Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכשתי לפני חודש פורד פוקוס LX שנת 2001, הרכב מאוד שמור מבחינה פנימית וחיצונית

תוצאות הבדיקה היו בהחלט טובות בהתחשב בשנתון והקילומטראז (120,000).

 

בחודש נסיעה שמתי לב לשלוש בעיות שהייתי שמח לפתור:

 

1. רעידות בזמן בלימה ובזמן נסיעה מהירה (120 קמ"ש).

2. רעשים של חריקות בפניות (חריקות מתכתיות).

3. רעש המנוע בהנעה די רועם (בס).

 

הייתי שמח לשמוע חוות דעת לגבי מה יכול להיות הגורם לבעיות ודרכי טיפול מומלצים,

בנוסף השעון הדיגיטלי של הרכב לא תקין, האם יש אפשרות לתקנו במחיר סביר?

 

תודה לעוזרים :)

 

אגב, אחת מתוצאות הבדיקה אמרה שהצמיגים לא תואמים ויש להחליפם, האם זה קשור לאחת מהבעיות הנ"ל?

פורסם

לגבי השאלה הראשונה והשנייה, ניסית לעזור כיוון פרונט ואיזון גלגלים? הדבר הכי פשוט לעשות שיכול



להועיל לך (והועיל במקרה שלי לפחות).

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

תתחדש !

 

לגבי התופעות :

 

1. כנראה בעיה בצלחות הבילום - מצריך חריטה או החלפה - תלוי במצבם הפיזי .

2. חריקות בסיבוב יכולות לנבוע מבעיה בצמיגים / כיוונון זויות היגוי (פרונט) . נקישות מתכתיות בסיבוב יכולות לנבוע מבלאי של מפרקי

ציריות חיצונית . חריקות מתכתיות כפי שתיארת - אעדיף לנסוע ברכב ולשמוע כדי לאבחן .

3. התיאור מאד כללי - או שתיתן יותר פרטים לגבי אופי הרעש / הקלטה של הרעש , מתי הרעש נעלם וכו' או שתיצור קשר וננסה

לתאם התנעה ראשונה יחד כדי לשמוע את הרעש .

4. שעון דיגיטלי - אני לא בטוח לגבי תיקון אבל עלות החלפה לא כ"כ יקרה - לא שווה לתקן .

5. צמיגים יכולים להיות קשורים לתופעה השניה שתארת - אך לא בהכרח .

 

צביקה  

פורסם

טל, צביקה, תודה על התגובות.

 

אני אנסה לתת קצת יותר פרטים על הבעיות:

 

1. לגבי הרעידות, אין מה להוסיף, אני באמת אנסה לעשות איזון צמיגים ואם לא אז אבדוק את צלחות הבלימה.

2. הרעש של החריקות נשמע כמו שיושבים על כיסא ישן וחורק, אבל זה מגיע מכל הרכב.

3. הרעש הרועם לא מופיע כל הזמן, לרוב זה באמת בהנאה ראשונה של המנוע וזה נמשך בדקות הראשונות של הנסיעה (לא שמתי לב לגבי מהירויות), מה שכן, במנוחה הטורים הם על 1000 בערך.

 

לגבי השעון, מה לדעתך העלות? זה בכל זאת קצת מציק...

פורסם

שעון זמן מקורי עולה בסביבות 1000 ש"ח אך ייתכן וניתן למצוא חליפי - נסה באינטרנט .

לגבי תיקון שעון זמן - אני לא מכיר אופציה כזו .

 

לגבי יתר התקלות לא אוכל לסייע על סמך התיאורים שתארת , אם תרצה אוכל לבצע נסיעת מבחן איתך ולזהות את מקורות הרעשים .

 

צביקה

 

פורסם
מה התקלה בשעון הזמן הדיגיטלי והיכן הוא נמצא?.

בברכה - רפי לין

 

השעון נמצא מעל הרדיו (תמונה של דגם קצת שונה) הבעיה היא שהספרות מוצגות לא במלואן...

 

4564230008_large.jpg

×
×
  • תוכן חדש...