Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמי שהתקין פרקטים בביתי בלבד (כ 70 מטר - 4 חדרים) אני מאמין שאפשר אבל זה לא יהיה יפה כיוון שעליך לכסות את הרווח שבין הפרקט לפסיפס ע"י סף מתכת (אלומיניום) כך שהחיבור לא יהיה מעבר מ עץ לאבן.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

אני מתקין פרקט לשעבר, תוכל להסביר את מה שרשמת?,

האם אתה מתכוון לשים קנט\פנל\מסגרת מפסיפס?,

או שאתה מתכוון לעשות חצי פרקט חצי פסיפס, או לשלב את שניהם אחד בתוך השני?.

פורסם

מתעלק על השרשור.

אני כרגע קונה דירה חדשה. יש לי אפשרות לבקש מהקבלן הנמכה של רצפה כהכנה לפרקט. מה גובה של פרקט או למינציה?

מה עדיף משניהם?

פורסם

אני רוצה להתקין פרקט רגיל בחדר - שבאמצע תהיה דוגמת פסיפס נגיד 50*50 כמו ששמים בד"כ ברצפה באמבטיה.

 

ובן ה - תרוקן את התיבת הודעות שלך - אי אפשר לשלוח לך :oops:

פורסם

אפשרי, לא יודע עד כמה זה יהיה יפה אבל על טעם ועל ריח...

 

אתה שם את הקרמיקה, ומסביב את הפרקט.

ביניהם אתה שם קנט אלומיניום בצורת (T - אם הגובה של הפרקט והקרמיקה הוא אותו גובה, חצי ירח או זווית במידה ויש הבדל גבהים).

 

לahbarony , למה להנמיך את הריצפה?,

אתה מדבר על פרקט לימינציה?, מתקינין אותו על ריצפה רגילה ושוב, שמים קנט מתחת לדלת\יציאה\סיום.

וחותכים\מגביהים את הדלת במידה והיא מפריעה.

 

אלא אם כן מדובר בדלת ממד בכדי לא לבטל אותה מנמיכים את הרצפה.

 

גבהים, מתחיל מ7 מ"מ, ונגמר ב9.5 מ"מ,

מה עדיף? , כמובן שהעבה יותר, אבל תלוי ביצרן סוג דגם וכו'.

פורסם
רציתי לדעת האם ישנה אפשרות לשלב בחדר רצפת פרקט עם עיטורי פסיפס מאבן? או שהתקנה כזאת היא בלתי אפשרית?

הכל אפשרי. זה נשמע מאוד מצועצע, חיקוי של משהו.

מתעלק על השרשור.

אני כרגע קונה דירה חדשה. יש לי אפשרות לבקש מהקבלן הנמכה של רצפה כהכנה לפרקט. מה גובה של פרקט או למינציה?

מה עדיף משניהם?

מבחינת מראה - עדיף פרקט אמיתי. יש מגוון אפשרויות (פרקט שכבתי במספר שכבות או פרקט גושני שיהיה יקר משמעותית).

גובה של למינציה בהדבקה החל מ-7 מ"מ לחומר נחות במיוחד.

גובה של פרקט בהדבקה, כ-14, 17, 19 מ"מ, או יותר לפרקט שכבתי איכותי. פרקט גושני (למשל טיק) יכול להגיע למחיר אסטרונומי של מאות יורו למ"ר, ועוביו יהיה עבה בהרבה.

תבדוק מה התקציב שלך, מה הפרקט שאתה קונה, ובהתאם תבקש מהקבלן הנמכה, להדבקת הפרקט מעליה.

אם אתה שם פרקט איכותי, אין בעיה להמשיך אותו לחדרי רחצה.

אם אתה שם פרקט נחות, לא כדאי בחדרי רחצה או מטבח, ואז עשה סף בין הפרקט לחדרים הנ"ל.

 

דלת הממד נפתחת כלפי חוץ, ואתה חייב הנמכה אחרת תחסום את מסלול הדלת, אם הפרקט בחוץ גבוה מהריצוף בפנים.

 

יש לך מרפסות בבית ? מה הריצוף שלהן ? אריחים או DECK ?

