Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש יעוץ לרכישת רכב ספורטיבי ב 30k

חשוב שיהיה מהיר ומהנה לנסיעה.

חשוב שיהיה קטן וזריז (לא איזה מרצדס s500 שנת 79)

עוד חשוב שלא יהיה שתיין דלק ושישתה לכל היותר ליטר ל 10 ק"מ

בראש סדר העדיפויות שלי חשבתי על ההונדה הצ'בק ESI

נהגתי בפיג'ו ראלי 1300, לא ממש אהבתי את נוחות הנסיעה בו כי הוא כמו קופסה כזאת ואני אדם גדול מימדים שהרגשתי בתוכו כמו בתוך קומקום, והוא גם לא ממש מהיר.

איזה רכבים יכולים להיכנס לקטגוריה הזאת שאני מדמיין לי ?

פורסם
חשוב שיהיה קטן וזריז (לא איזה מרצדס s500 שנת 79)

 

אם תמצא SL500 משנת 79 ב-30 אלף ש"ח, תחטוף אותה.

תמכור אותה למחרת.

בכסף שתקבל תוכל לקנות כמעט כל רכב שתרצה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
חשוב שיהיה קטן וזריז (לא איזה מרצדס s500 שנת 79)

 

אם תמצא SL500 משנת 79 ב-30 אלף ש"ח, תחטוף אותה.

תמכור אותה למחרת.

בכסף שתקבל תוכל לקנות כמעט כל רכב שתרצה.

 

יש לי חבר עם אוטו כזה, האוטו מדהים חוץ מזה שכל תיקום בו יקר מוות, למרות שבעל הרכב עובד במוסך קשה לו להחזיק את האוטו, האוטו צבע לבן ונמצא בכפר קאסם ושותה 1 ליטר ל 1 קילומטר, ממש לא מומלץ.

פורסם
אופל אסטרה GSi

מספיק מהיר ,מספיק מרווח, ומהנה מאוד.

על אופל את האמת לא חשבתי אף פעם, יש לך פרטים על האוטו הזה ?

×
×
  • תוכן חדש...