Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי הרבה אנשים באירופה אם 106

במקום מכסה דלק המקורי הם מחליפים למכסה אלימיניום של 206gti

איך מחליפים את זה בידיוק?

כמה זה אמור לעלות מכסה אלימיניום

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

1.מי שיעזור לך היא מחלקת החלפים בלובינסקי או ג'אן.

2.כפי הידוע לי מכסה הדלק של 206 GTI לא מתאים ל106 (המתכת מולבשת על הפלסטיק).

3.ישנם פירמות כמו OMP, SPARCO שלהן יש מכסי דלק מתכתיים ייעודים לכל רכב.

פורסם
אז מה אתם אומרים על זה רוב ה106gti באתר הזה יש להם מכסה ל 206gti

http://home.planet.nl/%7ebrou1739/index.html

 

 

וכמה אמור לעלות מכסי של OMP, SPARCO

 

1.כנראה ישנה חברה אשר מייצרת את אותם מכסי הדלק. חפש בנט עד שתמצא מהי החברה.

2. מכסה מתוצרת ספרקו עולה בסביבות 400 ש"ח. וכפי שאני הבנתי מלמד עבר למקום חדש.

פורסם

מלבד המכסים היעודיים של חברות השיפורים, אפשר לעשות משהו שיכול לצאת זול יותר, וזה התאמת מכסה דלק של אופנוע כבד. ראיתי עבודה כזאת על רכב - וזה יוצא ממש יפה, את החלק הביאו מפירוק אם אני זוכר נכון, וזה הצריך איזו שהיא עבודת פחחות קלה כדי להתאים אותו בצורה מושלמת.

פורסם
אז מה אתם אומרים על זה רוב ה106gti באתר הזה יש להם מכסה ל 206gti

http://home.planet.nl/%7ebrou1739/index.html

 

 

וכמה אמור לעלות מכסי של OMP, SPARCO

 

אני לא מבין מאיפה הבטחון שמה שאתה רואה בתמונות זה מכסה קומפלט של 206GTI?

אפשרות אחת היא הלבשה כמו שיש אצל פיני ב-VTR. דורש חיתוך של המכסה המקורי וזה גם קצת בולט החוצה.

אפשורת שנייה היא קנייה של מכסה שהראה בדיוק אותו דבר אבל הוא לא.

 

זה שהמכסה המקורי של ה-206GTI לא מתאים זה בדוק.

×
×
  • תוכן חדש...