 

כמו כן בקש מהקבלן שלא יתקין פנלים, ואם יש לך תקציב הזמן מגרעת בתחתית הקיר, וכך תוכל להתקין פאנל שקוע, שהגמר שלו יהיה במישור הטיח.

מדובר בפרט יפה מאוד, אבל יקר, אם תהיה מעוניין אשלח לך הסבר.

 

ביניהם אתה שם קנט אלומיניום בצורת (T - אם הגובה של הפרקט והקרמיקה הוא אותו גובה, חצי ירח או זווית במידה ויש הבדל גבהים).

ה-T כמובן הפוך. הבסיס שלו זה ה- _|_ משני צידי הניצב אתה שם את הפרקט והאבן. זה נשמע מכוער מאוד, מקווה שאתה יודע מה אתה עושה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רזמל, עשית קצת בלגן.

 

פרקט טיבעי מודבק אחד לשני ולא לרצפה.

אכן הוא יפה בהרבה מלמינציה אולם כיום יש דוגמאות מדהימות של למינציה.

 

לגבי הסף בין הפרקט לפסיפס, כיום יש דברים יותר יפים מאשר סף T רגיל.

חברת קוויק סטפ מוכרת ספים שהם בעצם עם אותה הדוגמה של הפרקט.

 

אני אצלם דוגמא ואעלה לפורום.

 

 

פותח השרשור, כמו שרשמתי לך בה"פ, עדיף נטו פרקט.

 

 

עריכה-(צילמתי אצלי בבית את הסף שדיברתי עליו).

BEN_3471.JPG

BEN_3472.JPG

Got To love It

פורסם

גם הטבעי וגם הלמינציה בחיבור "שקע/תקע".

בפרקט מעץ טבעי יש הדבקה גם בין הלוחות. אני לא מוצא את הבאלגן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לפי איך שרשמת חשבתי שהתכוונת לכך שהפרקט הטיבעי מודבק לרצפה.

 

קבל את התנצלותי :).

 

אם מדובר על חדר שינה פרקט טיבעי יהיה פתרון מעולה.

חשוב לדעת שפרקט טיבעי דורש טיפול וכל בערך 5 שנים/רמת שחיקה יש צורך לעשות שוב לקה.

 

לעומתו פרקט למינציה אינו זקוק לשום טיפול/שימור במהלך השנים(כמובן שגם הוא נשחק).

Got To love It

פורסם

בן ורז תודה. השכלתי.

גדלתי בבית משנת 1909 עם רצפת עץ אלון מאז, אני חושב שאני יודע מה זה רצפת פרקט וממש לא מתגעגע לזה.

עץ לא אוהב הרבה דברים ורגיש להרבה דברים, לכן דורש טיפול ויחס. לא בא לי להשתעבד לרצפה.

הרעיון של הפרקט היה לשים משהוא שיחליף את השטיחים באגף המגורים כדי שילדים וזוגתי שתחיה, שמסרבים בעקשנות לשים נעלי בית יוכלו לצאת מהמיטה בבוקר חורפי בלי לקבל נזלת.

הבנתי שלמינציה איכותית באובי של 1 ס"מ צריכה להיות הכוון במקרה זה.

האם זה נכון?

לגבי ממ"ד הבנתי שאין הנמכות מהקבלן כי לפי התקן רצפת ממ"ד חייבת להיות מוגבהת ב3 ס"מ ואין כאן משחקים.

פורסם

רזמל, הT בידיוק ההפך ממה שרשמת, ממשך כמו האות --|-- ומכסה מלמעלה את החיבור.

מכוער?, יש אומרים שכן יש אומרים שלא, הכל בעיני המתבונן.

 

לפותח השרשור, אל תשכח שפרקט לימינציה הרבה יותר קל לטיפול - ניקיון מכות שריטות וכו'.

 

כל פרקט לימינציה או לא , לא יחזיק מעמד רב במקלחת, שירותים אולי כן.

יש פרקט מיוחד למקלחת וכו', חפש באתר של QUICKSTEP\UNICLICK דוגמאות וכו'.

פרקט מומלץ מאוד.

 

עוד אתר שאתה יכול לראות בו דוגמאות - balterio .

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...