Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תתחדש!

 

אבל קנית רכב חדש פעם ראשונה ואתה מתקמצן בתמונות? תן איזה סט מכובד, בחייאת זומזום :twisted:

מה צריך לראות סט תמונות של פאביה? מילא פאביה RS! וגם אז אפשר לחשוב,עם הפאביה כל כך מעניינת אותך, תזמין מונית ותבקש פאביה.

פורסם
מה צריך לראות סט תמונות של פאביה? מילא פאביה RS! וגם אז אפשר לחשוב,עם הפאביה כל כך מעניינת אותך, תזמין מונית ותבקש פאביה.

 

תגובה של הישראלי המגעיל הטיפוסי.

 

תתחדש גבר, רוב התגובות השליליות מגיעות מקנאה ו/או טיפשות ולא יותר, אל תתרגש, רכב מעולה! :wink:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

למה קנאה ? אמרו לו 'תתחדש' ,

מה צריך לראות סט תמונות של פאביה? מילא פאביה RS!.

הם קראו אותה על שמו של א' ? :-D

פורסם

תתחדש על הרכב! וסע בזהירות!

רכב חמוד נראה טוב על הכביש :).

 

תתחדש, רכב מצויין - נראה טוב, מהנה לנהיגה ואמין מאוד, אתה תהנה ממנו. בכל אופן היית יכול להוסיף עוד קצת ולקנות את המאובזר יותר.

 

נ"ב

תתעלם מקנאים, יש כאלו גם בפורום...

 

STIO

איך אתה יכול להעיד על הרכב כאמין כאשר אתה בעצמך פותח טופיקים על התקלות שאתה חוה עם הפביה?

פורסם

STIO

איך אתה יכול להעיד על הרכב כאמין כאשר אתה בעצמך פותח טופיקים על התקלות שאתה חוה עם הפביה?

 

משום שהרכב הזה לא מורכב רק מלוח שעונים, למיטב ידיעתי ראיתי שם מנוע, גיר, אלטרנטור, משאבת מים, רדיאטור...

פורסם
תתחדש, רכב מצויין - נראה טוב, מהנה לנהיגה ואמין מאוד, אתה תהנה ממנו. בכל אופן היית יכול להוסיף עוד קצת ולקנות את המאובזר יותר.

 

נ"ב

תתעלם מקנאים, יש כאלו גם בפורום...

 

איך אתה יכול להסיק שהרכב אמין יש לך אותו בקושי שנתיים ואתה נוסע בלחץ 7K בשנה :?, הרכב חדש לא אמורות להיות לו תקלות במנוע, גיר, רדיאטור בטח שלא בק"מ מגוחך כזה. אה שחכתי אתה נוסע איתו בתנאים קשים נכון, הרכב חוצה מדבריות ועולה גבעות בשיא החום הישראלי ממש גאווה.

 

אתה רוצה לדעת מה אמין האימפרזה שלה ההורים שלי, שנת 2006 נושקת ל-150K ק"מ (נוסעים קרוב ל-40K ק"מ בשנה) ומראה אמינות מוחלטת עד כה.

פה אני יכול להגיד שהרכב בהחלט אמין.

פורסם

ברזום, לא צריך להתנצל. אני גם לא חושב שהעיצוב זאת נקודה חזקה במיוחד באוטו הזה. כל אחד וטעמו הוא.

 

ולגבי הגומיה על הידית הילוכים - אמונה טפלה.. :oops:

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

SAAR555 תתחדש על הרכב , זה הרגשה נהדרת להוציא אוטו או אופנוע מהחברה כשאתה יודע שאתה שילמת אז שאפו אבל כולם שואלים בגלל מה שהיה בפורום לפני שבוע

משום שהרכב הזה לא מורכב רק מלוח שעונים, למיטב ידיעתי ראיתי שם מנוע, גיר, אלטרנטור, משאבת מים, רדיאטור...
יש את זה בכל אוטו , זה ג'נרי , אפילו באלפה זה עובד בסדר :-D
פורסם

מזל טוב.

סע בזהירות ותשתדל להימנע מהמשוגעים על הכביש.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...