Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטריאו/מונו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על הבורות.....

אבל מה ההבדל בין סטאריו למונו....

כלומר כאשר אני מחבר במקביל 4 רמקולים על 2 יצואות למגבר שלא בנוי ל2 אום.

כלומר שהמגבר לא יעבוד בסטאריו??? או שאני טועה? :oops:

בכל מקרה אני ישמח לקבל הסבר והאם השינוי מורגש משמעותית?

תודה רבה!

ROVER=~~

פורסם

המגבר כן יעבוד בסטריאו. כשאתה מגשר ערוצים אז זה הופך למונו.

מונו זה שאתה שומע בכל הרמקולים אותו דבר וסטיראו אתה שומע שונה בשני הרמקולים.

למשל יש שירים שבהם הצילילים עוברים מימין לשמאל. זה אפקט כזה שמוסיף למוזיקה.

במונו לא תוכל לשמוע את האפקט הזה.

פורסם

סטריאו בעקרון זה שתי רמקולים שכל אחד מהם מקבל אות משלו, כלומר אם למשל אתה שומע שיר וצליל מסויים הוקלט רק לרמקול הימני אתה תשמע אותו רק מימין.

 

מונו זה ששתיהם מנגנים בדיוק את אותו הדבר.

 

סטריאו יכול להפוך למונו, אבל לא ההפך.

פורסם

אם להרחיב מעט את העניין, סטריאו זה לא רק לשמוע ימין או שמאל. באמצעות הסטריאו נבנת במה שלמה (ע"י טכנאי ההקלטה של הדיסק) ויש עומק, מרכז (למרות שלא ממוקם שמרכז רמקול) וצלילים שונים יכולים לנוע לכל הרוחב מימין לשמאל (ולא רק ימין או שמאל).

פורסם

תודה רבה.....

רק שאלה אחרונה....

במגבר שלי BOSS עם חיברתי במקביל 4 רמקולים אז אני עכשיו שומע מונו?

ROVER=~~

פורסם

אם השאלה שלך היתה בעקבות ההערה שלי בשירשור הקודם שפתחת, אז שאלתי אם אתה שומע סטריאו לא בגלל הגישור אלא בגלל קרבת הרמקולים.

כל העניין בסטריאו הוא זה, שרמקול אחד יהיה בצד ימין שלך והרמקול השמי משמאלך. כשאתה מרכיב 4 רמקולים 6*9 במגש האחורי, אז אתה חייב להרכיב אותם אחד קרוב לשני בגלל חוסר במקום.

למשל כשקניתי רמקולים 6*9 של קנווד היה כתוב על האריזה שצריך להשאיר לפחות 25 ס"מ בין הרמקולים, אחרת אפקט הסטריאו ילך לאיבוד.

×
×
  • תוכן חדש...