Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גטסו כבר בשטח החל מ-1 לאוגוסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתור אחד ששומע כאן לראשונה על הצ'יטה ואחד שהולך להיות השנה הרבה מאוד שעות על הכביש יש לי כמה שאלות אם יש פה מישהו בעל ניסיון עם המכשיר ויוכל לענות לי עליהם.

הצ'יטה מעודכן כבר לגבי המצלמות החדשות?

הוא יעיל כנגד מצלמות ניידות?

ההבדל בין GPS רגיל לבין הצ'יטה הוא באמת הבדל שמצדיק רכישה של צ'יטה?

למען האמת כולם פה "בנו" על כך שגיא ישיג בדרכים לא דרכים את הנקודות לפני ההצבה בפועל בשטח

ובכך להיות עם היד על העליונה

 

היות שמל"מ הדליפו את המידע

הריי שזה יום יומיים עד שיסגרו הפינות ויהיה קובץ מעודכן

ואז או אז, הצ'יטה שווה ערך לGPS בעשר שקל

פורסם
יום יומיים עד שיסגרו הפינות ויהיה קובץ מעודכן

ואז או אז, הצ'יטה שווה ערך לGPS בעשר שקל

 

למעט העובדה שהצ'יטה תתריע באופן חכם בעת התקרבות למצלמה - רק אם זה בכיוון הנסיעה הרלוונטי - אחרת אין התראה, וזה חוסך המון התראות שב!

אם זה שווה או לא, יעשה כל אחד את החישוב (נראה לי שלא).

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
למעט העובדה שהצ'יטה תתריע באופן חכם בעת התקרבות למצלמה - רק אם זה בכיוון הנסיעה הרלוונטי - אחרת אין התראה, וזה חוסך המון התראות שב!

אם זה שווה או לא, יעשה כל אחד את החישוב (נראה לי שלא).

גם ה-GPS מתריע רק בכיוון הנסיעה יקירי

פורסם

אחלה כתבה.

 

גם אני נסעתי היום על כביש 2 ולא ראיתי כלום. בין לבין הרגשתי איך הפראנויה משתלטת עליי ואני טרוד בחיפוש מצלמות בשולי הכביש במקום לשים לב למה שבאמת חשוב - מה שהולך על הכביש. זה מה שיגרום לתאונות! מעניין שידעו להגיע למסקנה הזאת כשמדובר בשלטי החוצות הענקיים באיילון ולהוריד את השלטים שמסיחים את הדעת, אבל לא במקרה הזה, כי חייבים להמשיך לחלוב אותנו!

 

עם כמות הדוחות שתהיה פה כולנו נמצא את עצמנו מוגדרים כעבריינים במוקדם או במאוחר, נשלם דוחות, נאבד רשיונות ולא נגמור את החודש. בטוח תקום איזושהי תנועת מחאה שכמה פוליטיקאים ישמחו לרכב עליה כדי לקדם את עצמם. אז המצלמות ירדו.

 

מה שהכי מטריד אותי בכל העניין הוא שעדיין לא יודעים היכן ומתי עניין המהירות הממוצעת יופעל. זה הולך להיות גהינום, זה לא יעזור להאט רק ליד המצלמות, נצטרך להזדחל על 80 קמ"ש 15-20 קילומטר.

 

מדינה חרא גועל נפש עושקת יושביה שרואה בדיוק עד קצה האף שלה. אני מת ששר התחבורה יהיה הראשון שיחטוף דו"ח.

פורסם

אני לא מבין את המרמור המיותר הזה.

מצלמות מהירות היו קיימות מאז ומתמיד בכל העולם. בשוויץ, שזאת אחת המדינות הכי מתקדמות שיצא לי לבקר בהן, יש מצלמה על כל רמזור בערך ואנשים שם נוהגים כמו מכונות, תענוג!

 

אולי המצלמות יצליחו לחנך בקצת את הנהגים בארץ וכולנו נהנה מזה.

פורסם

כן אבל אז איך ההשקעה של המיליונים הייתה מחזירה את עצמה באופן מוחשי?

חשוב כלכלי.

כי ככה הם חושבים.

 

יכולים לבוא האנליסטים ולטעון שחינוך יתרום למדינה אנשים נורמטיביים ופוריים יותר.

יטענו עוד שזו הקדמה האמיתית, זו שבאדם, ולא זו שבחומרה הדיגיטלית.

יטענו אותם אנליסטים שהקדמה שבאדם היא זו ששיפרה את החברה.

כל זאת תמורת מיליונים.

 

יבואו הכלכלנים ויטענו "לא חבל שהשקעתם כ כך הרבה כסף בחיוך? היכן התמורה?

הרי השקעת 1 שקל במצלמה וכיסית 1 שקל בתוך שנתיים, מכאן והלאה מרווחים"

להל"ן רווח מוחשי וישיר הניתן להוכחה.

 

זו הדרך שבחרו, הדרך הכלכלית, על הדרך השתמשו במוסריות החוק כנגד מי שאמור לשרת אותו ואת מדינתו.

 

יפה מאוד. בעע :loco:

אופנוען


×
×
  • תוכן חדש...