Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חח אוקי אז מה כן מומלץ בתקציב הזה?

 

יונדאי אקסנט מאוויס, אם משלמה סיקט, אלדן או אלבר עדיף רכב אחר כי רוב הסיכויים שהיונדאים שם היו בצבא וקרעו אותן

פורסם
דייהו אבאו זה רכב גרוע מאוד בכל קנה מידה.שומר נפשו ירחק.

 

אתה יכול לפרט מה הדרישות שלך? רכב קטן וחסכוני?

 

 

התכוונתי לשברולט אוואו לא דייהו,

 

בגדול אני מחפש רכב ב45 אלף ש''ח,אם זה ממש משנה אני מוכן להוסיף עד 5 אלף ש''ח נוספים.

שנפח המנוע לא יעלה על 2000סמ''ק

שלא יהיה רכב קטן מידי,לא קופה, שיהיו 5 דלתות.

אני אוהב רכבים עם מראה אגרסיבי ושהרכב יהיה כמה שיותר ''מנופח'' מבחינת המראה.

לא משנה לי קצר או ארוך,ולא כל כך משנה ידני או אוטומט.

כמובן שיהיה חסכוני עד כמה שאפשר,אבל לא מנוע 1300-1400..לפחות 1600.

 

חשוב רק שלא יהיה רכב משפחתי ענק ,בכל זאת אני רק בן 22.

 

המון תודה.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

לפי הדרישות שלך והעובדה שאתה נוסע כרגע על רכב מקבוצת פולקסווגן, אני ממליץ לך על סיאט לאון 1.8 ל' ידנית. זה גם רכב "מנופח" בעל מראה ספורטיבי ומנוע חזק של 125 כ"ס. בתקציב שלך תוכל לקנות ממודל 2002-2004. בהצלחה...

פורסם

מיקרה הזוי שהיה לי בבנק.

ביקשתי הלוואה לרכב בסכום של 40 אלף ל 4 שנים

ואחרי חישוב היא בדקה לי הריבית אחרי שלוש שנים הגיעה ל 11 וחצי אלף

לא הגיוני ביכלל , קם ואמרתי לה צוהורים טובים אבל לא תודה

בנק

פורסם
לפי הדרישות שלך והעובדה שאתה נוסע כרגע על רכב מקבוצת פולקסווגן, אני ממליץ לך על סיאט לאון 1.8 ל' ידנית. זה גם רכב "מנופח" בעל מראה ספורטיבי ומנוע חזק של 125 כ"ס. בתקציב שלך תוכל לקנות ממודל 2002-2004. בהצלחה...

 

אוקי נשמע לא רע בכלל,תודה על ההמלצה..

 

 

יש עוד הצעות?

 

מה דעתכם על אודי A3?

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

A3 ולאון שתיהן אחיות של הגולף 4.כל אחת היא מכונית טובה בפני עצמה.

בA3 ובלאון המנועים שרלוונטים בשבילך הם 1.6 ו.1.8 ,בגולף יש לך את ה1.6 ואת ה2.0 (וגם את ה1.8 במודל 99)

לדעתי מומלץ לבדוק 1.8 (או 2.0 בגולף) כי ה1.6 מרגיש קצת חלש.כל המכוניות האלה נותנות תחושה איכותית ונסיעה נעימה.

V5

×
×
  • תוכן חדש...