Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן את זה הבנתי אבל מאיפה קונים את זה לא הבנתי...

הלכתי לאייס ליראות ורצו על ספריי כזה עם מים צהובים 74 שקל ככה זה לא מוגזם?

פורסם

אחרי שכבר ניקיתם....אפשר להשפריץ חומר סיליקוני לצמיגים\דש בורד... על הג'נט עצמו..זה מונע מהלכלוך להדבק והלכלוך יורד ממש בקלות (לפעמים רק שפריץ של מים ואין לכלוך)

פורסם

אחי רוצה פתרון מעניין..

 

לאחותי הייתה פעם פאג'רו, והיא אף פעם לא הייתה מנקה אותה..

 

ויום אחד ניקיתי אותה, והליכלוך לא ירד מהג'אנטים..שגם היו מגנזיום..

ולא רציתי להשתמש בחומרים כאלה ואחרים כי פחדתי עליהם (ועלי :) )

 

חבר שלי אמר לי משטוף את זה במי מלח..וזה עזר

 

שמתי בחצי דלי מים רותחים וכוס מלח..

ועם סמרטוט ניקיתי וזה הוריד 90 אחוז מהליכלוך..

 

ואל תשתמש במסיר שומנים כי זה יורד לך את הלכה.

פורסם

אל תנסה אפילו לחשוב על לנקות את הג'נטים עם מים ומלח כי אחרי תקופה מסויימת יהיה לך ליכלוך אחר על הג'נט ואני לא מתכוון לליכלוך אלה לחלודה שת***ן לך את האמא של הג'נט.

מניסיון מים עם סבון כלים זה דבר טוב ויעיל אבל הוא משאיר עוד ליכלוך אז בהצלחה לך עם לימצוא עוד חומר נוסף.

נ.ב

הרעיון של הווקס ניראה לי שיעזור מאד תנסה מקסימום הלכו לך 30 שקל :wink:

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

פורסם

רוב הג'נטים מסגסוגת מגנזיום שנמכרים בארצנו היפה הינם בעצם מאלומיניום...ואלומיניום לא מעלה חלודה (הוא כן - אבל המינון נמוך מאוד שכמעט לא שמים לב - ומי מלח לא יאיצו אותו.)

 

וגם לג'נט ממגנזיום זה לא יזיק..

 

מה ההבדל בין מי מלח למים רגילים? - שמדובר בחלודה...

 

העקרון שיש הפרשת פוטנציאלים בין המתכת לגבישים של המלח וזה מתסיס את הבסיס של המתכת ומגרד את הליכלוך..

פורסם

אמרו לי פעם שאפשר לנקות את המגנזיום עם לימון!

אני לא ניסיתי (כי אין לי מגנזיום) אבל לא יזיק לנסות!

גם סובארו די.אל זה אוטו

פורסם

כל חומר שמרססים ופוגע בצלחות הבלם, מגיע אחר כך לרפידות, ויוצר שכבת זיגוג שפוגעת בבלימה. לפעמים לא עושה שום דבר רע, ולפעמים מצריך החלפת רפידות. כבר קרה לי פעם, אם כי זה היה באופנוע.

×
×
  • תוכן חדש...