Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני בהתלבטות עד כמה כדאי לי לקנות סיריון שנת 99, עם ק"מ 135, טסט עד 08/11, יד 2.

 

מה דעתכם עליו בתור אוטו ראשון? לנסיעות יומיות רמת-גן - נתניה הוא מספיק טוב?

השאלה היא אם המנוע שלו (1000) יצליח להחזיק מעמד בכבוד עוד כמה שנים?

 

הדבר העיקרי שחשוב לי בקניית רכב זה חסכון בדלק, עלות האחזקה והאמינות שלו.

 

המון תודה לעוזרים :)

פורסם

הרכב חסכוני מאוד, אם כי קצת חלש בגרסת 1000 סמ"ק.

חשוב לבדוק היסטוריית טיפולים ולראות שהרכב טופל כראוי בעבר - וכמובן לאמת מול הק"מ אותם הוא עבר.

אם המנוע במצב טוב - אין שום סיבה שהוא לא יחזיק את הנסיעות מנתניה לר"ג על בסיס יומי.

לאחר בדיקה במכון - תעלי את טופס הבדיקה לאתר ויהיה יותר קל לייעץ לך לגבי מצבו של הרכב.

בהצלחה

פורסם

ברכב הזה,שמותקן בו מנוע 1000,רוב הסיכויים שב-150,000 הרכב יצטרך לעבור תיקון/שיפוץ/החלפת מנוע.

אני אומר זאת ממקור מבוסס (היתה לי דייהטסו אפלאוז ויום אחד ביקרתי במוסך מורשה בצפון וכאשר שאלתי אותו מה קרה לסיריון הוא אמר:" ב-150,000 האוטו הזה שופך לאגר).

על מקרה דומה כנראה תוכל/י לקרוא כאן :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/archive/index.php/t-334081.html

 

אעפ"י שאני חובב יפניות ,לא מציע להתעסק עם הרכב הנ"ל כי עוד 15-20 אלף ק"מ מקסימום הצרות יתחילו.

אם קונים סיריון עדיף כבר מנוע 1300 ויש בשנתונים מעט יותר גבוהים (לא רק מ-5 השנים האחרונות).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...