Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעייה במנועי VW 1.4 TSI?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני חייב להודות שכן הלחתי לחפור קצת באינטרנט כי זה ממש עניין אותי, זה מה שמצאתי:

 

volkswagens-twincharged-engine-trouble

 

volkswagen_golf_118tsi_warning

 

וקצת דיבורים על זה בפורומים אוסטרלים:

 

http://www.ozvolks.com/forums/showthread.php?1033-VW-RECALL-2009-Golf-TSI-2.0

 

http://www.vwwatercooled.org.au/f112/dealer-service-campaign-118tsi-114twin-charge-basically-recall-44405.html

 

 

מכל מה שקראתי אני יכול להגיד ש:

אם הRECALL שבוצע בארץ, זהה למה שבוצע באוסטרליה אז:

1. טעיתי בהערכתי, לא אמורה להיות השפעה על הביצועים.

2. צדקתי בהערכתי, אין קשר לTUNING מכל סוג שהוא.

 

 

"הבעיה" היא שהמנועים לא נמכרים בארה"ב, אם הם כן היו נמכרים, תוך שניה היה ניתן למצוא באינטרנט את הTSB ולדעת בדיוק מה נעשה בRECALL.

-----

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פותח השרשור נתן לינק לשרשור דומה באוסטרליה על בעיה רוחבית ברכבים שהיא זהה לבעיה שלו ולבעיה שאני טענתי אליה אז.

 

אתה עוד פעם לא קורא מה שכותבים לך.

 

בשרשור ההוא, אתה טענת שיש בעיה עם מנועים משופרים בשירוקו. אז לא הבאת דוגמאות וגם היום לא (להביא ציטטות מהשרשור הנוכחי - לא נחשב).

דרך אגב, Guy_h מאוסטרליה, זה לא סימוכין. זה יכול להיות גם ילד בן 17 עם דגם של שירוקו בבית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
סליחה?

 

לפותח השרשור,

אם יחליפו לכם למנוע חדש+ תקבלו רכב חליפי לכל התקופה אני חושב שזה פתרון הולם לבעיה שלכם.

אפשר לנסות ולדרוש התחייבות לרכישה עתידית במחיר מחירון או הארכת אחריות.

 

אני הייתי אומר גם רכישה עתידית וגם הארכת אחריות

 

בנוסף תזכה לקבל מנוע טוב יותר - רינגים משופרים.

 

אני דרך אגב מאמין שאתה לא המקרה הראשון שני אלא קרו מקרים רבים יותר, כיוון שאיך שבאת ידעו מיד מה הבעיה.

 

בכל מקרה לא טרחו לטייח או להפיל עליך את האחריות לתקלה.

 

התנהלות ראויה.

 

וסתם שאלה למה אתה רוצה אותו רכב חדש, אם הרכב /מנוע לא טוב. בקש את כספך בחזרה ולך לרכוש משהו אחר. הא לא תקבל , כך גם לא תקבל רכב חדש אחר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אתה עוד פעם לא קורא מה שכותבים לך.

 

בשרשור ההוא, אתה טענת שיש בעיה עם מנועים משופרים בשירוקו. אז לא הבאת דוגמאות וגם היום לא (להביא ציטטות מהשרשור הנוכחי - לא נחשב).

דרך אגב, Guy_h מאוסטרליה, זה לא סימוכין. זה יכול להיות גם ילד בן 17 עם דגם של שירוקו בבית.

 

עכשיו אתה סתם זורק דברים באויר.

לא הלכתי ולא הצהרתי על בעיה במנועים משופרים בשירוקו.

הלכתי וטענתי לבעיה במנועים הללו, נתתי דוגמאות למקרים שאני מכיר במוסך שאני מטפל בו (מקרים של גולפים סטנדרטיות בכלל) ונתתי דוגמא למקרה נוסף בו מישהו פנה אליי בפורום, הוא ספציפית היה בעל שירוקו ששופרה בעבר (אבל הלך לו מנוע שוב, גם אחרי שחזר לתוכנה המקורית), כך או כך, לא טענתי מלכתחילה כי הבעיה במנועים משופרים, אלא כי קיימת בעיה, ואין כרגע מידע עליה. (אחר כך כבר קיבלתי שם של "מפיץ שמועות" אז שתקתי, מי שעניין אותו ודאג לרכבו דיבר איתי בפרטי וקיבל ממני עוד פרטים).

