Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גטסו כבר בשטח החל מ-1 לאוגוסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדוע באנגליה הן יוצאות משימוש ומה התהליך שהוביל להחלטה זו?

 

הסיבה היא תקציבית, לאחר שהגיעו למסקנה שהקנסות אינם מכסים את עלות הפעלת המצלמות.

 

http://news.sky.com/skynews/Home/UK-News/Speed-Cameras-Set-To-Be-Switched-Off-Oxfordshire-May-Be-First-To-Shut-Down-Network-After-Govt-Cuts/Article/201007415670520

 

כנראה שהאנגלים נקטו בדרך פעולה של האטה באותם כבישים, וכך לגרום לחוסר אפקטיביות כלכלי.

אגב, שימו לב לזה:

About 6,000 speed cameras across the UK cost motorists an estimated £100m in fines a year. Oxfordshire's network raised more than £1m in 2009.

 

But the money goes to the Treasury despite local authorities complaining they should be able to keep the proceeds for spending on road safety.

 

 

כלומר, הכסף מהקנסות - גם שם באנגליה - כמה מפתיע, מגיע לאוצר. לא לרשויות ולא לתשתיות ולא למניעת תאונות.

 

 

ובכלל, חפשו בגוגל אודות הגטסו ותגלו תגובות דומות לשלנו מניו זילנד ועד הולנד, ואיך המצלמות הללו גורמות לבלימות פתע, דבר שאינו מתיישב עם בטיחות בדרכים.

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנחנו יונקים מהאנגלים אבל משכללים.

 

החוק הקשור לתעבורה נקרא פקודת התעבורה זאת אומרת תחילתו עוד בימים בהם שלטו הבריטים בארץ:shock:

 

100 מיליון הכנסותלשנה על 50 מיליון אוכלוסיה = 2 פאונד לגולגלת לשנה

 

קניתי

 

מתוך מאמר אחר

"These are far more effective than speed cameras which, I feel, are a blatant tax on the motorist," he said

 

 

A spokesman for the Department of Transport said the funding decision was a local matter for Swindon, but added: "Safety cameras are there to save lives not to make money."

 

כאילו אנחנו בארץ

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הסיבה היא תקציבית, לאחר שהגיעו למסקנה שהקנסות אינם מכסים את עלות הפעלת המצלמות.

 

http://news.sky.com/skynews/Home/UK-News/Speed-Cameras-Set-To-Be-Switched-Off-Oxfordshire-May-Be-First-To-Shut-Down-Network-After-Govt-Cuts/Article/201007415670520

 

כנראה שהאנגלים נקטו בדרך פעולה של האטה באותם כבישים, וכך לגרום לחוסר אפקטיביות כלכלי.

אגב, שימו לב לזה:

About 6,000 speed cameras across the UK cost motorists an estimated £100m in fines a year. Oxfordshire's network raised more than £1m in 2009.

 

But the money goes to the Treasury despite local authorities complaining they should be able to keep the proceeds for spending on road safety.

 

 

כלומר, הכסף מהקנסות - גם שם באנגליה - כמה מפתיע, מגיע לאוצר. לא לרשויות ולא לתשתיות ולא למניעת תאונות.

 

 

ובכלל, חפשו בגוגל אודות הגטסו ותגלו תגובות דומות לשלנו מניו זילנד ועד הולנד, ואיך המצלמות הללו גורמות לבלימות פתע, דבר שאינו מתיישב עם בטיחות בדרכים.

 

אז בעצם מה שהרג את מצלמות המהירות באנגליה היה ציות לחוק היבש וירידה בכמות הדוחות.

כמות הדוחות ירדה, ההכנסה ירדה ולא היה מספיק כסף לתפעל את המצלמות.

מה שאומר אם כולנו נסע כ"חוק" ולא יהיו קנסות גם בארץ יסגרו את הבאסטה?

הרשו לי לענות לעצמי, לא בדיוק.

מדוע אתם שואלים?

1. באנגליה כמות המצלמות מטורפת, כ6000 לעומת 300 בארץ והן לא ממוקמות במקומות לעשיית קופה כמו בארץ (כביש 4,2,20). לכן המצלמות בארץ יהיו מאוד ריווחיות וכמותן המזערית לא תהיי יקרה לתפעול.

לא נשכח שהנהג האנגלי כבר רגיל למצלמה ובטח למד את כל מיקומן בעל פה.

2. במצב דומה בארץ פשוט יעלו את גובה הקנס עד שיגיעו לסכום שיכסה את עלות המצלמה וישאיר קצת רווח לקופת האוצר, יהודים או לא?

מישהו שם באנגליה נרדם בזמן שיעורי הכלכלה, פחות מצלמות במקומות ריווחים כמו בארץ והם לא היו מגיעים למצב הזה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני חושב שיש עוד אספקט קריטי למצלמות האלה, שלא נראה לי שמתייחסים אליו מספיק.

