Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה לאוראנג'?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פה הכל תקין, שיטת "הגישה הכפולה" עובדת גם, שני המספרים עובדים....גם הישן וגם החדש.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
גם אצלי הכל תקין אבבבבבבבבבל

שכחתי את המספר החדש שרכשתי במיטב כספי !!! (20 או 30 ש"ח !!!)

ואני מתאר לעצמי מה יתחולל מחר באורנג' כשאני ארצה לברר מה המספר שלי... :mad:

 

תתקשר עכשיו לשירות לקוחות ותשאל מה המספר ממנו אתה מדבר כי שכחת

 

חוץ מזה בבזק אני יודע יש אפשרות להתקשר ל 110 וזה אומר לך את המספר של הקו תנסה אולי בפלאפון זה גם יעבוד לך

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
יאללה לכו לישון ותנו לעבוד בשקט... :lol:

 

אריאל, חכה חכה. :wink:

 

דניאל, תכין ג'בטה אני מגיע לשבת במרפסת!!

 

:D

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
גם אצלי הכל תקין אבבבבבבבבבל

שכחתי את המספר החדש שרכשתי במיטב כספי !!! (20 או 30 ש"ח !!!)

ואני מתאר לעצמי מה יתחולל מחר באורנג' כשאני ארצה לברר מה המספר שלי... :mad:

 

תתקשר עכשיו לשירות לקוחות ותשאל מה המספר ממנו אתה מדבר כי שכחת

 

חוץ מזה בבזק אני יודע יש אפשרות להתקשר ל 110 וזה אומר לך את המספר של הקו תנסה אולי בפלאפון זה גם יעבוד לך

 

למה לא לצלצל למספר פלאפון אחר ופשוט לראות בשיחה המזוהה מאיזה מספר חייגו? :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
יאללה לכו לישון ותנו לעבוד בשקט... :lol:

אריאל, חכה חכה. :wink:

דניאל, תכין ג'בטה אני מגיע לשבת במרפסת!!

:D

הכל על חשבון הברון הלילה.

לילה קל לכולכם: נכנסנו 9, נצא 10. :wink:

MCS 2008

פורסם

לילה קל לכולכם: נכנסנו 9, נצא 10. :wink:

 

נכנסתם 9 , יצאתם פארשים :wink:

 

הכי טוב דחקות של היי-טק ... הכי טוב ! :twisted:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

אני לא יודע מה איתכם אבל אוראנג שלחו הודעה כתובה לכול הלקוחות שלהם(לא ביג טוק) ואמרו בהודעה הכתובה שבלילה שבין ה19-20 לא יהיה ניתן לשלוח הודעות וזה היה מדובר גם על שיחות בגלל הקטע הזה של ההחלפת מספרים

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אני לא יודע על מה אתם מדברים, אני כל היום מתקשר ומקבל שיחות בלי בעיה באורנג'.

 

אולי הם דואגים רק ללקוחות החשובים שלהם... :D

Finger's gonna kill me.

פורסם

עדיין יש להם בלגן בעיקר עם לקוחות VPN (כלומר מכשירים של העבודה בעלי חיוג מקוצר 4 ספרות ביניהם)

 

לי יש אחד כזה והתא הקולי מושבת (מקבלים "המספר אינו קיים במערכת" במקום תא קולי - אם כי ניתן לקבל/להוציא שיחות כרגיל, וניתן להיכנס לתא הקולי מהמכשיר)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אני לא יודע מה איתכם אבל אוראנג שלחו הודעה כתובה לכול הלקוחות שלהם(לא ביג טוק) ואמרו בהודעה הכתובה שבלילה שבין ה19-20 לא יהיה ניתן לשלוח הודעות וזה היה מדובר גם על שיחות בגלל הקטע הזה של ההחלפת מספרים

 

סוף סוף מישהו שדאג ל RTFM.

 

שום נפילה ושום בטיח, אלא הורדה יזומה של המערכות ל 20 דקות בשביל המעבר לשיטת המספור החדשה.

 

דרך אגב, בעלי אורנג' ופג'ו יכולים להזמין מספרים חדשים (ת'אמת אני לא יודע אם עוד אפשר לשמור מספרים אחרי המעבר - תבדקו באתר של אורנג')

אני שמרתי לעצמי את המספר 054.3091600

דוגמאות למספרים נוספים שהיו פנויים בפעם האחרונה שבדקתי:

2051400

2051600

2051900

3061400

3061600

3061800

3062000

3071600

3072000

2061400

2061600

2062000

3091900

 

אז איפה אמרנו שאורנג' נמצאים?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

×
×
  • תוכן חדש...