Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי זוג רמקולים בייתיים של Peerless אותו עיקרון כמו אלה שבתמונה , אפשרי מבחינת איכות להרכיב אותם ברכב?

למשל בדלתות ואת הוויטרים בדשבורד?

 

מעוניין להרכיב אותם ברכב של חבר ורוצה חוות דעת אם זה אפשרי מבחינה של איכות או שאין טעם לעשות את זה..

 

תודה רבה לעוזרים!

(אני חוסך לחלק את השאלה "למה לפרק חבל על הרמקולים" יש שריטות על הטיבה שלהם ורמקול אחד נהרס הגומי)

 

http://www.troelsgravesen.dk/HDS164NOMEX_files/Peerless_Nomex_intro.jpg

פורסם
אתה עומד לחבר לזה מגבר?

 

עדיין לא יודע.. מאמין שכן.. בגלל זה אני פניתי לפה לקבל יעוץ :-D

 

חבר מעוניין לחבר אותם ברכב והרמקולים מעולים רק אני רוצה לדעת אם אין בעיה שהם יעבדו ברכב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עושה רושם שהם באמת מעולים - לא ידעתי שיש בארץ להשיג Peerless ביתיים לא תוצרת נצרת...

לפי מה שאני יודע (ויתקנו אותי פה אם אני טועה - לא רוצה לקחת אחריות על נזק שייגרם 8))-

תוכל לחבר אותם, אבל רק עם מגבר מאוד חזק.

אם מגבר לרכב ייתן לך X וואט עבור רמקול רגיל לרכב בהתנגדות 4 אוהם,

אז עבור 8 אוהם הוא ייתן לך הספק של חצי X...

לחבר לר"ד המקורי לא יהיה פרקטי, הוא ייתן לך בערך 8 וואט, אין מצב שזה מספיק לדחוף את הרמקולים האלה.

לגבי חיבור של הטוויטרים- תוכל לחבר רק עם הקרוס המקורי שבא עם הרמקול הביתי, או בהגברה אקטיבית.

פורסם
עושה רושם שהם באמת מעולים - לא ידעתי שיש בארץ להשיג Peerless ביתיים לא תוצרת נצרת...

לפי מה שאני יודע (ויתקנו אותי פה אם אני טועה - לא רוצה לקחת אחריות על נזק שייגרם 8))-

תוכל לחבר אותם, אבל רק עם מגבר מאוד חזק.

אם מגבר לרכב ייתן לך X וואט עבור רמקול רגיל לרכב בהתנגדות 4 אוהם,

אז עבור 8 אוהם הוא ייתן לך הספק של חצי X...

לחבר לר"ד המקורי לא יהיה פרקטי, הוא ייתן לך בערך 8 וואט, אין מצב שזה מספיק לדחוף את הרמקולים האלה.

לגבי חיבור של הטוויטרים- תוכל לחבר רק עם הקרוס המקורי שבא עם הרמקול הביתי, או בהגברה אקטיבית.

 

תודה רבה על העזרה.

אני אישית לא בעד הרעיון שחבר שלי ישרוף את המגבר ויהנה:wink:

פורסם

שלום רב!

יצא לי לחבר רמקולים ביתיים לרכב,אלו היו רמקולים של מערכת קנווד(רמקולי מדף)שעשו לנו אחלה של מסיבה בים8)

הרמקולים היו כך שלכל רמקול היו שני זוגות חוטים,אחד לאלמנט שנותן את הבאס והשני לשאר האלמנטים שמשלימים את הצלילים הגבוהים,

כל ערוץ (זוג חוטים)כזה מייצר התנגדות של 8,אז מה שעשיתי זה שחיברתי את שני החוטים במקביל(פלוס לפלוס ומינוס למינוס) מה שהוריד את

ההתנגדות ל4 אום,וזהו גם התנגדות העבודה במגבר.

הווליום הפציץ וביחד עם סאב 12' בקושי שמעו את העולם אירועים שהיה ליד:wink:

 

אז כך שבגדול זה אפשרי,אבל קצת לא מותאם לרכב(גדלים והתנגדות) ואם קצת כיוונים אני בטוח שתוכל לקבל גם את מלוא איכות האלמנטים.

 

בהצלחה!

פורסם

הייתי מוסיף את עיניין האקוסטיקה של חדר לעמות אקוסטיקה באוטו,שונה מאוד.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

×
×
  • תוכן חדש...