Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גטסו כבר בשטח החל מ-1 לאוגוסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב נו, לפחות כל הכסף מהדוחות ילך לשיפור התשתיות, חינוך וספורט מוטורי ושיפור לימודי נהיגה.

100+

ולעדרת פני זקן

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, המחיר הרשמי של הצ'יטה בחו"ל הוא 99 דולר.

 

למעשה כאן התשלום הוא על שירות העדכונים, אם השירות יהיה יעיל ומהיר יתכן וזה כן יהיה שווה את הכסף למי שלא מעוניין בשאר הפיצ'רים של GPS.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ואם בתמונה שהגטסו יצלם יופיעו 2 רכבים או יותר? התמונה תפסל אוטומטית?

גטסו יכול לצלם 10 אופנועים שנוסעים בשורה על 290 קמ"ש ולדעת בדיוק על איזה מהירות כל אחד עושה.

 

אין דרך לברוח מדוחות מגטסו.

 

הדבר היחידי שמשלמים עליו בצ'יטה זה העדכונים לגטסו בארץ,אחד מחו"ל לא שווה כלום.

כל תוכנת GPS תקבל את ההזהרות מגטסו,זה העדכון הכי פשוט השם יכולים לעשות.

אייל

פורסם

כביש 3 נתיבים נוסעים 3 רכבים במקביל כל אחד בנתיב שלו. את מי הוא ייצלם??

 

.

 

גטסו יכול לצלם 10 אופנועים שנוסעים בשורה על 290 קמ"ש ולדעת בדיוק על איזה מהירות כל אחד עושה.

 

.

 

יש הבדל בין במקביל לבין שורה. באיזה מהירות המצלמה מצלמת שהיא יכולה לתפוס כל כך הרבה רכבים בעת ובעונה אחת, שאחד מסתיר את השני לא ברור לי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

על פי האתר של גטסו הדגם שימצא בארץ (GS11) מסוגל לצלם 4 פריימים בשניה ולעבוד עם כביש המכיל עד 4 נתיבים.

 

למיטב הבנתי מספר רכבים במקביל לא אפשרי לצלם, זאת אומרת הדו"ח לא קביל.

פורסם
השאלה הגדולה באמת זה מה קורה עם אופנוע שנוסע בין שני הנתיבים או על השוליים :twisted:

 

בד"כ גבס לפעמים קצת יותר:shock:

 

לא עולה על הפסים לא מצלם , אבל ממילא הם לא על הפסים:lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
גטסו יכול לצלם 10 אופנועים שנוסעים בשורה על 290 קמ"ש ולדעת בדיוק על איזה מהירות כל אחד עושה.

 

אין דרך לברוח מדוחות מגטסו.

 

הדבר היחידי שמשלמים עליו בצ'יטה זה העדכונים לגטסו בארץ,אחד מחו"ל לא שווה כלום.

כל תוכנת GPS תקבל את ההזהרות מגטסו,זה העדכון הכי פשוט השם יכולים לעשות.

 

להוסיף קובץ מכמונות ל-IGO כולנו יודעים

ועם זאת לא יודע אם אתה יודע

הצינור היחיד היום בישראל לקבלת קובץ כזה זאת קבוצה רישמית בגוגל,

המנהל של אותה קבוצה דיווח לפני תקופה ארוכה שהוא עובר לעדכונים פעם בחצי שנה

 

שזה רחוק מלהספיק לגאטסו

התזמון למעבר הזה היה בדיוק במקביל לפרסום הגאטסו ולפרסום הצ'יטה, אם יש או אין דברים מאחורי זה כנראה שלא נדע

אבל זה המצב

 

אפשרות נוספת זה להקים ברשות המנהלים טופיק דביק פה בקארס, עם קובץ מעודכן, וכל פעם שתהיה מצלמה חדשה מישהו יוסיף לקובץ

אבל צריך מישהו שינהל את זה אז זה לא כזה פשוט

פורסם
להוסיף קובץ מכמונות ל-IGO כולנו יודעים

ועם זאת לא יודע אם אתה יודע

הצינור היחיד היום בישראל לקבלת קובץ כזה זאת קבוצה רישמית בגוגל,

המנהל של אותה קבוצה דיווח לפני תקופה ארוכה שהוא עובר לעדכונים פעם בחצי שנה

 

שזה רחוק מלהספיק לגאטסו

התזמון למעבר הזה היה בדיוק במקביל לפרסום הגאטסו ולפרסום הצ'יטה, אם יש או אין דברים מאחורי זה כנראה שלא נדע

אבל זה המצב

 

אפשרות נוספת זה להקים ברשות המנהלים טופיק דביק פה בקארס, עם קובץ מעודכן, וכל פעם שתהיה מצלמה חדשה מישהו יוסיף לקובץ

אבל צריך מישהו שינהל את זה אז זה לא כזה פשוט

 

אתה מוזמן לעדכן כאוות נפשך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=272797

פורסם
אתה מוזמן לעדכן כאוות נפשך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=272797

עם כל הכבוד לאותו שרשור

כל עוד אין איזה גורם שמרכז הכל (וזה חייב להיות מנהל פורום כדי שיוכל למחוק ולערוך מה שצריך)

ומעדכן קובץ שאפשר להוריד ולדחוף ל-GPS

 

השרשור ההוא לא שווה כלום

פורסם

למחוק ולערוך את מה?

אני מקווה שאתה לא מצפה שנקפוץ החוצה מהמזגן בכל פעם שמישהו מדווח על גטסו חדשה בכביש 4 :-)

 

 

הוספתי להודעה הראשונה של השרשור את המיקום הראשון (והיחיד כרגע) של הגטסו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט


×
×
  • תוכן חדש...