Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גטסו כבר בשטח החל מ-1 לאוגוסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שיתחילו להפרס פה גאטסואים בכמויות

תהיה בעיה מהותית בדמות מהירות העדכון

 

בעוד בצי'טה יש איזה גב כלשהו של גורם מסחרי שמעדכן

הריי שבIGO אין שום גורם כזה ואתה נתון להלכי רוח של אנשים כאלו ואחרים

פורסם

ומי מבטיח לך שהיבואן יעדכן מהיום להיום? מי מבטיח לך שהיבואן מחר לא יפשוט רגל ותישאר עם מכשיר נטול עדכונים?

 

יש פה סיכון לא ידוע לדעתי והסכום שנדרש על סיכון שכזה הוא גבוה מידי. בנוסף לזה, לא חסרים אתרים שמדווחים על מיקום המצלמות ומשם אפשר להעתיק הכל ולהכניס לתוכנת IGO.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תוכניות הרכב הבריטיות עוד לא בדקו באיזה מהירות המכשיר לא עובד?

רדר רגיל זה בסביבות ה 260 קמ"ש,לא חסרים אופנועים בארץ שעוברים את המהירות הזאת.

אייל

פורסם

משרשור זה נימחקו מס' הודעות שקראו למעבר על החוק ולנהיגה פרועה.

אבקש מכולם להבא לשמור על תרבות דיון.

בתודה מראש.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לאור העדכונים השוטפים של ה WAZE אני מאוד מרוצה ממנו,

לצערי כמות הדטה שהוא צורך מאוד גבוהה.

 

WAZE יוריד לך את כמות הDATA אם תוריד את המפה אליך לפלאפון, את ההורדה של המפה מומלץ לעשות בזמן חיבור לWIFI.

תמצא את האפשרות הזאת בהגדרות->צריכת נתונים.

 

עפ"י מה שידוע לי כרגע הגטסו היחידה שיש שפועלת היא בגהה ליד בית אריה, אני צודק?

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

כבר שנה מדברים על זה אבל השרשור הזה נשמע כמו שסבתה שלי הייתה אומרת: "גוועלט, שריפה בבית זונות!".

מה אתם בלחץ?

פורסם
לאור העדכונים השוטפים של ה WAZE אני מאוד מרוצה ממנו,

לצערי כמות הדטה שהוא צורך מאוד גבוהה.

 

WAZE מלאה פשלות. אף פעם לא הצלחתי להגיע איתה ליעד או קרוב ליעד.

הדבר היחיד שהיא טובה בו זה למטרת דיווחי תנועה. אני מתחבר לתוכנה רואה מה המהירות בכביש אליו אני מתכוון לצאת,

ואין יותר טוב מהנתון הזה כי הוא נמדד מהרכבים של שאר המשתמשים ב WAZE באותו רגע.

 

"משום מה" לא מרגיש נוח להסתמך עליה בדברים קריטיים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני אישית לא מתכוון לעבור לצ'יטה, כי אני לא מעוניין לוותר על היתרונות

בזמן הגעה למצלמה המערכת עוברת ל-MUTE, משמיע צליל התראה ועוברת גם למסך הניווט

 

אבל זה רק למי שיש מערכת כוללת

 

בכל מקרה ברכישה של צ'יטה יש אכן סיכון אבל גם יש יתרונות.

אם היתרונות יהיו שווים משהו ? נדע בהמשך

פורסם

למי שעוד לא הבין מה הבעיה עם גטסו.

כביש 4 היום המהירות שהתנועה זורמת היא 120 קמ"ש, שהגטסו יכנס לשימוש כל מי שנוסע בכביש יקבל כנס.

עד שאנשים יתרגלו יוציאו שם אלפי דוחות ביום, שזה כמה מאות אנשים שיקבלו שלילת רשיון ביום.

היום נסעתי בכביש של 60 קמ"ש והייתי על משהו בסביבות ה 80, פתאום אני רואה שוטר מולי מכוון אלי את הצעצוע שלו.

עם גטסו הייתי מקבל ישר קנס בדואר וכנראה גם שלילה, השוטר לא התאמץ לעצור אותי.

 

לא סתם האנגלים עושים מה שהם עושים למכשיר ואני לא אציין מה זה ולא אמליץ למישהו לעשות את זה.

 

 

חיפשתי בגוגל מתי המכשיר לא עובד, בקור גבוה. מתי ירד שלג בגוש דן בשנים האחרונות?

אייל

פורסם

טוב נו, לפחות כל הכסף מהדוחות ילך לשיפור התשתיות, חינוך וספורט מוטורי ושיפור לימודי נהיגה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

האם לא נאמר כל ישראל חברים.

ציטה שמיטה וכל השאר.

דביק ובו כל אחד ידווח על מיקום המצלמה נ.צ מדוייק. אחרי תקופה קצרה כל המצלמות תהיינה מרושתות. וכל אחד יכניס לGPS שלו.

יתרונם , שלא ניתן לגלותם במכשירים אחרים, חסרונם שהם קבועות הוא יתרוננו.

 

הסתמכות על עדכון של ספק שאין לדעת מתי הוא מעדכן והאם יש לו את מיקום כל המצלמות מסוכן.

הרי המשטרה לא תספק את המידע הזה על מגש של כסף.

 

כביש 3 נתיבים נוסעים 3 רכבים במקביל כל אחד בנתיב. את מי הוא ייצלם??

 

לגבי המהירות בו המצלמה תצלם וזו הערכה שלי בלבד.

 

כביש של 90 , לא מ91, אלא בין 95 ל 100 משתי סיבות.

 

מד האוץ ברכב לא מדייק יתנו לנו הנחה.

 

בכל מכשירי המדידה המשטרה מפחיתה 5 קמ"ש על פי הלכה שיצאה מבית המשפט שהתייחסה אומנם לגבי הממל"ז, אבל המשטרה יישמה את זה גם על שאר מכשירי המדידה.

 

המרחק בין הפסים קצר כך שתמיד המדידה תהיה של הרכב שלך ולא של מישהו אחר שנדחף למסלולך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...