ בכלל, ובענף הרכב בפרט, ששם הסיפור - כמו שאנו נוכחים לדעת - עגום בהחלט. אם חברתך או חברתכם, זו שאתה נאבק כ"כ להציגה כשה תמים, לא הייתה מסוגלת לתת מענה לבחור שנתקע עם הרכב, נכשלתם במתן שירות ובטיפול בלקוח, שהיא לא פחות חשובה מהעמדת רכבי יוקרה להשכרה. השירות בישראל, מסתכם לצערי ברגע שזה הנותן אותו מקבל את הכסף. אח"כ אתה יכול רק ללכת לחפש אותו... אבל את זה אתה בטח יודע, לא?

 

בנוסף - לא ברור לי מדוע עדיין לא ענית על השאלה האם הרכב רשום ברשיונות כרכב מחברת השכרה.

 

אשמח לתגובה עניינית הפעם, ולא לאחת מתחמקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אופן,

 

למה עדיין לא קיבלנו תשובה אם בכלל הרכב הושכר חוקית ?

 

האם הרכב נרשם כרכב השכרה ? האם מבוטח כרכב השכרה ? אפשר בבקשה הסבר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משער שהתנהגות המנועים ברכבי ספורט תחת סל"ד גבוה דורשת את השיטה הקודמת של כיוון שסתומים (לא יעזור, היא באמת אמינה יותר).

 

מישהו יכול לשפוך עוד אור?

 

למיטב זכרוני, גם באופנועי ספורט מסויימים יש לבצע כיוון שסתומים כל X זמן, בד"כ כל כמה אלפי ק"מ (בטיפול הגדול, 12K בערך).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר כתבתי בשרשור השני בכללי, עדיין אין הוכחה שהנזק נגרם אצל גרגמל ולא אצל השוכר הקודם.

 

דבר שני, נראה לי קצת תמוה להחליף רק בלוק וראש מנוע בלי להחליף לפחות בוכנות כי מעבר לעניין המידות יש גם את עניין הנזק שנגרם להן מסל"ד גבוה מידי שגרם להרס הבלוק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר כתבתי בשרשור השני בכללי, עדיין אין הוכחה שהנזק נגרם אצל גרגמל ולא אצל השוכר הקודם.

 

דבר שני, נראה לי קצת תמוה להחליף רק בלוק וראש מנוע בלי להחליף לפחות בוכנות כי מעבר לעניין המידות יש גם את עניין הנזק שנגרם להן מסל"ד גבוה מידי שגרם להרס הבלוק.

 

לדעתי קיט בלוק כולל את כל החלק התחתון,טלטלים,בוכנות וקראנק

STI 2004

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

S2000 שיורדת מ5 ל3 ב135 ועף לה טלטל לתוך האספלט... עדיף לנסות לטעון שנחת עב"ם על הרכב וזה מה שגרם להרס המנוע, וגם זה על חשבון השוכר.

אקסנט 96 בהילוך 3 "סוחבת" בשקט עד 140 וזה בלי להגיע לניתוק, אז להגיד שהוא השבית S2000 בהילוך 3 ב135 קצת הזוי, מדי!

ובטח שלהגיד שהמנוע הגיע לאובר-רב עם תת לחץ-שמן ונורית מהבהבת, אם אני לא טועה, במצב כזה המחשב מגביל את המנוע, לא זכור לי מספר מדויק של סל"ד, אבל אני די בטוח שיש הגבלה. אם במשאית צבאית משנת 95 יש הגבלת סל"ד על תת לחץ שמן, חום מנוע גבוה או נמוך (עקב הימצאות טורבו),חוסר דיזל... S2000...מודל 2009... זה הכל.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני, גם באופנועי ספורט מסויימים יש לבצע כיוון שסתומים כל X זמן, בד"כ כל כמה אלפי ק"מ (בטיפול הגדול, 12K בערך).

אם ככה זה תואם למחשבה שלי על מנועים המגיעים לסל"ש גבוה מאוד.

:idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

VINYX- אין קשר לאקסנט שלך.

אצלי ב306 לדוגמא הילוך שלישי היה נגמר ב125 בערך - אז? (והיא היתה "קצת" יותר ספורטיבית מאקסנט)

לגבי הניתוק וכו - ברור שבהאצה אתה לא יכול לעבור את מנתק ההצתה.

אבל אם תוריד בכח מסוף רביעי לשלישי בטעות במקום להעביר לחמישי - ותשחרר את הקלאץ' - המנוע יעבור את הסלד הזה - כי המגבלה היא לא מכאנית.

 

קרה לי , מניסיון.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

VINYX- אין קשר לאקסנט שלך.

אצלי ב306 לדוגמא הילוך שלישי היה נגמר ב125 בערך - אז? (והיא היתה "קצת" יותר ספורטיבית מאקסנט)

לגבי הניתוק וכו - ברור שבהאצה אתה לא יכול לעבור את מנתק ההצתה.

אבל אם תוריד בכח מסוף רביעי לשלישי בטעות במקום להעביר לחמישי - ותשחרר את הקלאץ' - המנוע יעבור את הסלד הזה - כי המגבלה היא לא מכאנית.

 

קרה לי , מניסיון.

 

ליביו

אני שמח שיש לך 306 שהיא "קצת" יותר ספורטיבית, אבל אני סה"כ ניסיתי להוכיח טענה ולא להיכנס לויכוח קטנוני למי יש יותר גדול.

 

הכל טוב ויפה אבל יש רק בעיה אחת, באקסנט יש נעילה שלא מאפשרת להכניס הילוך נמוך במהירות שגבוהה מעבר לסל"ד המקסימום של הרכב, למשל ראשון לא נכנס לפני 50, שני לפני 90 וכו'.

אז אם בS2000 אין משהו דומה, כנראה שבהונדה חשבו שרק נהגי מירוץ יעלו על הרכב הזה, או שסתם נראה להם מיותר עם מנוע שמגיע ל10K סל"ד.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורת לחץ השמן בסל"ד נמוך לא תגרום לרישום במחשב הרכב מכיוון שבעת התנעת הרכב לראשונה הנורה דולקת למשך כשנייה בעקבות לחץ שמן נמוך (אלא אם מדובר במשאבה חשמלית הפועלת עם סיבוב המפתח).

לכן יש הסבר לכך שהדבר לא נרשם במחשב.

 

מעבר לזה, יש לבדוק את רכיבי המנוע. המחשב אמור למנוע הזרקת דלק במעבר הילוכים חד שכזה, על מנת למנוע שבר למנוע (הפגם בוודאי נוצר בגלל לחץ אדיר כתוצאה מפיצוץ אשר טכנית לא יכול לקרות).

 

אם תרצה ייעוץ משפטי טכני, בארץ ישנם מספר קטן של מהנדסי רכב (לא שמנים ודלקים/מיכון חלקאי).

אני אחד מהם.

 

אסף.

 

מ.רכב מוסמך. אונ' לידס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...