Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם:

 

אני מעוניין להחליף את הHARD DISK במחשב שלי לחדש יותר, ורציתי לשמוע איזה כדאי.

 

ראיתי כמה דגמים מעניינים של WD ,אני מעוניין בנפח 500G.

 

המחשב שלי בן שש,האם HARD DISK חדש עם SATA 2 וזיכרון מטמון 32 M יעבוד אצלי במחשב בלי בעיות?

 

שאלה נוספת ואחרונה,אחרי שאני מרכיב הHARD DISK החדש אני שם דיסק ההתקנה של הוינדוס וזהו בסוף ההתקנה יהיה לי WINDOWS? אני יודע שאחכ עליי להתקין גם את הOFFICE

 

תודה ,גיל

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום גיל.

 

ראשית, במידה ויש לך במחשב אפשרות לחבר רכיבי SATA אזי לא תהיה לך בעיה לחבר כונן קשיח SATA.

שנית, כל עוד תרכוש כונן קשיח מתוצרת WD, SEGATE או HITACHI אתה אמור להיות מכוסה.

ולסיום, תהליך ההתקנה טיפונת מורכב יותר אבל בעיקרון אתה צודק - מחברים את הכונן החדש, מתקינים עליו מערכת הפעלה וזהו.

 

נ.ב. במידה ואתה משאיר את הכונן הישן, תהיה לך אפשרות להעלות 2 מערכות הפעלה (הישנה והחדשה).

פורסם

מתעלק קצת כי גם אני בדיוק הולך לקנות הארדיסק חדש היום :)

 

לגבי החילוק כוננים (פרטישן),האופציה עולה בהפעלה ראשונית או צריך דיסק כלשהו?

פורסם

הכנס את התקליטור של XP לכונן ואתחל את המחשב מהתקליטור. אין צורך להשתמש בתוכנה או תקליטור נוסף.

בתחילת התקנת מערכת ההפעלה ניתן להגדיר את גודל המחיצות ומספר המחיצות ומומלץ לבצע את התהליך בהתחלה ולא להשתמש בתוכנות צד שלישי בכדי לבצע את החלוקה לאחר התקנת מערכת ההפעלה. כמו כן הגדר את סוג מערכת הקבצים ל-NTFS.

 

בזמן ההתקנה תגדיר להתקין את מערכת ההפעלה על מחיצה C.

איזה כייף לי :)

פורסם

היי

 

הכונן הישן לי גם עובד בSATA אבל הבנתי שהיום יש SATA 2 וSATA 3.

 

שאלה נוספת :זיכרון המחשב שלי הוא 512M , האם הוא בעייתי לHARD DISK בגודל 500G או שאין קשר וזה מספיק?

 

המליצו לי על קוברה מחשבים בחולון , מישהו מכיר?

פורסם

שאלה נוספת:

 

אם כבר אני מתקין מחדש ,הייתי רוצה לפתוח מיילים של החשבון שלי בוואלה דרך ה OUTLOOK .

 

האם זה אפשרי?

פורסם

בהרכבת HD חדש אתה אפילו לא צריך להיכנס לביוס שיקרא את הדיסק התקנה של המחשב.

אתה מחבר את הHD, מדליק את המחשב ומכניס את הדיסק של הXP.

המחשב יבצע "but form CD" ויעביר אותך למסך כחול, לחיצה של F8 תיתן את הסכמתך לווינדוס.

אני לא זוכר אם אתה ישר מועבר למסך של ההגדרת מחיצות א לא, במידה ולא אז אתה תעקוב אחריי המסך הכל יהיה כתוב לך שמה.

כשהגעת למחיצות אתה בוחר לכמה כוננים לחלק את הHD( הכוונה היא ל- C וD) אני אישית הייתי מחלק את זה ל3:

1- 100 מגה- לשימוש המערכת.

2. 200 מגה.

3. 200 מגה.

 

במידה ותהייה לך בעיה במערכת תוכל לפרמט את הכונן של המערכת.

ישנם 2 סוגי קבצים, FAT וNTFS. NTFS היא הטובה והבטוחה יותר ולכן תבחר בה.

 

מעבר לזה אין לך מה לגעת, המחשב יתקין את המערכת, יבצע ריסטרט וימשיך בהגדרות המחשב, זה יקח +- חצי שעה, שבמהלכו מידי פעם תצטרך להכניס מעט פרטים במסך(כיון שעה, תאריך, הוספת משתמשים, סימסמא אדמינסטראטור וכדו').

קובי

פורסם
היי

 

הכונן הישן לי גם עובד בSATA אבל הבנתי שהיום יש SATA 2 וSATA 3.

 

שאלה נוספת :זיכרון המחשב שלי הוא 512M , האם הוא בעייתי לHARD DISK בגודל 500G או שאין קשר וזה מספיק?

 

המליצו לי על קוברה מחשבים בחולון , מישהו מכיר?

 

אין שום בעיה, אבל מומלץ להגדיל את הזיכרון ל-1G לפחות.

איזה כייף לי :)

פורסם
שאלה נוספת:

 

אם כבר אני מתקין מחדש ,הייתי רוצה לפתוח מיילים של החשבון שלי בוואלה דרך ה OUTLOOK .

 

האם זה אפשרי?

 

נדמה לי שאפשר להגדיר ש-OUTLOOK ימשוך גם מיילים כגון: HOTMAIL, GMAIL וכ'ו. אני מעולם לא ניסיתי שכן אני לא משתמש ב-OUTLOOK.

 

נ.ב. באיזה מחשב מדובר?

פורסם

שים לב שאם אתה מחבר את חיבור הSATA עליך להוריד דרייברים ללוח האם, אחרת תמשיך לעבוד על מהירות רגילה ולא של חיבור ה SATA.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet


×
×
  • תוכן חדש...