 

באמת שאני לא מבין את ההתעקשות שלך להתנצח איתי על מה אמרתי, יש פה בחור שדיווח על בעיה ממקור ראשון, מקום לטעון בפניו שהוא לא התיחס יפה לאוטו, הייתי הולך ובודק מהוא מקור הRECALL בארץ ואם הוא זהה למקרה באוסטרליה.

 

 

ולגבי הציטוט מהפורום האוסטרלי, ברור שזה לא מספיק, באותו הרגע זה המקסימום שהיה ובגלל זה התחלתי לפחור ומצאתי את הלינקים שבהודעה הקודמת שלי.

מה שנשאר לבדוק זה אם זה באמת RECALL זהה למה שנעשה בארץ.

-----

פורסם
במידה והבעיה היא אכן רינגים, לא ניתן להנוציא ריקול לחלק שכזה ופשוט מחליפים מנוע במקרה של תקלה.

אתה לא מצפה מVW להתחיל להחליף רינגים או מנועים בכל רכב שיצא עם מנוע כזה.

 

סליחה?

אם פורסם ריקול בנושא אני לא מצפה שיחליפו מנועים לכולם אם לא התגלתה תקלה, אבל אפשר לצפות שיאריכו את האחריות על המנועים האלו במקרה והתגלתה תקלה מסוג X (אפשר להגדיר את התקלה ומה יכוסה ומה לא) בעוד כמה שנים טובות מעבר לשנתיים המנדטוריות.

 

 

כנראה שלא כתבתי ברור, "פשוט מחליפים מנוע במקרה של תקלה" כוונתי הייתה ש VW מחליפים על חשבונם ולא בעל הרכב מחליף בתשלום.

 

משהוא סטייל (להבדיל אלף אלפי הבדלות) התקלה של איסוזו עם המזרקים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה שמוזר בעיני, זה שבכל אירופה הגדולה (או לפחות בריטניה - שם כותבים באנגלית) לא מצאת איזכורים לזה.

וגם שאם מדובר בתופעה נוראית וגדולה איך זה שבפליקס לא שמעו עליה.

אני לא אומר שאין או יש בעיה, אבל כן מוזר לי שפה יש חבר'ה עם ניסיון מצטבר של מאות אלפי ק"מ עם המנוע הזה (דור קודם ונוכחי) והם (טפו טפו טפו) ולא נתקלו בבעיה הזו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

bar72, כניראה שבמדינות קרות רכבים האלו סובלים פחות מהאקלים החם שיש לנו כאן בארץ.

דוגמא טובה לזה BMW, באירופה מכוניות האלו אמינות מאוד, עוברות קרוב לחצי מיליון. אצלנו בארץ אחרי 3 שנים מתחילות בעיות יקרות לתיקון ורכב על בסיס קבוע מבקר במוסך - כל פעם משהו אחר.

 

אולי בגלל חום הכבד יש בעיות עם רכבים משוכללים שעובדים קרוב יותר לגבול יכולת עמידות של חומרים שלהם?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עקב מה שקרה לבחור .

האם צריך בכל זאת להחליף את התדלוק בגולף מ 95 ל98 ?

מה אתם אומרים?

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם
עקב מה שקרה לבחור .

האם צריך בכל זאת להחליף את התדלוק בגולף מ 95 ל98 ?

מה אתם אומרים?

 

אני יענה לך על זה על פי דעתי האישית:

מהנתונים שעלו עד עכשיו, שמענו על מקרים כאלו רק פה (בארץ) ובאוסטרליה, 2 מקומות שאיכות הדלק שלהן לא מי יודע מה.

 

בפרטי הRECALL מסבירים כי עושים בעצם Reset לחיישן הנקישות - Knock sensor.

בהסתכלות זריזה פה או מהיכרות מעמיקה יותר עם מנועי VAG אפשר לדעת כי כל משמעות החיישן הזה הוא לזהות דטונציות במנוע (כתוצאה מ.... כן, דלק באיכות זבל בין היתר) ולאחר הצתות במידת הצורך כדי לשמור על המנוע.

 

אם עשו RECALL עליו, כנראה שגילו שיש איתו בעיה.

מצד שני, בלינק שצירפתי מצויין בפרוש (עמוד 40), כי במקרה שהחיישן נכשל, המחשב מנוע יאחר הצתות באופן קבוע כדי לשמור על המנוע, דבר אשר יגרור ירידה (לא דרסטית) בביצועים ועליה בצריכת הדלק.

