Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מוכן להסביר לי מה זה אומר 100% מימון?

ראיתי את זה בהמון מגרשים,אני מחפש רכב חדש בין 2002 עד 2005,לקנות רכב מהחברה אני לא יכול להרשות לעצמי כרגע,לכן חשבתי על האופציה של המימון,

 

מחרתיים אני הולך לעשות סבב מגרשים אבל בנתיים אשמח לשמוע הסברים,

 

מה זה אומר בדיוק מימון מאה אחוז,

מה הדרישות ממני? מסמכים כלשהם? תנאים מקדימים?

בעד,נגד..מה אתם אומרים?

 

 

כמו כן,אשמח לקבל המלצות לרכבים עד 45K.

 

תודה רבה לעונים והעוזרים

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

זה תלוי בכמה כסף נזיל יש לך, ואיך אתה משקיע אותו וכמובן בריבית שלוקחים על המימון.

 

נקח לדוגמא רכב בסכום של 45 אלף ש"ח, ויש לך את ה 45 אלף שקל האלה בצד.

אתה יכול להשקיע אותו באפיקים סולידיים ולקבל עליו באיזור ה 5% ריבית בשנה.

ז"א שאחרי 5 שנים ה 45 אלף ש"ח יהפכו ל 56250 (ואפילו יותר אם מדובר בריבית דריבית).

 

נניח שהריבית על המימון תהיה 3.5 אחוז, זה אומר שאתה תשלם במהלך ה 5 שנים, ריבית של 4140 ש"ח (הריבית יורדת ככל שעובר זמן, כי סכום הכסף שנשאר בכל שנה יורד)

בזמן הזה שהכסף ישב בצד, אתה תרוויח עליו 5% לשנה, שזה 11250 ש"ח.

 

ז"א שאם נקזז את הריבית שתשלם מול הריבית שתרוויח, יצא שאם תלך על אופציית המימון אז אתה תרוויח ב 5 שנים 7110 ש"ח, שהיית זורק לפח במידה והיית שם את כל הכסף במזומן.

 

כמובן שהכל נתון לשינויים כמו ריבית הפריים וכאן גם אני יוצא מנקודת הנחה שהריבית שתרוויח היא מעל הריבית שתשלם על המימון. לכן זה תלוי בך.

 

כל יועץ השקעות בבנק יוכל לתת לך פתרון שמתאים לך באופן אישי.

 

רוב האנשים לא אוהבים את המושג הלוואה, יש בזה אלמנט רגשי מאוד חזק אבל הוא פשוט לא נכון כלכלית. הלוואה זו לא בושה, וכשאתה עושה את זה נכון אתה מרוויח.

אני באופן אישי חושב שלשים במזומן 45 אלף ש"ח כשיש אופציית מימון אטרקטיבית, זה לזרוק אותם לפח.

 

אם אין לך את ה 45 אלף שקל האלה בצד, אז מימון היא כמובן האופציה היחידה שלך, ואז אתה תשלם ריבית של כמה אלפי שקלים לאורך כל התהליך על המימון.

פורסם

אשמח אם תכיר לי את ה"אפיק הסולידי" שמניב 5% רווח שנתיים, על סכום של 45000 ש"ח. מצטער לאכזב אותך אבל אין חיה כזו.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

ובנוסף לאפיק סולידי שמניב 5% לשנה אשמח לשמוע על מגרש שנותן מימון חוץ בנקאי בפחות מ5% לשנה :roll:

כמו כן מי שלוקח 100% מימון צריך לקחת בחשבון שיש סיכוי טוב שהמימון יהיה משני חברות שונות.

אף אחברה היום לא נותנת 100% מימון, הסיכון פשוט גבוה מידי לחברת המימון.

 

מה שעושים כדי לקבל 100% מימון זה לקחת אחוזי מימון גבוהים מחברות כגון פמה ומימון ישיר ואת האחוזים הנותרים לקחים בעצם כמו הלוואה לכל מטרה מחברה כמו כלל ואחוזי הריבית שם גבוהים.

פורסם

אמנם הריבית גבוהה יחסית (גם לא תמיד, תלוי מה מציעים לך בבנק) אבל לחלק מהאנשים זה האופציה היחידה לנסוע ברכב נורמאלי ולא בג'סטי 87.

פורסם
אמנם הריבית גבוהה יחסית (גם לא תמיד, תלוי מה מציעים לך בבנק) אבל לחלק מהאנשים זה האופציה היחידה לנסוע ברכב נורמאלי ולא בג'סטי 87.

 

 

לצערי זה המצב אצלי כרגע,

 

אז בגדול הבנתי מה זה אומר המימון הזה,

יש לכם מושג מה הדרישות ממני כלקוח כדי לקבל את המימון?

אני מתכוון למסמכים כלשהם שאני צריך להציג או כל דבר אחר בסגנון.?

 

 

תודה לכל העונים

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם
לצערי זה המצב אצלי כרגע,

 

אז בגדול הבנתי מה זה אומר המימון הזה,

יש לכם מושג מה הדרישות ממני כלקוח כדי לקבל את המימון?

אני מתכוון למסמכים כלשהם שאני צריך להציג או כל דבר אחר בסגנון.?

 

 

תודה לכל העונים

 

במידה ואתה שכיר יבקשו ממך תלושי משכורת ודו"ח 3 חודשים אחרונים של העובר ושב שלך.

אם אתה עצמאי יבקשו דוחות מע"מ וגם כן דו"ח 3 חודשים אחרונים של העו"ש.

 

סה"כ מה שמעניין אותם זה שתהיה מסוגל להחזיר את ההלוואה.

פורסם
במידה ואתה שכיר יבקשו ממך תלושי משכורת ודו"ח 3 חודשים אחרונים של העובר ושב שלך.

אם אתה עצמאי יבקשו דוחות מע"מ וגם כן דו"ח 3 חודשים אחרונים של העו"ש.

 

סה"כ מה שמעניין אותם זה שתהיה מסוגל להחזיר את ההלוואה.

 

 

 

אוקי מצוין זה גם מה שחשבתי פחות או יותר.

תודה רבה על העזרה.

 

 

עכשיו ברשותכם נעבור לחלק העיקרי,

מה דעתכם על שברולט Aveo Big 2007 ?

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם
אוקי מצוין זה גם מה שחשבתי פחות או יותר.

תודה רבה על העזרה.

 

 

עכשיו ברשותכם נעבור לחלק העיקרי,

מה דעתכם על שברולט Aveo Big 2007 ?

 

 

נוהג עליו הרבה, חרא של רכב, מושבי עץ אין תנוחת ישיבה טובה כי ההגה לא מתכוונן למרחק,

2 כוכבי בטיחות, המנוע עושה רעשים מוזרים בימים חמים והמזגן מקרר בקושי וזה תקין לאחר בדיקה במוסך

שותה שותה שותה דלק, לא יציב ולא מוסיף לתחושת ביטחון, אני מעדיף יונדאי אקסנט ואפילו גטס עליו.

פורסם
אוקי מצוין זה גם מה שחשבתי פחות או יותר.

תודה רבה על העזרה.

 

 

עכשיו ברשותכם נעבור לחלק העיקרי,

מה דעתכם על שברולט Aveo Big 2007 ?

 

אם בשביל זה אתה לוקח את ההלוואה, וותר.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

×
×
  • תוכן חדש...