Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש וחצי פגע בי מאחור איזה חוליגאן וגרם לי לנזק

(קורולה 2010) לרכב שתוקן על חשבון חב' הביטוח שלו.

מאידך,מאז אני באמת מרגיש כאבים ותחושה לא טובה באיזור הצוואר

בעיקר,לדעתי יש קשר עם התאונה הנ''ל,

כרגע רופאה נתנה לי כדורים נגד כאבים וטיפול פיזיוטרפי,

האם יש טעם לפנות לביטוח חובה,ואיך זה אמור להתבצע???

מעולם תודה לאל לא הגשתי תביעה מסוג זה,

תודה לעוזרים,והפעם ממש השתדלתי,מקווה שבכל זאת לא הרגזתי אף מנהל כאן.

 

תודה8)

8):?
פורסם

אני מעריך כי פנית לחברת הבטוח שלך כאשר הייתה התאונה , גם אם לבסוף חברת הבטוח של הפוגע שילמה.

 

בד"כ חברת הבטוח של המקיף היא גם של בטוח החובה.

 

בכל מקרה כך או כך פנה לבטוח החובה תודיע להם את פרטי התאונה ותתחיל למלא טפסים

 

שמור על כל התיעוד הרפואי הקשור למקרה וכך תבטיח שני דברים

 

אחד אם תהיה החמרה אתה מכוסה

 

שניים ובוא נקוה שכך יהיה , תוכל לבקש פיצוי על הנזק שנגרם לך עד כה ובהמשך הטיפול עד לרפואה שלמה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ביטוח מקיף זה ביטוח רכוש , הביטוח של הבחור תיקן לך את הרכב במסגרת אחריות צד ג של הביטוח שלו. ממש אבל ממש לא חיב להיות קשר בין 2 חברות הביטוח , להפך הסוכן לרוב מחפש לכל ביטוח את ההצעה הזולה ביותר.

כאבים ונזקי גוף מכסה אך ורק הביטוח חובה שלך. ברגע שפניתה לרופא עם כאבים שלדעתך קשורים לתאונה אתה חייב להודיע לסוכן או חברת הביטוח שלך ולמלא טופס ת.ד במשטרה. אחרת לא יהיה לזה תוקף . מה שאומר שעל הפיזיוטרפיה תשלם על תרופות תשלם וכדומה. במקרה שהגשתה תלונה הביטוח יכסה את כל מה שהקופת חולים לא. אבל מכיסך לא תוציא שקל חוץ מהתרופות וייעוץ מקצועי סביר שבגינם תקבל החזר מהביטוח.

אבל אולי חודש וחצי זה באמת תקופה ארוכה מדי להגשת תלונה.

×
×
  • תוכן חדש...