בכביש החוף למשל כשיש תנועה ערה אך זורמת, כל האטה של רכב, ובעקבותיה האטה מצטברת של כל הרכבים מאחוריו, יגרמו

לפקקים ככה שאפילו אם הרכב הראשון האט מ-120 ל-90, 20-30 רכבים אחריו יגיעו ל-40 קמ"ש, ואפילו לעצירה.

אפשר לראות את זה הרבה פעמים כשיש תאונה בנתיב הנגדי למשל, ונהגים מאיטים 'רק קצת' כדי לראות מה קרה, ונוצר פקק עצום ומיותר. או סתם ניידת שעומדת בשוליים וכו'. וכשאתה יוצא מהפקק ומבין על מה מדובר ולמה עמדת 30 ד', אתה מאד עצבני.

אז זה יקרה על בסיס יומיומי. זה יגרום לכל למצב הפקקים הבלתי נסבל ממילא להיות קטסטרופי לחלוטין.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אתה כמובן צודק והואיל והמצלמות הללו נמצאות דווקא במקומות הבודדים בהם יש סיכוי לתנועה שוטפת ומהירה בשל תנאי כביש טובים, כנראה שאפשר לשכוח מנסיעה שאינה זחילה, גם לא בשעות עומס. בקיצור, תענוג.

פורסם

כל מי שנוהג ברכב משלו מכיר את התסריט הבא. אתה חוזר מאיזה שהוא מקום בדרך הבייתה ואתה נוהג עייף (כן כמעט כולנו עושים את זה ).נהג עייף הוא נהג שמגביר מהירות כי הוא רוצה להגיע מהר יותר וגם כי נהיגה מהירה מוסיפה אנדרנלין ומעירה את הנהג. בעקבות כל המצלמות האלה אנשים יירדמו על הכביש, התאונות שיהיו יהיו קשות יותר וקטלניות יותר. כמה נהגים מספיק אחראיים אתם מכירים שיילכו לישון רבע שעה בתוך האוטו בתחנת הדלק הקרובה ואח"כ ימשיכו לנהוג הבייתה?.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

האחראיים איתנו!!!

הלא אחראיים- חלק כבר לא איתנו, וטוב שכך , וחלק עוד מעט לא יהיה איתנו וטוב שכך

 

בוא נקווה שרק הם, ולא יקחו איתם חפים מפשע.

 

באיזה חלק אתה??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שתי כתבות שפורסמו במעריב

 

האחת :

גרסת ישראל: "הרוכב הנוקם" נגד המצלמות

 

חובבי נהיגה בישראל נערכים לקראת התקנתן של מצלמות המהירות החדשות, ולוקחים השראה ממעשי "הגיבור" הבריטי שמשחית אותן

 

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/144/849.html?hp=1&loc=3&tmp=4560

 

והשנייה :

פרויקט מצלמות המהירות הישראלי - מסחטת כספים או כלי הרתעה יעיל?

 

בימים אלה מרושתים כבישי ישראל במאות מצלמות בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. במשטרה מבטיחים להפחית את התאונות ומסתמכים על "המודל הבריטי". אלא שבבריטניה הבינו שהשיטה לא יעילה - והתחילו לקצץ במספר המצלמות. כנראה שמדובר ב"מסחטת כספים" מהנהגים ותו לא

 

http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/137/597.html

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

להמיר מילא, השאלה למתי זה מעודכן ועד כמה זה באמת מעודכן.

 

עד עכשיו מה שהועלה פה לגבי המצלמות החדשות לא תקין בכלל בגלל נקודות לא נכונות שהם נתנו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שתי כתבות שפורסמו במעריב

 

האחת :

גרסת ישראל: "הרוכב הנוקם" נגד המצלמות

 

חובבי נהיגה בישראל נערכים לקראת התקנתן של מצלמות המהירות החדשות, ולוקחים השראה ממעשי "הגיבור" הבריטי שמשחית אותן

 

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/144/849.html?hp=1&loc=3&tmp=4560

 

והשנייה :

פרויקט מצלמות המהירות הישראלי - מסחטת כספים או כלי הרתעה יעיל?

 

בימים אלה מרושתים כבישי ישראל במאות מצלמות בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. במשטרה מבטיחים להפחית את התאונות ומסתמכים על "המודל הבריטי". אלא שבבריטניה הבינו שהשיטה לא יעילה - והתחילו לקצץ במספר המצלמות. כנראה שמדובר ב"מסחטת כספים" מהנהגים ותו לא

 

http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/137/597.html

 

בכתבה מדובר על נובמבר, מה שאכן הגיוני יותר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רגע הקובץ כלל רק את הגאטסו או מיגרציה של הגאטסו ושל מה שהיה כבר לפני ?

בנוסף איך ממירים אותו לקובץ שאפשר לדחוף ל-IGO

?


×
×
  • תוכן חדש...