Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גטסו כבר בשטח החל מ-1 לאוגוסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נכון במקרה ואתה נתפס, הדו"ח נשלח לך תוך ארבעה ימים בדואר?

ממש מחלבת/מסחטת כסף אולטימטיבית... מדינת עושק ושחיתות, פיכסה.

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר לבנות פורמט מסויים (יש אחד שמסתובב ברשת שנעזרתי בו) בקובץ אקסל שיכלול קווי אורך ורוחב, מהירות נסיעה מותרת, סוג המצלמה, סוג הכביש(דו נתיבי,תלת נתיבי) וכל דבר אחר שאפשר לחשוב עליו שיכול לעזור לנו.

להעלות אותו כמסמך שכולם יכולים לערוך אותו לגוגל דוקס ובכל תקופה מסויימת להמיר את הקובץ לסיומת SPUD, כך יוכלו כולם להינות ממידע מעודכן.

דוגמא שהכנתי:

1. פורמט למילוי ע"י משתמשים:

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGMtbGczNVNLaHg5dWZnVnNmX1lwNHc6MQ

 

2. קובץ הנתונים שאותו ניתן להמיר לסיומת SPUD:

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0ArPmjjW2QTQZdGMtbGczNVNLaHg5dWZnVnNmX1lwNHc&hl=en&authkey=CJCut4MH

פורסם

מדוע צריך לרכוש את הצ'יטה בארץ אם ניתן לקבל עדכונים לבסיס נתונים דרך האתר הבריטי? כפתור "הורד עדכונים אחרונים" באתר הישראלי מפנה אליו.

פורסם

אמורות להיות כבר בכביש החוף או לא?

אתמול נסעתי וסרקתי את הקטע בין זכרון לינאי ולא ראיתי שום סימן למצלמות.

פורסם

אני כרגע עובד אם car pc ברכב ותוכנה שקוראים ל CFSpeed V2

היא נותנת התראה על נקודות ציון לפי הGPS נראה לי שהיא עובדת בסגנון של הציטה

למה אני אומר לכם את זה ????????

בגלל שהמינוס של התוכנה...... וככול הנראה גם של הציטה

שהיא נותנת התראה לפי רדיוס זאת אומרת זה לא משנה מאיזה כיוון אתה מגיע למצלמה נכנסתה לרדיוס היא תתן התראה

תחשבו על על זה מאחד שעובד בסגנון הזה זה דיכאון אין לך מוסג מאיזה כיוון תראה מצלמה

פורסם

א. אני ממליץ לאחד את השירוש הזה עם השירוש הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=334859

ב. הצ'יטה או התראות בGPSים שונים זה כוסות רוח למת.

על פי תוכנית משרד התחבורה אמורות להיות כל כך הרבה מצלמות שהצ'יטה שלכם לא תסתום את הפה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בתור אחד שכבר יצא לו לעשות פרוייקט בסלולר שעובד עם GPS, אתם צריכים לתת את הדעת על כמה דברים:

 

1. האם תהיינה התראות גם כשהמצלמה נמצאת אחרי עיקול, וכיוון הנסיעה משתנה (אפילו במעט)?

2. האם ההתראות ניתנות בהתאם למהירות? (הרי מי שנוסע 180 צריך התראה הרבה יותר רחוקה.)

 

האם IGO מתמודדת יפה עם הנקודות האלה?

פורסם

לגבי המרחק, היא נותנת התראה נדמה לי משהו כמו 500 מטר לפני אולי יותר לא זוכר בדיוק, אני לא בטוח שזה תלוי במהירות אלא פשוט יש מרחק מסויים שבו התוכנה מתחילה להתריע בצליל מסויים, ואם אתה מעל המהירות המותרת, הצליל הופך להיות טורדני מאוד ככה שאו שאתה תוריד מהירות או שתכבה את התוכנה.

