Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גטסו כבר בשטח החל מ-1 לאוגוסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מבין את המרמור המיותר הזה.

מצלמות מהירות היו קיימות מאז ומתמיד בכל העולם. בשוויץ, שזאת אחת המדינות הכי מתקדמות שיצא לי לבקר בהן, יש מצלמה על כל רמזור בערך ואנשים שם נוהגים כמו מכונות, תענוג!

 

אולי המצלמות יצליחו לחנך בקצת את הנהגים בארץ וכולנו נהנה מזה.

 

אחת התגובות המטופשות ביותר שיצא לי לקרוא.

איך בדיוק המצלמות יחנכו את אלו שחותכים בין הנתיבים, עוברים קו לבן, משתכרים ומתמלאים באבקות, לא נותנים זכות קדימה, לא שומרים מרחק ותמרור עצור בשבילם זה המלצה?

 

ואם אתה לא מכיר את הסטטיסטיקה - אתה מוזמן לקרוא אותה.

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מבין את המרמור המיותר הזה.

מצלמות מהירות היו קיימות מאז ומתמיד בכל העולם. בשוויץ, שזאת אחת המדינות הכי מתקדמות שיצא לי לבקר בהן, יש מצלמה על כל רמזור בערך ואנשים שם נוהגים כמו מכונות, תענוג!

 

אולי המצלמות יצליחו לחנך בקצת את הנהגים בארץ וכולנו נהנה מזה.

 

אכן אחת התגובות המטופשות ביותר.

 

אתה באמת חושב שרמת הבטיחות בכבישים תעלה אם בקטעי הכביש הישרים ובעלי התשתית הטובה ביותר בארץ יסעו 100 במקום 110?

 

כמה ציטוטוים מהכתבה, כל מילה בסלע:'פרויקט א-3' מכיל בתוכו גם מצלמות מהירות וגם מעט מצלמות רמזור. אבל בעוד שמצלמות אור אדום הן חיוניות להצלת חיים, מצלמות מהירות בכיול המתוכנן ישמשו אך ורק כמקור הכנסה גדול מאוד למדינה וימררו לכולנו את החיים. להזכירכם, לא צריך להיות רוצח סדרתי כדי להיתפס על 115 קמ"ש בכביש מספר 4, ולא צריך להתאבד על הכביש כדי לחטוף דו"ח על 98 קמ"ש בנתיבי בגין בירושלים... מטרתו האמיתית של הפרויקט היא להטיל מס מהירות מוסף לכל אזרח ואזרח, במסווה של "שמירה על הבטיחות בכבישים"... יש סיכוי שגם אנחנו נגלה, כמו הבריטים לפנינו, שהפעלת מצלמות מהירות על כבישים ישרים, מהירים שעליהם נעה תנועה מהירה, אין בינה לבין הורדת תאונות הדרכים באותם קטעים ולו דבר אחד, ושהסיבה האמיתית להפעלת אותן מצלמות הינה כלכלית גרידא... מחקרים שנערכו בקרב נהגים בחו"ל גילו שהשפעת מצלמות המהירות על הנהגים כללו, בין היתר, הסחת דעת מהנעשה על הכביש, השפעה פסיכולוגית שלילית על הגישה של הנהגים כלפי המשטרה ושיטות האכיפה שלה, השפעה שלילית על תחושת האחריות שחשו הנהגים כלפי סביבתם, פרנויה, השפעה שלילית על כישורי הנהיגה של הנהגים וכן על השיפוט שלהם ועל סדרי העדיפות שלהם ("עזוב אותך הולכי רגל, תבדוק היטב שאין פה מצלמה!"), ולא פחות חשוב, השפעה שלילית על הריכוז ועל תשומת הלב של הנהגים לנעשה סביבם...

פורסם

תודה רבה. מקווה לרכז יותר ויותר מידע בנושא.

 

היתה פה שאלה לגבי הצ'יטה - אני יכול לספר לכם על התובנות שלי, תור אחד שבודק אותו כבר כחודש וקצת. מקווה שהמידע יעזור למישהו.

 

לדעתי, המכשיר שווה את העלות שלו (בחו"ל). הוא מספק התראות רק בכיוון הנסיעה שלך, כך שלא תקבל התראות על המצלמה בנתיב הנגדי. המכשיר קל לשימוש ודורש שקע מצת או חיבור לחשמל (הוא לא פועל על סוללות).

 

המכשיר מגיע עם חבילת עידכונים לכל החיים, אותה מורידים למחשב האישי, ובאמצעות כבל USB מטעינים למכשיר פעם בכמה זמן (כשיוצא עידכון). בסיס הנתונים מכיל את צ. אמריקה, אירופה ואוסטרליה (שימושי לקחת איתכם כשנוסעים לחו"ל ושוכרים רכב/אופנוע), וכאמור כולל גם את ישראל.

 

בנתיים, נכון לרגע זה, העידכונים איננם כוללים את מיקומי מצלמות פרוייקט א-3 פרט למיקום המוכר של מצלמת הפיילוט על כביש 4 צפון בסמוך לקרית אריה. אבל המכשיר כן מכיר את כל מיקומי מצלמות המולטינובה הנייחות + מצלמות הרמזור הקיימות. אני מניח (אם כי אין לי התחייבות על כך בכתב) שהמשווק המורשה בארץ יזין במהרה את הנ"צים של מצלמות א-3, לכשיקומו. אחרת אין למכשיר כל תועלת. חשוב לציין שניתן גם באופן עצמאי להזין לו נקודות עניין (POI), וגם לדווח בצורה עצמאית על מיקומי מצלמות חדשות, והללו יוטענו לבסיס הנתונים העולמי. בנוסף, ניתן גם להגדיר במכשיר מרחקי התראה (למשל, 300 מטר לפני מצלמה), וכן התראה בפני חריגה על מהירות (למשל, אתה עובר 119 קמ"ש ורוצה לקבל התראה על כך).

 

היתרון של הרכישה של מכשיר כזה בארץ הוא בכך שהוא "מדבר ושר עברית", ושאתם מקבלים אחריות ושירות מקומי, מבלי להתעסק עם משלוחים לחו"ל, מכס ועוד.

 

לאופנוענים שבינינו, ניתן לחבר את המכשיר לחיווי קסדה (ראו את הכתבה שלי בפולגז), אבל זו כבר רכישה נפרדת. ניתן לחבר אותו גם לאוזניות, אם צריך.

 

השימוש במכשיר הוא חוקי לחלוטין, אין עם זה שום בעיה.

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בכביש 4 מכיוון דרום לצפון, לפני המחלף החדש לחולון ישנה מצלמת דחליל (כך לפי קובץ המכמונות של ATOO),

היום בבוקר ראיתי בכביש את הריבועים, משמע הכנה לגטסו.

האם לפי הנ"צ אמורה להיות שם מצלמת גטסו? שווה לבדוק אם המירו את המצלמה מדחליל לגטסו.

המצלמה אגב נראית עדיין כמצלמה רגילה ולא דומה למצלמות גטסו.

יכול מאוד שאני טועה אבל שווה לבדוק את זה...

פורסם

בגלל שאני נהג דיי חדש ולא כזה מתמצא. הייתי שמח אם מישהו יביא פשוט את הקובץ שצריך להוסיף ל IGO

בכדי שהוא יתריע בפני מצלמות :)

 

תודה


×
×
  • תוכן חדש...