 

כך שגם אם הKNOCK SENSOR דפוק, גם אם לא, 98 יגרום להרבה פחות סיכונים.

האם זה חובה? רק לוג קצר עם VAG COM יוכיחו מה באמת קורה שם.

 

אני כבר מזמן נידבתי את זמני החופשי לביצוע של בדיקה כזו עבור מי שרק ירצה. ואני עדיין אומר, אם יש מישהו שרוצה לעשות לוג ל1.4 שלו, אני אשמח לעזור.

-----

פורסם
מה שמוזר בעיני, זה שבכל אירופה הגדולה (או לפחות בריטניה - שם כותבים באנגלית) לא מצאת איזכורים לזה.

וגם שאם מדובר בתופעה נוראית וגדולה איך זה שבפליקס לא שמעו עליה.

אני לא אומר שאין או יש בעיה, אבל כן מוזר לי שפה יש חבר'ה עם ניסיון מצטבר של מאות אלפי ק"מ עם המנוע הזה (דור קודם ונוכחי) והם (טפו טפו טפו) ולא נתקלו בבעיה הזו.

 

בר - אין לי ידיעה על התקלה ואינני יכול לחוות דיעה אם היא קיימת או לא, אבל לדעתי הלוגיקה שלך שגויה.

אילו הייתי מנהל השירות של צ'מפיון אז הייתי מנחה באופן חד משמעי, שאיש מאנשי השירות לא יאשר את דבר קיום התקלה. כל לקוח שיגיע יטופל בזריזות ובנדיבות אך בלי לאשר שמדובר בתקלה גורפת.

את זה הייתי אוכף בקשיחות, כולל פיטורי אלה שחורגים מההנחיה.

 

בדרך הזו הצליחו יבואני היפניות ליצור את תדמית האמינות הבלתי שבירה, כי מה כבר חושב לעצמו הלקוח? קרתה לי תקלה נדירה שעל סף הכוח העליון, אבל טופלתי באופן הוגן ואני מרוצה, אפילו היבואן לא מאמין שמדובר במשהו שיכול להתרחש ולכן הוא תיקן לי את הכל כ"כ מהר ועל חשבונו כי מדובר ברכב אמין ואיכותי שדבר כזה אמור שלא לקרות לו.

הכל נסגר בשקט, הלקוח מרוצה מהשירות הטוב שקיבל למרות "מזלו הרע", כך נהגו יבואני טויוטה בבעיית הבוצה שבמנועים וכך צריך להתמודד כל יבואן אחר שמעט שכל יש בקודקודו.

פורסם

בהמשך לדורקי אספר בדיחה ששמעתי בצעירותי.

 

בעל רולס רויס אנגלי נוסע לטיול בספרד.

פתאום תקלה והרכב מושבת

מגיע למקום ישוב ומצלצל לחברה מסביר להם את התקלה ואת מיקומו.

מחר מגיע אליך צוות מכונאים שלנו עם כל הדרוש ,תשובת החברה

ואכן כך קרה והנ"ל ממשיך בטיולו.

 

חוזר לאנגליה ומשבושש החשבון על התיקון להגיע הוא מצלצל לחברה ומספר את סיפורו.

 

נחזור אליך אדוני תוך שעה תשובת החברה

ואכן אחרי שעה מקבל האיש טלפון מהחברה.

אדוני בדקנו בכל רישומינו אין לנו דיווח על התקלה הזאת וגם מקרה כזה לא אפשרי כי רולס רויס לא מתקלקל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אני יענה לך על זה על פי דעתי האישית:

מהנתונים שעלו עד עכשיו, שמענו על מקרים כאלו רק פה (בארץ) ובאוסטרליה, 2 מקומות שאיכות הדלק שלהן לא מי יודע מה.

 

בפרטי הRECALL מסבירים כי עושים בעצם Reset לחיישן הנקישות - Knock sensor.

בהסתכלות זריזה פה או מהיכרות מעמיקה יותר עם מנועי VAG אפשר לדעת כי כל משמעות החיישן הזה הוא לזהות דטונציות במנוע (כתוצאה מ.... כן, דלק באיכות זבל בין היתר) ולאחר הצתות במידת הצורך כדי לשמור על המנוע.

 

אם עשו RECALL עליו, כנראה שגילו שיש איתו בעיה.

מצד שני, בלינק שצירפתי מצויין בפרוש (עמוד 40), כי במקרה שהחיישן נכשל, המחשב מנוע יאחר הצתות באופן קבוע כדי לשמור על המנוע, דבר אשר יגרור ירידה (לא דרסטית) בביצועים ועליה בצריכת הדלק.