 

התוכנה לדעתי תיתן התראות גם בעיקולים כי מבחינתה אתה כרגע על הכביש שבהמשכו יש מצלמה, ועד שלא תרד מהכביש הזה, מבחינתה אתה במסלול ישיר אל המצלמה ולכן אמורה להתקבל התראה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לגבי המרחק, היא נותנת התראה נדמה לי משהו כמו 500 מטר לפני אולי יותר לא זוכר בדיוק, אני לא בטוח שזה תלוי במהירות אלא פשוט יש מרחק מסויים שבו התוכנה מתחילה להתריע בצליל מסויים, ואם אתה מעל המהירות המותרת, הצליל הופך להיות טורדני מאוד ככה שאו שאתה תוריד מהירות או שתכבה את התוכנה.

 

התוכנה לדעתי תיתן התראות גם בעיקולים כי מבחינתה אתה כרגע על הכביש שבהמשכו יש מצלמה, ועד שלא תרד מהכביש הזה, מבחינתה אתה במסלול ישיר אל המצלמה ולכן אמורה להתקבל התראה.

 

זה ממש לא משנה איפה אתה נמצא אתה יכול לבוא אפילו מהשמים כול עוד נכנסתה לרדיוס (למשל אצלי מוגדר 500מ )היא תצפצף

 

בלונדון הם נהרגו מהמצלמות יש להם מצלמות על הגשרים אם מהירות משתנה כשהנתיב משנה מהירות גם המצלמה משנה את התפיסה

הולכים לעשות עלינו קופה יפה

 

הפיתרון זה כול הזמן להיות אם היד על הדופק וכול הזמן לעדכן קובץ מצלמות (שנכון לכרגע אף אחד לא מכין )

אני חושב שצריך לפתוח פה פורום חדש רק למצלמות שכול אחד יתן מהידע שלו ויעלו תוכנות והסברים לגבי הכנת הקובץ לבד

אני את שלי מכין לבד אם יודעים זה לא בעיה בכלל

פורסם

כרגיל חלם. באנגליה המצלמות הללו יוצאות משימוש ואצלנו החגיגה מתחילה. במקום ללמוד מהנסיון הרע שלהם, אנחנו מוכרחים להתגלח על הזקן שלנו.

פורסם
זה ממש לא משנה איפה אתה נמצא אתה יכול לבוא אפילו מהשמים כול עוד נכנסתה לרדיוס (למשל אצלי מוגדר 500מ )היא תצפצף

 

בלונדון הם נהרגו מהמצלמות יש להם מצלמות על הגשרים אם מהירות משתנה כשהנתיב משנה מהירות גם המצלמה משנה את התפיסה

הולכים לעשות עלינו קופה יפה

 

הפיתרון זה כול הזמן להיות אם היד על הדופק וכול הזמן לעדכן קובץ מצלמות (שנכון לכרגע אף אחד לא מכין )

אני חושב שצריך לפתוח פה פורום חדש רק למצלמות שכול אחד יתן מהידע שלו ויעלו תוכנות והסברים לגבי הכנת הקובץ לבד

אני את שלי מכין לבד אם יודעים זה לא בעיה בכלל

אם אתה יודע ומכין למה שלא תשתף את החברים ?

פורסם

מדוע באנגליה הן יוצאות משימוש ומה התהליך שהוביל להחלטה זו?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אם אתה יודע ומכין למה שלא תשתף את החברים ?

 

מה שאני מכין הוא ל carpc אם מישהוא ירצה את התוכנה ברצון אני יעלה אותה רק תגידו לאן בגלל זה אמרתי לפתוח פורום לעניין של המצלמות שכל אחד יתן מהידע ומהאוסף שלו

עד להיום זה לא היה מעניין אותי מכיוון שהולנטיין סיפק אותי וברוך השם בנאמנה (בלי עין הרע )

אבל אם הגסטו הולך להיות בעיה אבל אני חושב שולנטיין+GPS הוא התשובה הכי סבירה

להכניס את נתוני הגסאטו בלבד למצלמות הקבועות והוולנטיין נותן מענה לשאר

וברור צריך להיות אם היד על הדופק שיתחילו להזיז מצלמות מפה לשם ובגגל זה צריך פורום לנושא הזה בלבד


×
×
  • תוכן חדש...