Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פורד קונקט אשר במצב נורמלי נוסע בסדר גמור, אולם פעמיים נתקלתי בתופעה מוזרה ואשמח אם משהו נתקל / מכיר ובעיקר יודע מה לעשות:

במהלך ולאחר עליה קשה וממושכת או לפחות כך נראה, הרכב מתחיל פשוט לא לנסוע, לא משנה באיזה הילוך בטורים של מעל 2500 סל"ד, הטורים ממשיכים לעלות והאוטו לא מגיב בכלל. אם אני עוצר את הרכב ומתחיל נסיעה אז עד 2500 סל"ד הרכב מאיץ ואז מפסיק להאיץ למרות שהטורים כן עולים אפילו עד 4000 סל"ד, במידה ואני מחליף הילוך לשני ב- 2500 האוטו ממשיך להאיץ שוב עד אותו איזור סל"ד ושוב לא מגיב, שוב מעלה הילוך, שוב מאיץ ושוב עד אותו איזור סל"ד עד שמגיע לרביעי 2500 ולא מאיץ יותר (בשלב זה המהירות היא בערך 75 - 80 קמ"ש ולא זז יותר מעבר. יש לציין שהחום של הרכב בשלב זה הוא ממש טיפה יותר מרגיל, כלומר אין התחממות קיצונית או משהו דומה לזה, החום כל הזמן בסביבות החצי של השעון.

לאחר שזה קרה עצרתי קצת בצד במשך כמה דקות (ללא כיבוי מנוע) והמשכתי בנסיעה רק במישור והרכב לאט לאט החל לנסוע טוב יותר, לאחר חצי שעה נסיעה עצרתי למשך כמה שעות וכשנסעתי שוב הכל חזר להיות כרגיל והאוטו נוסע מצויין, גם ביום למחרת הכל בסדר, שמן ומים נבדקו והכל מלא (חסר מעט מאד שמן במדיד).

נראה כאילו בטורים נמוכים הרכב נוסע בסדר ובטורים גבוהים, לא.

דבר נוסף שאולי קשור ואולי לא, בשתי הפעמים שזה קרה, במהלך הנסיעה, במישור, הרכב כאילו רועד במהירות של 100+ בחמישי, דבר שבדרך כלל לא קורה.

אשמח אם משהו ידע לתת כיוון.

תודה

דני

פורסם

האם התיאור שלי מתאים להחלקת קלאצ'? רק במצבים מסויימים?

כמו כן הייתי במוסך היום והוא מצא שמשאבת הקלאצ' הפנימית (?) מעל לדוושה, מזיעה שמן,

האם קשור?

פורסם

כמו כן במידה ואכן הקלאצ' מחליק, כציד ניתן לבדוק ולוודא שאכן זו הבעיה ומה הפיתרןו הדרוש - כיוון, החלפה או משהו אחר?

פורסם

שלב הילוך שלישי או רביעי עם הנדברקס מורם וזרוק קלאץ'.

המנוע נכבה מיד?

המנוע רעד לפני הכיבוי?

מגמגם ואז נכבה?

לא נכבה בכלל?

אחרי שתבדוק ותחזיר תשובה תדע אם הקלאץ' תקין או מחליק.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

הקלאץ נראה תקין, תן לבעל מקצוע שמתמחה בקונקט לבצע נסיעת מבחן.

מתי הוחלף פילטר אוויר לאחרונה?

פילטר סולר?

יוצא עשן שחור במאמץ?

נשמע שיש בעיה באחד החיישנים \אינגקטור.

מומלץ להתחבר למחשב ולסרוק תקלות ובכל מקרה לאפס אותו.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מיהו המתמחה בקונקט? - מוסכי פורד נעמה טובים לצורך העניין? (אני מאיזור יוקנעם)

פילטירם הולחפו בטיפול אחרון לפני כחודשיים,

לא שמתי לב לעשן שחור במאמץ אבל לפעמים בהחלפת הילוך ראשון שני יוצא קצת עשן שחור,

שוב לגבי מחשב - מוסך מומלץ?

מה בנוגע למשאבת הקלאצ' שמזיעה?

פורסם

לגבי מוסך מתמחה תשאל את רפי לין.

נשמע כמו בעיה באינגקטורים או בחיישנים.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

רפי שלום,

ראה את השרשור למעלה והאם תוכל להמליץ לי על מוסך מתאים לבדיקת הבעיה, באיזור יוקנעם?

פורסם

בדוק אם המצמד מחליק כך:

ודא שלפניך דרך חופשיה מרכבים והולכי רגל.

הנע המנוע, הרם בלם יד טוב עד למעלה, שלב להילוך ראשון, העלה סבובי המנוע ונסה להתחיל ולנסוע.

אם המנוע כבה, אז המצמד תקין, אם הוא לא כבה וסבוביו עולים אז המצמד מחליק.

בברכה - רפי לין

פורסם

רפי,

עשיתי כפי שאמרת ומה שקרה זה שהרכב לא כבה אולם מצד שני הצליח לזוז מעט קדימה (כחצי מטר)

למרות שההנדברקס היה משוך טוב (ניסיתי פעמיים) תוך יצירת סימני גלגלים מרוחים על הכביש.

תוך כדי הנסיון ישנה מנורה כתומה שממוקמת בין מד הדלק לבין מד המהירות בחלק התחתון של הלוח שהבהבה במהלך הנסיון.

קלאצ'? ואם כן האם כיוון במצב זה יספיק או שצריך משהו אחר?

פורסם

סביר להניח שהכיוון ברכבך לקלאץ' הוא אוטמטי, וצריך פשוט להחליף קלאץ'.

 

חבל על כל השאלות כי ע"פ הסימנים זה נראה כמו קלאץ'.

 

גש למוסך לאיבחון כמו שצריך.

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

כמעט בוודאות יש לך בעיה בקלאצ' - הוא גמור.

לגבי המשאבה - מחליפים אותה יחד עם הקלאצ' ונוזל בלמים.

עלות לקלאצ' תחליפי לקונקט של VALEO קצת יותר מ-1,000 ש''ח

משאבת מצמד בין אלף לאלף חמש מאות שקל, נדמה לי.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

לדעתי כל הבדיקות האלו מיותרות,

 

טורים עולים והרכב לא מאיץ = בעית קלאץ' כזו או אחרת.

 

גם אם המנוע כבה בבדיקות שהציעו כאן - זה לא אומר הרבה, כי בבדקות האלו המנוע פועל בסל"ד סרק או בסל"ד נמוך, ואתה לא נותן גז, או נותן ממש מעט.

וגם הטורבו לא תורם הרבה בתנאים האלו.

 

לכן המומנט (העומס) שמופעל על הקלאץ' נמוך למדי, ואתה לא מרגיש החלקה.

 

לעומת זאת, ב 2500 סל"ד עם הרבה גז המנוע מפתח מומנט מלא והעומס, שמופעל על הקלאץ' גדול בהרבה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...