 

כך שגם אם הKNOCK SENSOR דפוק, גם אם לא, 98 יגרום להרבה פחות סיכונים.

האם זה חובה? רק לוג קצר עם VAG COM יוכיחו מה באמת קורה שם.

 

אני כבר מזמן נידבתי את זמני החופשי לביצוע של בדיקה כזו עבור מי שרק ירצה. ואני עדיין אומר, אם יש מישהו שרוצה לעשות לוג ל1.4 שלו, אני אשמח לעזור.

יש לי גולף כבר חודש.

מילאתי את המיכל רק פעם אחת בדלק 95 .

אני יכול לעבור ל98 בלי בעיות?

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם
אני יענה לך על זה על פי דעתי האישית:

מהנתונים שעלו עד עכשיו, שמענו על מקרים כאלו רק פה (בארץ) ובאוסטרליה, 2 מקומות שאיכות הדלק שלהן לא מי יודע מה.

בפרטי הRECALL מסבירים כי עושים בעצם Reset לחיישן הנקישות - Knock sensor.

בהסתכלות זריזה פה או מהיכרות מעמיקה יותר עם מנועי VAG אפשר לדעת כי כל משמעות החיישן הזה הוא לזהות דטונציות במנוע (כתוצאה מ.... כן, דלק באיכות זבל בין היתר) ולאחר הצתות במידת הצורך כדי לשמור על המנוע.

אם עשו RECALL עליו, כנראה שגילו שיש איתו בעיה.

מצד שני, בלינק שצירפתי מצויין בפרוש (עמוד 40), כי במקרה שהחיישן נכשל, המחשב מנוע יאחר הצתות באופן קבוע כדי לשמור על המנוע, דבר אשר יגרור ירידה (לא דרסטית) בביצועים ועליה בצריכת הדלק.

כך שגם אם הKNOCK SENSOR דפוק, גם אם לא, 98 יגרום להרבה פחות סיכונים.

האם זה חובה? רק לוג קצר עם VAG COM יוכיחו מה באמת קורה שם.

אני כבר מזמן נידבתי את זמני החופשי לביצוע של בדיקה כזו עבור מי שרק ירצה. ואני עדיין אומר, אם יש מישהו שרוצה לעשות לוג ל1.4 שלו, אני אשמח לעזור.

 

תודה על התשובה. מעניינת ותורמת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
יש לי גולף כבר חודש.

מילאתי את המיכל רק פעם אחת בדלק 95 .

אני יכול לעבור ל98 בלי בעיות?

 

אתה יכול לעבור מתי שאתה רוצה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני יענה לך על זה על פי דעתי האישית:

מהנתונים שעלו עד עכשיו, שמענו על מקרים כאלו רק פה (בארץ) ובאוסטרליה, 2 מקומות שאיכות הדלק שלהן לא מי יודע מה.

 

בפרטי הRECALL מסבירים כי עושים בעצם Reset לחיישן הנקישות - Knock sensor.

בהסתכלות זריזה פה או מהיכרות מעמיקה יותר עם מנועי VAG אפשר לדעת כי כל משמעות החיישן הזה הוא לזהות דטונציות במנוע (כתוצאה מ.... כן, דלק באיכות זבל בין היתר) ולאחר הצתות במידת הצורך כדי לשמור על המנוע.

 

אם עשו RECALL עליו, כנראה שגילו שיש איתו בעיה.

מצד שני, בלינק שצירפתי מצויין בפרוש (עמוד 40), כי במקרה שהחיישן נכשל, המחשב מנוע יאחר הצתות באופן קבוע כדי לשמור על המנוע, דבר אשר יגרור ירידה (לא דרסטית) בביצועים ועליה בצריכת הדלק.

 

כך שגם אם הKNOCK SENSOR דפוק, גם אם לא, 98 יגרום להרבה פחות סיכונים.

האם זה חובה? רק לוג קצר עם VAG COM יוכיחו מה באמת קורה שם.

 

אני כבר מזמן נידבתי את זמני החופשי לביצוע של בדיקה כזו עבור מי שרק ירצה. ואני עדיין אומר, אם יש מישהו שרוצה לעשות לוג ל1.4 שלו, אני אשמח לעזור.

מה זה מצריך ממני?

אני מוכן לנדב את השירוקו


×
×
  • תוכן חדש...